20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412685 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blackhowling

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1230 på: 15. Jan. 2013, 15:13 »
Hey folkens !

Lenge siden sist jeg har postet noe på dette forumet nå.
Men jeg fant ut at jeg måtte også kaste meg inn i denne tråden  :)

Når det gjelder Loic Remy så ble jeg meget skuffet igår kveld når jeg leste at han var klar for QPR, men så kom jeg over denne artikkelen som noen på Nufcblog har lagt ut :

http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/loic-remy-undecided-over-whether-to-join-qpr-or-newcastle-8451954.html

Nå vet jeg ikke hvor mye sannhet det er i denne, men jeg har fremdeles et lite håp om at han velger oss  :nikke:
Jeg har også nettopp kommet hjem fra jobb, så jeg har ikke fått lest noe særlig om han virkelig er klar for QPR for jeg har ikke funnet noe enda.
Newcastle United <3

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1231 på: 15. Jan. 2013, 16:50 »
Yoan Gouffran burde vel være et alternativ. Ikke at jeg vet så mye om han, men han har jo vert linka før. En rask spiss som kan bekle både midt og på siden. Kontrakten går ut til sommeren. Typisk Ashley kjøp. Ikke like snasent som Aubameyang, men rart han ikke er på listen før Gomis da Pardew sa han ville ha mer fart på topp. Gomis er vel en panser spiss.
Gouffran: 8 mål denne sesongen. 14 sist sesong. 26 år. Synest det er litt merkelig at han ikke er mer hot enn det han er, også med tanke på kontrakten.
« Siste redigering: 15. Jan. 2013, 17:07 av Fluffy »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1232 på: 15. Jan. 2013, 17:01 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/han-var-manchester-citys-stjerneskudd-naa-er-han-frigitt-3965589.html

Heisann, husker da jeg ville ha han her til klubben vår.. Godt jeg ikke fikk viljen min. :iik: :phui:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1233 på: 15. Jan. 2013, 17:35 »

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1234 på: 15. Jan. 2013, 17:46 »
Yoan Gouffran burde vel være et alternativ. Ikke at jeg vet så mye om han, men han har jo vert linka før. En rask spiss som kan bekle både midt og på siden. Kontrakten går ut til sommeren. Typisk Ashley kjøp. Ikke like snasent som Aubameyang, men rart han ikke er på listen før Gomis da Pardew sa han ville ha mer fart på topp. Gomis er vel en panser spiss.
Gouffran: 8 mål denne sesongen. 14 sist sesong. 26 år. Synest det er litt merkelig at han ikke er mer hot enn det han er, også med tanke på kontrakten.

Nei, vær så snill!! Ikkje enda en franskmann!!!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1235 på: 15. Jan. 2013, 17:57 »

Nei, vær så snill!! Ikkje enda en franskmann!!!
Nei vel. Jeg ser ikke så veldig mange bedre alternativer for nufc akkurat nå. Fyren vil åpenbart bort, prisen blir ikke høy, i sin beste alder. Sist men ikke minst han har fart.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1236 på: 15. Jan. 2013, 17:58 »
United have been offered Swansea City striker Danny Graham already in the window and while the Gateshead lad would be a popular choice because of his Tyneside roots, he does not fit into the club?s blueprint of signing younger players at the age of 27.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2013/01/15/newcastle-united-won-t-panic-despite-remy-blow-72703-32600207/#ixzz2I42yvjtu
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #1237 på: 15. Jan. 2013, 18:25 »
Hadde vært veldig gøy med Graham men han passer ikke helt inn i den profilen vi søker da! Men at vi ikke skal få panikk... det vet jeg ikke helt for det MÅ skje noe veldig snart! Og synes MA skal vise at han bryr seg om spillerne og klubben til å bruke litt penger på spillere

Glad jeg var der!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1238 på: 15. Jan. 2013, 19:08 »
Tror Danny Graham hadde vært det perfekte kjøpe for fansens skyld nå. Tror han hadde gjort en ok jobb for oss også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1239 på: 15. Jan. 2013, 19:10 »
Jeg kjenner jeg blir forbanna dersom vi lar Forren gå til Soton og vi ikke ender opp med annet. Dersom vi skulle miste Colo og bare få inn en vil det være ekstremt provoserende - det også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1240 på: 15. Jan. 2013, 19:19 »
Danny Graham er nok et kjempe kjøp det om ambisjonene ligger rundt 10-15 plass. Kjøper ikke Graham om en har planer om CL (Pardew)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1241 på: 15. Jan. 2013, 19:34 »
Kan godt legge fram tall på dette, når eg kjem heim. Har ein fyldig rapport om talentutviklingen til desse tre lagene + andre framgangsklubber på talentutvikling rundt om i Europa.
Som lovet: http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=4008.msg353716#msg353716 (for å flytte diskusjonen til "rett plass")

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1242 på: 15. Jan. 2013, 19:41 »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1243 på: 15. Jan. 2013, 19:55 »
både forren og graham holder ikke mål! Må da sikte høyrere enn som så.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1244 på: 15. Jan. 2013, 19:55 »
Ifølge Argentinsk media skal Newcastle ha et møte om de skal kanselere Colos kontrakt med tanke på hans situasjon.