20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412626 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1275 på: 16. Jan. 2013, 08:02 »
Ja, ser ingen grunn til å være skeptisk fordi han sier at han kunne tenke seg å spille i Serie A.
Fordi også Roma er inn for han. Når han ønsker seg til Italia, og ein klubb som Roma også er på banen. Er det vel ikkje håp for oss?

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1276 på: 16. Jan. 2013, 08:09 »
Yoan Gouffran burde vel være et alternativ. Ikke at jeg vet så mye om han, men han har jo vert linka før. En rask spiss som kan bekle både midt og på siden. Kontrakten går ut til sommeren. Typisk Ashley kjøp. Ikke like snasent som Aubameyang, men rart han ikke er på listen før Gomis da Pardew sa han ville ha mer fart på topp. Gomis er vel en panser spiss.
Gouffran: 8 mål denne sesongen. 14 sist sesong. 26 år. Synest det er litt merkelig at han ikke er mer hot enn det han er, også med tanke på kontrakten.

Nei, vær så snill!! Ikkje enda en franskmann!!!
Nei vel. Jeg ser ikke så veldig mange bedre alternativer for nufc akkurat nå. Fyren vil åpenbart bort, prisen blir ikke høy, i sin beste alder. Sist men ikke minst han har fart.

Det aller klokaste ville være å hente Di santo. Mannen er også kjapp og kan varte opp med langskudd i Cisse-klasse. I tillegg er han argentinsk, det er noko som kan hjelpe på heimlengselen til Colo. Prisen bør vell heller ikkje vær for galen, £5 mp. t.d.? Noken som veit kva som er prisen på han forresten? Då han kom til Wigan frå Chelsea kosta han iallefall £3 mp. men vil tru den har stege litt no.

I tilleg må vi også prøve å få tak i Carroll, han kan være kjekk å ha i Championship. Mannen er så gal av heimlengsel at han taklar sikkert eit år der. Cisse, BArfa, Cabaye, Krul osv. vil nok heilt sikkert ikkje bli når vi går ned, so då må vi erstatte dei også.. Vi får nyte siste tida vi har storspelerane våre!

Di Santo er ikke i nærheten av hva vi må ha, selv i den sistuasjonen vi er i nå er det maange flere og bedre spisser en han vi kan få! brenner sjanser etter sjanser, hva er det 3-4 mål han har i år?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1277 på: 16. Jan. 2013, 08:44 »
Har null tro på Di Santo.
Hjelpe Colo med sin hjemlengsel? Oh my lord...

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1278 på: 16. Jan. 2013, 08:46 »
http://metro.co.uk/2013/01/15/aston-villa-target-moussa-sissoko-to-fill-stiliyan-petrov-gap-3353320/

Forståelig om vi Sissoko skulle velge Juventus foran oss, men Villa eller mackems?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1279 på: 16. Jan. 2013, 08:52 »
I tillegg er han argentinsk, det er noko som kan hjelpe på heimlengselen til Colo.
Har du gløymt me har Jonas?

Men viss Di Santo, har magiske hender som kan helbrede kona til Colo for kva enn ho er sjuk for. Så skulle eg ha vært enig med deg. Men å hente han pga å hindre heimlengsel til Colo og familen?  :coloccini:  :ler:

(NB! Ungene på bilde har ingen link med Jonas eller Colo  ::p)

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1280 på: 16. Jan. 2013, 09:08 »
Yoan Gouffran burde vel være et alternativ. Ikke at jeg vet så mye om han, men han har jo vert linka før. En rask spiss som kan bekle både midt og på siden. Kontrakten går ut til sommeren. Typisk Ashley kjøp. Ikke like snasent som Aubameyang, men rart han ikke er på listen før Gomis da Pardew sa han ville ha mer fart på topp. Gomis er vel en panser spiss.
Gouffran: 8 mål denne sesongen. 14 sist sesong. 26 år. Synest det er litt merkelig at han ikke er mer hot enn det han er, også med tanke på kontrakten.

Nei vel. Jeg ser ikke så veldig mange bedre alternativer for nufc akkurat nå. Fyren vil åpenbart bort, prisen blir ikke høy, i sin beste alder. Sist men ikke minst han har fart.

Det aller klokaste ville være å hente Di santo. Mannen er også kjapp og kan varte opp med langskudd i Cisse-klasse. I tillegg er han argentinsk, det er noko som kan hjelpe på heimlengselen til Colo. Prisen bør vell heller ikkje vær for galen, £5 mp. t.d.? Noken som veit kva som er prisen på han forresten? Då han kom til Wigan frå Chelsea kosta han iallefall £3 mp. men vil tru den har stege litt no.

I tilleg må vi også prøve å få tak i Carroll, han kan være kjekk å ha i Championship. Mannen er så gal av heimlengsel at han taklar sikkert eit år der. Cisse, BArfa, Cabaye, Krul osv. vil nok heilt sikkert ikkje bli når vi går ned, so då må vi erstatte dei også.. Vi får nyte siste tida vi har storspelerane våre!

