20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412883 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1005 på: 13. Jan. 2013, 20:16 »
Tottenham fansen:

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1006 på: 13. Jan. 2013, 20:18 »
Her kan man lese om Remy fra han fransk league1 eksperten

Scouting report: Is Loic Remy the man to help fire Newcastle to safety?

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/scouting-report-is-loic-remy-the-man-1527868

:wink:
« Siste redigering: 13. Jan. 2013, 20:28 av Leon »

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1007 på: 13. Jan. 2013, 20:50 »
Set ut som han har hatt en del skader :(
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1008 på: 13. Jan. 2013, 21:06 »
Set ut som han har hatt en del skader :(

Remy stats:

Han har da startet greit med kamper de siste fire åra.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1009 på: 13. Jan. 2013, 21:20 »
BBC Sport Verified ‏@BBCSport
Newcastle agree £8m fee with Marseille for France striker Loic Remy and hope to complete a deal within 48 hours #nufc

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1010 på: 13. Jan. 2013, 21:36 »
NUFC Stats ‏@NUFC_Stats
Remy medical will be a long one. Heart problem detected in #OM medical 2010, lots of thigh injuries this season (via @davidmcrossan)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1011 på: 13. Jan. 2013, 22:01 »
http://www.football365.com/topical-top-10/8385544/ten-transfer-targets

1. Loic Remy
Considering Remy's form for Marseille this season, both QPR and Newcastle would be taking a huge gamble if they splurged a reported £11million on the striker. The France international has scored just three times in 19 appearances this term and his record of 12 strikes in 29 Ligue 1 games last year does little to justify his price tag. That Remy was also diagnosed with a heart problem during his Marseille medical in 2010 may also be a consideration, but more pressing is the lack of evidence to suggest the forward could spark an immediate revival for either of the Premier League strugglers.

:nervøs:

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1012 på: 13. Jan. 2013, 22:07 »
Jeg er VELDIG positiv til Remy. I mine øyne ligger det nå an til, som påpekt tidligere, at vi har Cisse helt fremst, Ben Arfa og Remy på kantene og Cabaye i midten. Dette er noe som jeg syntes ser ekstremt bra ut! At Remy ikke ser ut til å score på bestilling velger jeg å ikke bry meg om, da han levere ett "akseptabelt" antall mål likevel virker det som. Så lenge vi har Cisse på topp som storscorer, samt at Ben Arfa, Remy og Cabaye scorer litt mål hver, så tror jeg det skal rekke ganske greit.

En midtstopper til inn nå, så blir dette bra! Syntes de franske det har blitt snakket om Mbiwa, Sakho høres spennende ut, men vet veldig lite om hvor realistisk det er..?

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1013 på: 13. Jan. 2013, 23:08 »
http://www.football365.com/topical-top-10/8385544/ten-transfer-targets

1. Loic Remy
Considering Remy's form for Marseille this season, both QPR and Newcastle would be taking a huge gamble if they splurged a reported £11million on the striker. The France international has scored just three times in 19 appearances this term and his record of 12 strikes in 29 Ligue 1 games last year does little to justify his price tag. That Remy was also diagnosed with a heart problem during his Marseille medical in 2010 may also be a consideration, but more pressing is the lack of evidence to suggest the forward could spark an immediate revival for either of the Premier League strugglers.

:nervøs:

In Carr we trust!!! :toon:

Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1014 på: 13. Jan. 2013, 23:58 »
mbiwa, sissokho og et alternativ til på venstrebacken, så går det for meg. samtidig er jeg litt enig med de som engster seg for mangelen på engelske spillere.. problemet er bare at de enten har for dårlige ferdigheter eller er altfor altfor dyr i forhold til ferdighetsnivået. Sånn sett må drømmen være at vi klarer å utvikle våre egne briter på sikt.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1015 på: 14. Jan. 2013, 00:08 »
Kunne Scott Parker vært en mann å henta tilbake? Trøss av erfaring, og held eit godt nivå til tross for aldren

