20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1365 på: 17. Jan. 2013, 15:13 »
Januarvinduet er det verste, dyreste og det vinduet hvor alternativene er få. Klubber er halvveis i sesongen. Noen har cup spill å spille om.. Klart de holder på sine beste spillere, og de få som er ledig er prisen skyhøy. Typisk oss da som alltid skal selge før vi har en erstatter klar noe som igjen bidrar til enda høyere priser.

Jeg ser ingen klare alternativer her.. Det blir nok en halvløsning på spiss plassen og en forsvarer til inn. Men det er det er kritisk å få inn kvalitet her. Det står om premier League plass.. Jeg tror helt ærlig vi ikke rykker  ned i år.. Når alle er friske å raske så burde vi ha et slagkraftig lag til å dra det i land. Spillerstallen er altfor tynn og alternativene få, slik har det vært i over 1 år nå.. Men jeg er så skeptisk til Cisse alene der oppe, har sett det i mange kamper nå. Han blir altfor statisk og nesten litt pinglete..

Kom igjen Ashley vis at du byr deg og riv opp den sjekk boka !!  :nikke:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1366 på: 17. Jan. 2013, 15:17 »
Lurer på hvor mange overgangsvinduer vi skal overvære før vi får inn stopper ihvertfall. Det har vi venta på i 4 vinduet nå. Uansett er dette noe vi er vant å høre fra Pardew utover vinduet. Helt latterlig trist er det å få samme regla slengt i trynet gang på gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1367 på: 17. Jan. 2013, 15:39 »
Mark Douglas ‏@MsiDouglas
Clarification on the 'we need 2' point: two to avoid relegation. Am sure the squad will be strengthened beyond the 2 senior recruits but they'll be more likely to be Haidara type young players. My info is a chance of more than 2 senior recruits... One would be a start tho!

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #1368 på: 17. Jan. 2013, 16:30 »
Elsker at vi bare har fått in 1 spiller når det er 2 uker igjen av vinduet...

we are fucked...  :lol:

Glad jeg var der!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1369 på: 17. Jan. 2013, 16:32 »
Thread of the century
Same old Shearer, always scoring!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1370 på: 17. Jan. 2013, 16:41 »
Januarvinduet er det verste, dyreste og det vinduet hvor alternativene er få.

Riktig. Likevel skulle klubbledelsen i sommer kalkulere med at troppen var bred nok til å hamle opp en sesong som inkluderte europacupspill. Når troppen samtidig preges av flere spillere med lang skadehistorikk, spillere som var linket bort og en toppscorer med lav utkjøpsklausul, er det kun snakk amatømessig styring. Klubben er ennå milevis unna å budsjettere med e-cup spill. Derfor er det eneste lille positive med denne sesongen at vi ikke vil kvalifiserer oss neste sesong (med forbehold om at det ikke skjer et under). Er så dritt lei at klubben skal driftes så marginalt og med skyhøy (sportslig) risiko.

Så får vi bare vente da til vi skriver 1.februar og alle bare ler oppgitt av januarvinduet 2013 hvor klubben kom med skambud etter skambud på aktuelle spillere.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1371 på: 17. Jan. 2013, 16:48 »
Blir ikke overraska om vi mister spillere som Ben Arfa, Cabaye, Krul og Tiote i sommer siden klubben garantert ikke matcher deres ambisjoner om å være med å kjempe i toppen.

Hadde det ikke vært for at jeg er Newcastle supporter så hadde jeg håpa denne klubben hadde rykka ned. (Ashley fortjener ikke noe mer enn det)

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #1372 på: 17. Jan. 2013, 16:58 »
Blir ikke overraska om vi mister spillere som Ben Arfa, Cabaye, Krul og Tiote i sommer siden klubben garantert ikke matcher deres ambisjoner om å være med å kjempe i toppen.

Hadde det ikke vært for at jeg er Newcastle supporter så hadde jeg håpa denne klubben hadde rykka ned. (Ashley fortjener ikke noe mer enn det)

Er redd for det jeg også... Det må satses og klubben må ut med penger for å vise det!
Ashley out!

Glad jeg var der!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1373 på: 17. Jan. 2013, 17:35 »
Vi hadde noe på gang i fjor.  Istedet for å forsterke i sommer og kanskje etablere oss i top6 så skjøt de seg i beinet. Dette får vi svi for nå.
lt;3 Newcastle <3

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1374 på: 17. Jan. 2013, 17:52 »

Wilfried Bony hadde vært spennende og få inn som noen andre har nevnt tidligere.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #1375 på: 17. Jan. 2013, 17:52 »
Raporteres nå at Sissoko velger Marseilles isteden for oss....

Glad jeg var der!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1377 på: 17. Jan. 2013, 19:12 »
Norwich lagt inn eit bud på £5 million for Danny Graham. (skysports)

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1378 på: 17. Jan. 2013, 19:12 »
Andy Carroll ‏@AndyTCarroll

Home Sweet Home! http://t.co/vl4o4mRJ

Er'n himme for å tegne kontrakt mon tro? :fisk:
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1379 på: 17. Jan. 2013, 19:49 »
Frå N-O:

Sitat
We rarely sign players when we have competition for their signature. I think only Ben Arfa and Ba have been signed in recent times when there were other teams in for them.

Yohan Cabaye - We were very clever and found out about his clause before other teams did and got it sewn up early
Demba Ba - Everton were supposedly in for him but I think they're maybe one of the few teams that we can (or at least be wllling to) offer better terms than
Sylvain Marveaux - Something unknown happened causing Liverpool to pass up on him and we re-ignited our interest after the agent contacted us
Gabriel Obertan - No-one else wanted him
Davide Santon - No other serious offers
Brian Ruiz - We lost out to Fulham
Shane Long - Lost out to West Brom
Kevin Gameiro - Lost out to PSG
Gervinho - Lost out to Arsenal
Charles N'Zogbia - Lost out to Aston Villa

Papiss Cisse - Some teams had an interest in him but we were the only ones who put in an offer when we found out he was within our price range

Luuk De Jong - We lost out to Borussia Monchengladbach
Junior Hoilett - Lost out to QPR
Andy Carroll - Lost out to West Ham
Vurnon Anita - We were the only real offer. Supposed interest from Sunderland but no proof of bid
Nathaniel Clyne - Lost out to Southampton

Loic Remy - Lost out to QPR on wages
Moussa Sissoko* - This is another player we have real competition for and whilst it's yet to be seen where he ends up it's not looking promising at the moment.

It's not even as though we're missing out to Man Utd, Chelsea, Liverpool etc... We're missing out to West Ham, QPR and Southampton etc... Newly promoted or bottom half Premiership teams.

That makes you wonder who exactly we can compete with?