20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413049 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1380 på: 17. Jan. 2013, 20:24 »
Er ikke den lista ganske drøy da?
N`Zogbia falt jo ut med daværende manager Kinnear og ville derfor vekk. Shane Long, Clyne og flere av de andre har vel heller aldri klubben vært i forhandlinger med, ihvertfall ettersom jeg har fått med meg.
Remy, Gervinho og Gamiero er vel spillerne NUFC har vært nærmest å signere. De 2 sistnevnte gikk til større og bedre klubber. Remy gikk etter pengene. Sånn er fotballen av og til.

Da Keegan var manager i sin første periode i NUFC prøvde han å signere John Salako fra Crystal Palace. Han ville ikke komme og valgte Coventry sistedenfor. Keegan så andre veier etter forsterkninger og endte istedenfor opp med å kjøpe David Ginola.
Så for det om man ikke får førstevalget sitt kan man ende opp med et godt kjøp.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #1381 på: 17. Jan. 2013, 20:31 »
Andy Carroll ‏@AndyTCarroll

Home Sweet Home! http://t.co/vl4o4mRJ

Er'n himme for å tegne kontrakt mon tro? :fisk:

Er derfor det har vært så stille rundt Newcastle! Pardew aka Andy Carrol elskeren har jobbet i 2 uker med å få han tilbake til Nord england for den fine summen av 30 mil £!  :toon:  :spytt:

Glad jeg var der!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1382 på: 17. Jan. 2013, 20:31 »
Er vel prat om når vi ønska oss Zog hjem igjen da han dro fra Wigan. Zog holdt visstnok i det lengste ut fordi han selv ville til oss - men vi klarte da ikke tilby Wigan de penga Villa gav. Shane Long var vi jo sterkt linka med i minst et halvår før han endelig dro til WBA, og vi speida vel heftig på han. Ruiz bydde vi jo på på deadline day - selv om det virka som et bud som skulle brukes som en enkel unnskyldning for at vi ihvertfall prøvde. Ruiz gidda ikke slenge seg på helikopteret til oss da ihvertfall. De Jong tapte vi, Carroll tapte vi.
Gameiro og Gervinho tapte vi - men det er da forståelig sett ut fra både sportslige og lønnsmessige grunner. Clyne var vi i det minste linka endel til. Hoilett tror jeg nok også valgte QPR av økonomiske grunner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1383 på: 17. Jan. 2013, 20:36 »
Vi har jo vært linket til en haug med spillere som har byttet klubb, men hvor "seriøst" dette var og om klubben var i forhandlinger er jo en annen sak. At N`Zogbia ville tilbake til NUFC får så være, men jeg tror ikke Ashley og co var så interessert i å signere han. Nå sliter han benken i Villa.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1384 på: 17. Jan. 2013, 20:43 »
Det var ihvertfall flere kilder, deriblant lokalavisene, som stadig skrev om at Zog var et mål. Tror det er for enkelt og avfeie det som simple spekulasjoner siden de varte såpass lenge.
Klar over at Zog sliter benk der - men han var en høyst habil spiller når han forlot Wigan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1385 på: 17. Jan. 2013, 21:12 »
Har egentlig gitt opp nå.. trur ikkje vi får inn nye forsterkninge! menmen, det positive er vell at neste år vinner vi eit trofè om ikkje anna...

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1386 på: 17. Jan. 2013, 21:29 »
Ting ser nok litt lysere ut med 6 poeng i de to neste kampene  :frenetisk: Er vel ikke nødvendig å snakke om nedrykk i starten på Januar, hvis vi ligger like dårlig an om 2 mnd så kan jeg skjønne det men..

Reading, Villa og qpr går ned, end of story.

Få inn Graham,pluss Scott Sinclair (lån) og Hangeland så er jeg fornøyd inntil videre (sommeren).

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1387 på: 17. Jan. 2013, 21:49 »
Kunne Matias Suarez hos Anderlecht vært et alternativ. Har sett veldig lite av han men ser at han er blant de beste i den belgiske toppserien (nominert 2 ganger og vunnet 1) og er registrert med mye mål og assist. En perfekt ving for NUFC?

Robin

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1388 på: 17. Jan. 2013, 21:57 »
er det noe nytt ang budet på Haidara?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1389 på: 17. Jan. 2013, 21:59 »
Kunne Matias Suarez hos Anderlecht vært et alternativ. Har sett veldig lite av han men ser at han er blant de beste i den belgiske toppserien (nominert 2 ganger og vunnet 1) og er registrert med mye mål og assist. En perfekt ving for NUFC?

Jeg har aldri hørt om han eller sett han spille. Belgisk fotball interesserer meg særdeles lite og jeg tviler på at jeg hadde giddet å se en kamp mellom Mons og Lierse en sen lørdags kveld. Da ser jeg heller spansk fotball, om jeg i det hele tatt gidder å se mer etter lange økter med PL.
Av det jeg leser på nettet og de ligaene han har erfaringer fra i en alder av 27 år synes jeg dette ikke ser spesielt spennende ut, dessverre.
Nivået fra belgisk fotball til engelsk PL er et megasprang. Det er kanskje et bittelitte grann høyere nivå i Belgia i forhold til Norge og TL, men det er vel ikke mer enn marginalt isåfall.....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1390 på: 17. Jan. 2013, 22:15 »
Jeg skriver jo at jeg har sett veldig lite av han, og har aldri sett han i den belgiske toppserien. Men at jeg registrerer at han er blant de beste der når han har vært nominert til årets spiller de 2 siste årene og vunnet den ene. Om han er god nok for PL vet jeg ikke, derfor jeg satte spørsmålstegn bak.
Er det galt?

PS! Om du lurte Daniel så var Anderlecht i CL.
« Siste redigering: 17. Jan. 2013, 22:23 av Frode »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1391 på: 17. Jan. 2013, 22:18 »
Neida, men er vel tvilsomt om en spiller fra en liga som er på nivå med Norge skal redde oss ut av denna krisa vel :)

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1392 på: 17. Jan. 2013, 22:23 »
Kanskje litt rart å gå fra megaslakt av belgisk fotball til å lansere spillere derfra til mulig "perfekt ving for Newcastle"...
På generelt grunnlag, ting snur fort på dette forumet.

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1393 på: 17. Jan. 2013, 22:24 »
Så kom jo også Benteke fra belgisk liga også, er ikke akkuratt ett bomkjøp han! men har aldri sett suarez i aksjon, men har jo blitt koblet til arsenal det siste året

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1394 på: 17. Jan. 2013, 22:25 »
Ashley som liker "value for money" bør sjekk ut Belgia, Sveits og Spania. Her får du mykje for pengene akkurat nå.

Til og med Wenger har sagt at Frankrike er ikkje det samme som det ein gang var.