Di Santo er ikke i nærheten av hva vi må ha, selv i den sistuasjonen vi er i nå er det maange flere og bedre spisser en han vi kan få! brenner sjanser etter sjanser, hva er det 3-4 mål han har i år?

Og kor mange mål har Remy skora i år? 1 mål på 14 kampa.. Wow, for en statistikk!!  :nei:

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1281 på: 16. Jan. 2013, 09:15 »
I tillegg er han argentinsk, det er noko som kan hjelpe på heimlengselen til Colo.
Har du gløymt me har Jonas?

Men viss Di Santo, har magiske hender som kan helbrede kona til Colo for kva enn ho er sjuk for. Så skulle eg ha vært enig med deg. Men å hente han pga å hindre heimlengsel til Colo og familen?  :coloccini:  :ler:

(NB! Ungene på bilde har ingen link med Jonas eller Colo  ::p)

Nei, men at der e 2 argentinara hjelpe meir enn at der e 1 liksom..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1282 på: 16. Jan. 2013, 09:18 »
Ja, ser ingen grunn til å være skeptisk fordi han sier at han kunne tenke seg å spille i Serie A.
Fordi også Roma er inn for han. Når han ønsker seg til Italia, og ein klubb som Roma også er på banen. Er det vel ikkje håp for oss?
Klart det er håp for oss alikevel. Og hvor seriøs er interessen fra Roma? Det vet vi jo ikke...

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1283 på: 16. Jan. 2013, 09:21 »

Og kor mange mål har Remy skora i år? 1 mål på 14 kampa.. Wow, for en statistikk!!  :nei:
Nå snakker du innhopp og! Nå snakker du fortsatt uten grunnlag, 12 av disse 14 kampene er innhopp, men ja jeg ser hva du sier. Men Di Santo er ikke så god som du skal ha det til, og spillere som Aubameyang og Gomis er flere ganger bedre en gutten. Dette er ikke tidspunktet å kjøpe noen som "kan" blomstre.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1284 på: 16. Jan. 2013, 09:24 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/ac-milan-interested-in-newcastle-keeper-1536159

Kansje derfor vi ble linket til Butland i går?

Ikke sett han alt for mye, men noen ganger, dette siden jeg følger litt med på Dortmund.
Felipe Santana fra Dortmund, kontrakt går ut 2014. Kunne dette vært en spiller for oss.
Forsvarsspiller, suveren på hodet, ikke så superrask som jeg hadde ønsket.
« Siste redigering: 16. Jan. 2013, 09:29 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1285 på: 16. Jan. 2013, 09:31 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/ac-milan-interested-in-newcastle-keeper-1536159

Kansje derfor vi ble linket til Butland i går?

Var det samme jeg tenkte i går. Ser ikke for meg at Butland vil komme til oss for å sitte på benken, må være noe bak det.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1286 på: 16. Jan. 2013, 09:37 »
Klart det er håp for oss alikevel. Og hvor seriøs er interessen fra Roma? Det vet vi jo ikke...
Trur den er seriøs ja. Men så klart, seier ikkje nei takk til han. Blir berre litt skeptisk, når han har sagt han vil til Italia.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1287 på: 16. Jan. 2013, 09:44 »
Dette er en klubb spillere kan komme til som et steg i utviklingen sin, der de vet at de blir solgt videre vist de gjør en god jobb.
Dette er en klubb som har som mål og kjøpe smart, unge talenter som kan utvikle seg og skaffe seg erfaring og øke markedsverdien sin slik at de kan bli solgt med profitt til større klubber.
Dette er en klubb som leiter med lupe etter utkjøpsklausuler for å få de billigst mulig slik at de kan selges videre med profitt.
Dette er Newcastle, som bare er klubben i mitt hjerte uansett hvor ræva ledelsen, styret, manageren og spilleren er.

Newcastle, vil alltid gi deg irritasjon, latter, gråt, gode og vonde minner..
Det er derfor det er klubben vår.

:toon: Newcastle United  :toon:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1288 på: 16. Jan. 2013, 10:19 »
Heilt enig Lars Arild  :thumbu:

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1289 på: 16. Jan. 2013, 10:39 »
Dette er en klubb spillere kan komme til som et steg i utviklingen sin, der de vet at de blir solgt videre vist de gjør en god jobb.
Dette er en klubb som har som mål og kjøpe smart, unge talenter som kan utvikle seg og skaffe seg erfaring og øke markedsverdien sin slik at de kan bli solgt med profitt til større klubber.
Dette er en klubb som leiter med lupe etter utkjøpsklausuler for å få de billigst mulig slik at de kan selges videre med profitt.
Dette er Newcastle, som bare er klubben i mitt hjerte uansett hvor ræva ledelsen, styret, manageren og spilleren er.

Newcastle, vil alltid gi deg irritasjon, latter, gråt, gode og vonde minner..
Det er derfor det er klubben vår.

:toon: Newcastle United  :toon:

AMEN!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.