20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 415389 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1500 på: 20. Jan. 2013, 09:41 »
Litt småkritisk til å spille med Colo og Mbiwa i midten bak i PL. Blir litt for smått i forhold til det en ofte møter av hodestyrke, særlig på dødball. Ser for meg Mbiwa som erstatter til Colo, som eg tipper ryker i sommer

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1501 på: 20. Jan. 2013, 09:43 »
http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/time-for-another-local-hero/

Eit blogg innlegg om Graham.

Ønsker meg han forsatt inn, rett og slett pga han hjerte for klubben. Og me treng bedre bredde på topp, og han er meir enn god nok som ein backup spiss.

"The fact he is a fan lets you know he is likely to be settled unless the huge clubs come in for him, which again is unlikely unless he does emulate Shearer; win win.

As I write this he is probably signing a contract elsewhere (please be Norwich if not NUFC) and we will be contemplating another opportunity missed."
« Siste redigering: 20. Jan. 2013, 09:45 av Christian »

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1502 på: 20. Jan. 2013, 09:50 »
Litt småkritisk til å spille med Colo og Mbiwa i midten bak i PL. Blir litt for smått i forhold til det en ofte møter av hodestyrke, særlig på dødball. Ser for meg Mbiwa som erstatter til Colo, som eg tipper ryker i sommer

Hehe, det er nok uendelig mye bedre enn å spille med det eselet vi har ved siden av colo nå ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1503 på: 20. Jan. 2013, 12:16 »

Og jeg kjenner jeg blir mer og mer småkritisk til alle løsninger som betyr at Williamson skal spille.

Gleder meg til Taylor er tilbake, uansett kan vel Mbiwa gjøre en god jobb både på høyreback og deffansiv midtbane også.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1504 på: 20. Jan. 2013, 12:41 »
Få inn Graham. Me treng "alle" me kan få. Ikkje at eg trur det hjelper so lenge AP er manager, men det skadar ikkje å prøva. Me må gå "all in" for å prøva å redda oss sjølve.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1505 på: 20. Jan. 2013, 14:45 »

mbiwa er enorm i luften. må ikke være 195cm og 100kg for å være en god hodespiller

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1506 på: 20. Jan. 2013, 14:50 »

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1507 på: 20. Jan. 2013, 15:05 »
Det er i tilfelle en helt syk signering  :drool: som ashley og co (hvis det går igjennom *bank i bordet*) fortjener kudos for!
Tenk hvor sykt hvis Collocini finner ut av problemene sine og vi får beskjed iløpet av neste uke at Mbwia kommer til klubben og colo blir! Krysser fingrene, trenger en opptur nå.
Newcastle United Football Club<3

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1508 på: 20. Jan. 2013, 16:27 »
Få inn Graham. Me treng "alle" me kan få. Ikkje at eg trur det hjelper so lenge AP er manager, men det skadar ikkje å prøva. Me må gå "all in" for å prøva å redda oss sjølve.

I og med at han er fan vil han nok ikkje at klubben skal rykke ned heller. Ein spelar som vil blø for drakta, AKKURAT det vi trenge!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1509 på: 20. Jan. 2013, 16:38 »
Bare betal det lille Swansea vil ha for Graham. Han er uansett mye mer stabilt målfarlig enn Ameobi, ja Cisse også kan det se ut til. Få deretter den Mbiwa dealen i havn, så kan vi konsentrere oss om å hente inn en offensiv spiller med det lille ekstra vi trenger resten av vinduet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1510 på: 20. Jan. 2013, 16:43 »
Trenger power der fremme, ja - med et snev av målfarlighet. Ikke noen storsignering - men det brenner nå. Vi trenger i utgangspunktet to spisser spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torry

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1511 på: 20. Jan. 2013, 19:13 »
Roberton Martinez folkens! Må da være muligheter!

Tenkte noe det samme. (Skulle AP få strak vrist i ræven)
Mannen har jo reddet Wigan fra nedrykk noen sesonger, så han vet tydligvis ka som må til for å redde klubben fra nedrykk.  :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1512 på: 20. Jan. 2013, 19:14 »

Er ikke spenst Mbiwa's styrke da? :) Har sett litt av han, og han virker god i lufta. I tillegg er han rundt 1.84.
« Siste redigering: 20. Jan. 2013, 19:19 av Eriksen »

Bjerkis

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1513 på: 20. Jan. 2013, 20:46 »
Mbiwa blir en fantastisk signering, men klok av skade ønsker jeg ikke feire før han står der i drakta. Han har ALT vi trenger (Drive, teknikk, duellstyrke og er er naturlig leder) Får vi han inn føler jeg meg MEGET godt fornøyd med overgangsvinduet og evt. andre signeringer får bli bonus. Nå som vi har Cabaye tilbake skaper vi faktisk noe fremover og selv om jeg gjerne skulle sett en spiss/ wing inne i løpet av januar vil jeg heller satse på de vi har istedet for å kun signere en nødløsning. Vi må huske på at når det renner inn med mål bakover forplanter det seg til resten av laget. En spillende midtstopper vil også gi oss en helt annen dimensjon offensivt enn langbein-langpassning. Får bare håpe at de sender privatflyet denne gangen :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1514 på: 20. Jan. 2013, 20:56 »
Bare betal det lille Swansea vil ha for Graham. Han er uansett mye mer stabilt målfarlig enn Ameobi, ja Cisse også kan det se ut til. Få deretter den Mbiwa dealen i havn, så kan vi konsentrere oss om å hente inn en offensiv spiller med det lille ekstra vi trenger resten av vinduet.
Graham for 5m£. Gouffran for knappe 5. To spisser med helt forskjellige kvaliteter. Begge lukter mål. Pluss Mbiwa i forsvar. Vindu stengt.  :)