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1016 på: 14. Jan. 2013, 00:21 »
Han hadde vært fin han, men det er selvfølgelig intet realistisk mål for vår del.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1017 på: 14. Jan. 2013, 00:43 »
Me treng å få inn ein leiar i laget. Ingen av dei me er linka med er dette. Og eg stolar ikkje på at nokon av dei franske spelarane skal stå fram å vera ein slik leiartype so mi treng. Taylor og Colo er vel det nærmaste mi kjeme. Eg er og skeptisk til moralen og vinnarviljen hjå dei mi har per dags dato. Eg trur ikkje det er so lurt med nesten kunn franskmenn når det er motgang og alt ser svart ut. Viss dei i tillegg begynner å tvila på manageren so har mi eit stort problem.

leiartype? cabaye ?? lille vant ALT med han som leiar i den franske ligaen, tiote er ein naturlig leder, colo, krul, Taylor. Det er flust. Barton er langt ifra en leder, han er en klovn av en fotballspeler. Tviler på at det finst ein sjel i pl som har respekt for den tullingen der.

Cabaye har iallefall ikkje vist seg som ein leiar no. Colo og Krul er også snille som lam.. Barton var ingen klovn, han var ein karismatisk kar! Føler at Newcaslte har mista det karismatiske no når vi bære får inn tekniske franksmenn. Barton lot følelsane ta overhånd, og det er ein god ting! Tiote er det nærmaste vi kjeme Barton, men like vell.. Taylor med si erfaring burde vere den åpenbare ledar, men han vil tydeligvis som alle dei andre ikkje stå fram. Hadde Taylor leda laget hadde eg våre storfornøgd, men på grunn av skada og slikt er han vell litt meir beskjeden enn han burde være.

Det Pardew må innsjå no er iallefall at det går ikkje å bære hente inn masse tekniske wonder-boys frå frankrike uten at han også har nokre hardhausa av noken britar som blør for drakta! Vi treng ein ny Nolan/Barton, og det kjapt!

Kor mange ganger har ikkje colo tatt ansvar ved å redde oss med sitt eminente forsvarspel? kor mange ganga har ikkje han gått opp å scort på ein corner i slutten av tette kamper? kor mangen ganga ser du ikkje cabaye springe reeva av seg og jobbe bedre enn noken andre på bana? kor mangen ganga har du ikkje sett cabaye sette opp tempo i midten og spre truande geniale pasniger? kor mangen ganga har du ikkje sett jonas sprunge 2xmaraton og jobba bakover til han blir blå?

Ledertypar handlar ikkje om folk som kan sende folk på sjukehus og havne i fengsel, bedrive skittent spel og vere ei mediehore. Ledertypar handlar om spelarar som tar ansvar på bana, dei som driver laget opp når ein spelar dårlig, den som tar ansvar å vinner duellane når presset er på maks, den som utgjer noke fotballmessig. Barton var og flink til å få opp laget når det butta mot, men han brukte alle skittne kort og var eit uromoment, folk mister respekt for han pga det. Og for meg så veier ikkje det opp til å vere en leder.

Denne sesongen har colo, cabaye, tiote, taylor og jonas meir eller mindre vert skada av og på heile sesongen. Det er sjeldent at vi har kunne spelt alle desse samtidig, så laget manglar rutine og lederskap pga det. Desse fem ilag med krul har vert ryggraden ilaget heilt sia fjordårsesongen, derfor kan det sjå ut som at newcastle ikkje har spelt med ryggrad iår. Som eg sa tidligare ser du tilbake til februar mars ifjord var alle desse i form og spelte ein god periode utan skadeavbrekk(ser du vekk ifra taylor).

når alle desse (krysser fingrane) er tilbake og får noken kampa til å komme iform og med remy pluss eit par forsterkninga kan vi gå ein sæærs god periode i møte.
- carry on!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1018 på: 14. Jan. 2013, 00:50 »
Colo har til sammen fire mål for Newcastle, så det er ikke veldig ofte han går opp og scorer på corner i slutten av tette kamper.
Nei.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1019 på: 14. Jan. 2013, 00:52 »
Eg huske faktisk ikkje sist Newcastle scorte på ein corner heller