20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #945 på: 12. Jan. 2013, 23:38 »
GFNFrance ‏@GFN_France

#Newcastle United are moving closer to signing Loic #Remy from #Marseille. [Sky Sports] #NUFC

:drool:
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #946 på: 13. Jan. 2013, 00:10 »
Jeg syns vi er offer for egen rigid transferstrategi - noe som vel også var en av grunnene til at Hughton ble sparket, siden han visstnok ønsket muligheten til å hente litt rutinerte spillere også. Poenget er vel at Ashley driver klubben ut fra prinsippet om at vi skal tjene penger på videresalg på alt vi henter inn.
Ellers enig med deg, Frode.

sist eg sjekka var vel ba 26, cisse 26, cabaye 25, debuchy 27, coloccini 27, ben arfa 24, marvaux 24 og jonas 26 når vi henta dei, der samtlige har stor erfaring både internasjonalt, og fra dei gjevaste ligasystema i europa. Klubben har sagt at dei vil hente fleire spelara til utvikling og satse meir på utvikling enn tidligare samtidig som dei har vist at dei har henta rutine der det trengs. Alt handler om balanse. Kor du trekker tråden mellom sparkinga til hughton og transferpolitikken er meg eit mystreium. Grunnen til at det har blitt stort fokus på det her i det siste er pga skader på sentral rutine i laget, og dei unge spelarane ikkje har tatt det ansvaret Pardew ønsker fra dei.

mykje kjem fram i det intervjuet her: (sjå vekk ifra synsinga til han som har skreve artikkelen og les intervjuet) http://www.nufcblog.com/2013/01/11/mike-ashley-sanctions-transfer-fund-for-10-new-players/#more-160161

Viss klubben hadde kjøpt ungt for videresalg så hadde vel bla tiote, cabaye, santon. Allerede vert solgt då klubben allerede har avslått bud der dei kunne ha tjent ufattelig mykje meir enn den reelle verdien til desse spelarane (chelsea bydde rundt 20 mill for tiote i samme overgansvidu som carroll gjekk). Einaste spelaren som har blitt solgt vidare er carroll (med tanke på utvikling og videresalg) og vi kan vel alle sei at det var tidenes salg?
« Siste redigering: 13. Jan. 2013, 00:24 av Human »
- carry on!

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #947 på: 13. Jan. 2013, 02:40 »
Voldsomt negativ man skulle være i dag da, KarlRudolf.. Skjønner at man tenker nedrykk når en ser Newcastle spille denne sesongen, men eg har hvertfall troa på at vi berger plassen! Med Cabaye tilbake nå, samt at Tayls snart er back, og med Benny rett rundt hjørnet, så SKAL det nok bli PL-spill også neste sesong..
Får vi inn en ny spiss (Remy?), samt en stopper (så vi slipper idiotien til Willy), så ser det straks bedre ut.. Cissè er hvertfall ikke mannen til å gjøre ting på egen hånd! Det er han bare ikke god nok til!

Og når du nevner Phil Neville, så blir eg nesten litt kvalm! Ikke frekt ment, men..

Hehe, var nok frustrasjonen som fekk sitt utspel du :) Eg også håpe på det sterkaste at vi holde plassen, men har mista litt trua. For kvar dag Pardew fortsatt sitte i skinnstolen på managerkontoret på St. James' mistar eg litt håpet. Når Pardew har blitt kasta ut for all framtid tørr eg å håpe igjen.

Cabaye trenger tid til å kom tilbake i form, det såg vi idag, trur ikkje han er tilbake på topp før om 2-3 kampar.. Taylor blir bra å få tilbake, men går vell bære 2-3 kampar så er han skada igjen. BArfa er litt same som Cabaye, vil trenge tid.

