20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00  (Lest 46367 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 17:00
« Svar #45 på: 15. Sep. 2012, 19:03 »
Har også litt lite tro på seier, mest fordi jeg ser på Everton som ett meget bra lag. Jeg er mye mer redd for Everton enn Liverpool når det gjelder topp 6 kampen.

Tror vi skal få det hardt om topp 10 kampen, men det er jo der det virker som ambisjonene til denne klubben ligger.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 15. Sep. 2012, 21:03 »
Har også litt lite tro på seier, mest fordi jeg ser på Everton som ett meget bra lag. Jeg er mye mer redd for Everton enn Liverpool når det gjelder topp 6 kampen.

Tror vi skal få det hardt om topp 10 kampen, men det er jo der det virker som ambisjonene til denne klubben ligger.

Hva skjer med krisemaksimering her inne? Vi har mer enn godt nok lag til å kjempe om topp 6. Dette blir bare for dumt.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 15. Sep. 2012, 21:31 »
Enig med Eriksen, jeg ser ikke hvile lag som endte bak oss i fjor som plutselig har blitt så enormt mye bedre. Dette med unntak av Chelsea selvsagt, og Everton kan også bli skummle. Samtidig ser jeg ikke på det som noen umulighet at vi kan knive oss inn foran Tottenham, selv om at jeg tror det blir vanskelig.
Topp 6/7 bør uansett være fullt mulig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 15. Sep. 2012, 22:51 »
En skulle tro vi hadde solgt alle stjernene våre, så positive som folk er her inne. "Vi skal slite med topp 10" når vi har Colo, Santon, Ben Arfa, Cabaye, Tiote, Ba og Cissé?
Ja, vi har en noe tynnere tropp, spesielt offensivt, men førstelleveren vår er fremdeles VELDIG sterk. Det gjelder bare å få i gang nøkkelspillerne, og få satt spillet. Og er det egentlig noe som tilsier at vi IKKE skal få til det?

Vi ble litt bortskjemt forrige sesong, og det er ikke en selvfølge at vi klarer å gjøre det like bra eller bedre denne sesongen. Men det er ikke krise av den grunn.

Jeg tror ikke det var flaks at Alan Pardew ble årets manager forrige sesong. Han er åpenbart en dyktig manager. Og jeg er sikker på at vi kommer til å bli gode denne sesongen også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

JcVik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #49 på: 16. Sep. 2012, 00:19 »
Håper på denne lagoppstillingen:

Harper
          Anita - Saylor - Perch - Santon
Ben Arfa - Bigirimana - Cabaye - Jonas
                           Ba
                         Cisse

Perch foran Williamson for å ein bedre pasningsfot i forsvaret, trur det blir viktig at me trille ein del ball på mandag. Kunne kanskje trenge Williamsons duellstyrke ettersom me kun har Saylor og Ba som kan demme opp på dødballer mot, men det hadde sikkert endt med straffe mot for nedriving uansett. Vil bli kjempenøgd me uavgjort i denne ettersom eg ser på Everton som ett av dei mest solide lagene i sesongstarten.

Tipper 1-1 (Perch på brassespark) <-- mark my words

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 16. Sep. 2012, 02:52 »
En skulle tro vi hadde solgt alle stjernene våre, så positive som folk er her inne. "Vi skal slite med topp 10" når vi har Colo, Santon, Ben Arfa, Cabaye, Tiote, Ba og Cissé?
Ja, vi har en noe tynnere tropp, spesielt offensivt, men førstelleveren vår er fremdeles VELDIG sterk. Det gjelder bare å få i gang nøkkelspillerne, og få satt spillet. Og er det egentlig noe som tilsier at vi IKKE skal få til det?

Vi ble litt bortskjemt forrige sesong, og det er ikke en selvfølge at vi klarer å gjøre det like bra eller bedre denne sesongen. Men det er ikke krise av den grunn.

Jeg tror ikke det var flaks at Alan Pardew ble årets manager forrige sesong. Han er åpenbart en dyktig manager. Og jeg er sikker på at vi kommer til å bli gode denne sesongen også.

