20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413101 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Holand

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1530 på: 21. Jan. 2013, 10:07 »
Arsenal skal også være interessert i å snappe opp forsvareren Mapou Yanga-Mbiwa foran nesen på Newcastle, som allerede skal ha fått godtatt et bud på franskmannen. (Daily Mail, Daily Mirror)

Hadde vært så jævlig typisk  :grine:

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1531 på: 21. Jan. 2013, 10:11 »
Kva forventer folk egentleg?

At me skal få Mbwia, Rèmy, M`Vila, Sissokho på billig salg, uten at andre klubber er intressert?

Mbwia har også vært linket lenge til Arsenal og Milan + ein del andre stor klubber. Rèmy hadde Harry i kikkerten sidan Spurs tiden. M`Vila har fleire klubber i Russland som er intressert + ein del andre europeiske storklubber har vært intressert. Sissokho har vel intresserte frå Marseille og QPR også nå.

Me går ikkje akkurat ukjente spelarar her, det er snakk om fire store franske talenter.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1532 på: 21. Jan. 2013, 10:30 »
Jeg forventer ærling talt at de signerer når de skal på medical hos oss.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1533 på: 21. Jan. 2013, 10:37 »
Montpellier central defender Mapou Yanga-Mbiwa's immediate future is anyone's guess, but reports suggest that Arsenal are on the verge of hijacking the 23-year-old's protracted move to Newcastle In Free Fall, despite the Magpies having agreed an ?8m transfer and the player reported to be on his way to the north east to discuss personal terms.

Mens BBC skriver:

Montpellier defender Mapou Yanga-Mbiwa is scheduled for a medical at Newcastle on Monday ahead of a £6.7m move.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1534 på: 21. Jan. 2013, 10:41 »
Bare å vente å se. Vi kan ikke gjøre en dritt før vi ser han med drakten foran seg. Håper selvsagt at det er en Newcastle og ikke Arsenal drakt.

Andrei

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1535 på: 21. Jan. 2013, 10:49 »
NUFCfans.co.uk ‏@nufcfans
The good news is: @lequipe reporting that Sissokho prefers #NUFC over #QPR as a deal comes increasingly closer. (Wait, there's more)

Var det ikke snakk om at Sissokhos folk skulle møte qpr idag?
Dersom det stemmer og han sier han helst vil til NUFC samme dag... vel.... Da er det vel et triks for å presse opp lønna Remy-style  :nervøs:

Han skal vel til QPR i dag og Newcastle onsdag i følge det jeg har lest.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1536 på: 21. Jan. 2013, 11:16 »
NEWCASTLE PUT LOIC REMY UP IN A LONDON HOTEL THE NIGHT BEFORE HE JOINED QPR

Newcastle fans were feeling pretty hard done by this week when top transfer target Loic Remy snubbed them to join QPR. But it?s now emerged that the Magpies paid for the Frenchman to stay in London the night before he signed for the Hoops.

Mike Ashley and co. splashed out for a hotel room and a trip to a West End show for Remy and his missus. He was then due to fly to Tyneside the following morning to complete his transfer. A small investment to smooth a multi-million pound signing, you might think.

Unfortunately, Remy overslept, missed his flight and ended up making the short journey to Loftus Road to move there instead, reports the Mirror.

That?s where hospitality gets you, folks!

BRENNT !  :sint:
« Siste redigering: 21. Jan. 2013, 11:18 av Leon »

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #1537 på: 21. Jan. 2013, 11:47 »
Så R?my forsov seg til signering av jobbkontrakt? Lurer på hvor ofte han er for sen til trening da.

Lukter trouble maker lang vei, av den slags. Håper han er totalt ustyrlig :P
FVM

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1538 på: 21. Jan. 2013, 11:47 »
Kjapp melding som ikke har en dritt med overgangsvinduet å gjøre:

Skjerp tonen overfor hverandre. Er nok bajs med klubben fra før av i dag om ikke vi supportere skal gå i strupen på hverandre også. Skjerp dere. Folk må få mene forskjellig uten å få slengt ukvemsord og ufinheter etter seg. Så lenge de presenterer sitt syn på en saklig måte og står for det skal de få lov til det.

Det er også et faktum at overgansvinduet er rent sirkus og ryktene florerer. Ikke alle kan sitte og følge dette fra minutt til minutt og jeg er lei av å lese hån av andre fordi de ikke har fått med seg det ene eller det andre eller siterere en "usikker kilde".

Å snakke ned(settende) til noen pga deres meninger er lite flatterende for den som gjør det og ubehagelig for den som får det. Litt vennlighet dreper ingen av dere. Skjerpings!

PS: Med saklig mener jeg overhodet ikke at så mange som mulig skal være enige. Det betyr heller ikke at en mening ikke kan motbevises eller skape diskusjon/uenighet. Dette er hele poenget med en diskusjon. Beviser, motsigelser, overtalelser, osv. Med saklig mener jeg at man skal få frem sitt poeng uten at det går på bekostning av noen andre.

For eksempel er det svært usakelig å si "ditt innlegg er piss". Nedsettende måte å snakke til noen på, lite konstruktivt og gir heller ikke noe nytt til diskusjonen. Skjerp!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1539 på: 21. Jan. 2013, 11:49 »
 :gp:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1540 på: 21. Jan. 2013, 11:54 »
Veldig sant:) Jeg ble brent levende da jeg postet noe fra caughtoffside her om dagen. Vet kilden ikke er verdens beste men uansett valgte poste det.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1541 på: 21. Jan. 2013, 11:56 »
Veldig sant:) Jeg ble brent levende da jeg postet noe fra caughtoffside her om dagen. Vet kilden ikke er verdens beste men uansett valgte poste det.

Herregud. Eneste jeg skrev var at du må legge ved kilden. Ikke at du ikke kunne poste det.
Brent levende var da voldsomt til overdramatisering.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1542 på: 21. Jan. 2013, 11:56 »
ElvenKind - innlegget ditt er piss. Dust :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1543 på: 21. Jan. 2013, 11:57 »
Nok sagt om den saken - det var en melding og ikke ment som en ny diskusjon her. Tilbake til overgangsvinduet med *litt* mer respekt for hverandre - ihvertfall utad.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1544 på: 21. Jan. 2013, 12:03 »
Jeg forventer ærling talt at de signerer når de skal på medical hos oss.
Det var eit svar til folk som virker sjokkert over at andre klubber kjem på banen.