Eg saknar uansett den britiske erfarne bautaen med stoltheit nok til å blø for drakta. Det vi har no er en gjeng teknikarar som har nok med å få håret til å ligge rett.. Behovet for å få Barton tilbake er stort, ingenting e betre enn å få Joey tilbake! Rykke vi ned kan Neville vere eit alternativ, like kvalmande å hente han som å rykke ned. Remy hadde våre flott å fått inn, men har en følelse av at han ikkje vil til oss. Arsenal har kasta seg inn i kampen om han, og då er det vell kjørt.. Skjønt det hadde våre fantastisk å slåppe å sett Obertan på vingen i all overskuelig framtid..  Hadde vell helst sett at vi henta 1 ving + 1 spiss (Di santo helst) :) og ja, en midtstoppar trengt big time!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #948 på: 13. Jan. 2013, 04:13 »
herregud så negativ vi skal vere då? såg du korleis vi spilte i februar\mars ifjord? vi har fortsatt det samme laget utenom Ba som gjorde jack shit i den perioden, Vi har faktisk sterkare stall, folk må berre komme tilbake fra skade og komme i form, får vi forsterka med remy vil jo det vere heilt sinnsjukt. arfa og remy på kver sin kant cabaye anita og jonas i def rolla når tiote er i africa pluss at vi har 2 backer som er på eit internasjonalt nivåå og ikkje ei hodelaus høne på høgreback, einaste vi mangler er ein erstatter for willy når tayls er ute så kan det laget her klatre greit opp på tabellen. det harde juleprogrammet er gjennomført med en meir eller mindre halvert stall og preg av reservelag (der vi spelte jevnt med manu på old trafford, der willy og simpson så og sei ga dei 3 mål). Eg er nesten gla ba er vekke for han er ikkje ein lagspelar, han demper ballen på 40 meter å skyter kver gang han blir spelt opp i det rommet. Når vi får bevegd midtbana med cabaye og kan bruke kantane i arfa og obertan\marv eventuelt remy el ny spiss så snur trenden ganske fort. 5 plassen ifjord beviste at det laget her kan nå mykje lengre enn det nolan\barton\carroll kunne gjer, med litt større stall og gjevn oppbygging (alla everton) så kan vi nå langt (mykje større resurrser enn everton btw.)

etter en sesong som er herja av skader og hardt program og folk begynner å få heilt hetta, det er så jevlig kortenkt att abramovich begynne å lure. Husk tilbake til feb\mars så ser du ka eit skadefritt newcastle iform er i stand til, spesielt mot stoke ifjord. Der Gary Lineker sa at det var noko av den beste angrepsfotballen han hadde sett i fjordårsesongen...

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/17711736
- carry on!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 13. Jan. 2013, 11:20 »

Er det rart me har sluttet å handle britisk? 10 mill pund for Tomkins  :spytt:

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #951 på: 13. Jan. 2013, 12:00 »
Er enig med mange her inne. Vi mangler en leder type alla Barton/Nolan. Ser ikke at vi har i dagens stall som har de kvalitetene. I de gode gammle dager hadde vi, Shearer, Beardsley, Beresford, Batty, Rob Lee...og disse gutta spillte sammen.

The good old days  :wub:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #952 på: 13. Jan. 2013, 13:04 »
Me treng å få inn ein leiar i laget. Ingen av dei me er linka med er dette. Og eg stolar ikkje på at nokon av dei franske spelarane skal stå fram å vera ein slik leiartype so mi treng. Taylor og Colo er vel det nærmaste mi kjeme. Eg er og skeptisk til moralen og vinnarviljen hjå dei mi har per dags dato. Eg trur ikkje det er so lurt med nesten kunn franskmenn når det er motgang og alt ser svart ut. Viss dei i tillegg begynner å tvila på manageren so har mi eit stort problem.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #953 på: 13. Jan. 2013, 13:28 »
Me treng å få inn ein leiar i laget. Ingen av dei me er linka med er dette. Og eg stolar ikkje på at nokon av dei franske spelarane skal stå fram å vera ein slik leiartype so mi treng. Taylor og Colo er vel det nærmaste mi kjeme. Eg er og skeptisk til moralen og vinnarviljen hjå dei mi har per dags dato. Eg trur ikkje det er so lurt med nesten kunn franskmenn når det er motgang og alt ser svart ut. Viss dei i tillegg begynner å tvila på manageren so har mi eit stort problem.

Word!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #954 på: 13. Jan. 2013, 13:53 »
Rykter på at me har blitt enig med Marseille om ein overgang for Loic Remy på ?10.5m.

Joseph Barton ‏@Joey7Barton
Good luck to Loic in Newcastle. Don't worry i've told him what to expect. Great guy. Perfect club for him. #toonarmy

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #955 på: 13. Jan. 2013, 13:59 »
Yes går rykter om at han blir presentert på tirsdag.   Klart til Reading kampen da  :toon:

Woooohoo   :thumbu:

« Siste redigering: 13. Jan. 2013, 14:03 av Leon »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 13. Jan. 2013, 14:03 »
Den er fake: https://twitter.com/loic_remy (Ingen tweet der)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 13. Jan. 2013, 14:05 »
Remy stats:

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #958 på: 13. Jan. 2013, 14:06 »
Mange som skriver  på twitter at den har blitt slettet ? :drool:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 13. Jan. 2013, 14:06 »
Deilig! Håper dealen går helt gjennom nå!