+ Krul<3
Same old Shearer, always scoring!

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #51 på: 16. Sep. 2012, 20:35 »
Håper på denne lagoppstillingen:

Harper
          Anita - Saylor - Perch - Santon
Ben Arfa - Bigirimana - Cabaye - Jonas
                           Ba
                         Cisse

Perch foran Williamson for å ein bedre pasningsfot i forsvaret, trur det blir viktig at me trille ein del ball på mandag. Kunne kanskje trenge Williamsons duellstyrke ettersom me kun har Saylor og Ba som kan demme opp på dødballer mot, men det hadde sikkert endt med straffe mot for nedriving uansett. Vil bli kjempenøgd me uavgjort i denne ettersom eg ser på Everton som ett av dei mest solide lagene i sesongstarten.

Tipper 1-1 (Perch på brassespark) <-- mark my words

Denne stiller eg meg 100% bak. Williamson er jo og ein ekspert til å pådra seg frispark. Perch framfor han uansett! Fellaini blir skummel i lufta uansett. Har faktisk god tru på ein seier.

Evt. Gosling på midtbanen istadenfor Bigirimana. Perch på brasse er vel like sannsynlig som at Fellaini møter opp snauklipt?
« Siste redigering: 16. Sep. 2012, 20:37 av bbrandseth »

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 17. Sep. 2012, 00:20 »
Mange grunner til til å frykte tap her. Newcastle har nærmest all statistikk i mot seg. Everton er sterke på hjemmebane og har bare sluppet inn 5 mål på Goodison siden 18.desember 2011. Og i motsetning til Newcastle har Everton en nesten skadefri tropp. Tror vi kommer til å være disiplinerte bakover til tross for at Colo er ute. Får derfor håpe kontringsspillet fungerer optimalt. Så lenge vi har Ben Arfa er det lov å være optimist :)

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #53 på: 17. Sep. 2012, 01:32 »
Kjappt spørsmål: Skal vi virkelig spille borte mot CS Marítimo på Torsdag kveld og hjemme mot Norwich på Lørdag??

Altså spiller vi i Liverpool på Mandag(i dag), Portugal på Torsdag og Newcastle på Lørdag??

Om dette stemmer er det jo helt idiotisk at vi skal spille Mandagskamp etter lanslagspausen. I tillegg får Liverpool og Tottenham selvsagt Søndagskamper mens vi må spille på Lørdag, en og en halv dag etter vi har spillt i Portugal?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 17. Sep. 2012, 07:42 »
Norwich-kampen er flytta til kl. 16.00 (?) søndag.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 17. Sep. 2012, 11:07 »
Norwich-kampen er flytta til kl. 16.00 (?) søndag.

Stemmer det  ;)

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 17. Sep. 2012, 12:01 »
Okay, det var da enda godt!!

Takker for svar folkens! :)

Leser at Tiote kanskje kan bli klar allikevel, selv om Bigi var god sist gang håper jeg veldig på at Tiote blir klar. Tiote dekker enormt store rom, så da kan forhåpentligvis Cabaye konsentrere seg mer om det offensive.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 17. Sep. 2012, 12:20 »
Bigi har klart seg godt, men jeg håper virkelig at Tiote er tilbake. Som du sier dekker han store rom, og er et konstant uromoment for angripende lag. Om han er tilbake føler jeg meg litt tryggere på en god match her!

Tipper seier til oss uansett! 2-1, mål av Cissé og Ben Arfa. Ferdig! HWTL!

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #58 på: 17. Sep. 2012, 13:51 »
Samme her, føler meg mye tryggere med Tiote på banen!

Håper på litt Ben Arfa magi i dag også. Regner med at ballguttene oppfører seg fint denne gangen! :)

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #59 på: 17. Sep. 2012, 14:58 »
Fy faen i dag er det enderlig matchkveld og jeg er taggat til tusen ! Føles som en evighet siden Villa kampen.

Nå skal kjerringa reises og flagget heises  :crest: Bare huske å dra frem drakta i kveld !