20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00  (Lest 46409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stian_SS

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #60 på: 17. Sep. 2012, 15:06 »
Drakten er på allerede:)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 17. Sep. 2012, 15:15 »
Håper HBA på ny kan prpdusere magi mot Everton. Uten å ha sett everton for mye inbiller jeg meg at Baines og Pienaar kan etterlate seg en del rom når de går fremover som vi kan utnytte.

Lange baller mot Ba og Cisse vil være håpløst idag. Jagielka og Distin kommer til å nikke unna alt som kommer. Skulle gjerne sett HBA komme inn mot midten og utfordre dem langs bakken.

Det jeg håperp mest på ikvell er at BA og Cisse viser tegn til et slags samarbeid. Det har vært helt fraværende så lenge de har spilt sammen. De må finne ut av det litt kjapt, hvis ikke må en av dem benkes. Tror samarbeidet har lidd litt under formsvikten til Cisse. Han har sjeden klart å dempe og slå enkle pasninger denne sesongen. Har vist seg som et håpløst oppspillspunkt. Hadde vært kjekt og sitt en klar rollefordeling mellom han og Ba, hvor Cisse truet bakrommet i større grad.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 17. Sep. 2012, 15:46 »
Lange baller mot Ba og Cisse vil være håpløst idag. Jagielka og Distin kommer til å nikke unna alt som kommer.
Enig til tusen. Begynner vi å poole ballen opp mot spissene idag forstår jeg ingenting.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 17. Sep. 2012, 16:17 »
En kombinasjon av lange baller til spissene og en midtbane/vinger som står feilvendte å taper ball/dueller gang på gang er verste jeg ser i fotball. I likhet med mange andre frykter jeg 4-4-2-formasjonen og at samspillet mellom Ba og Cisse ikke fungerer optimalt..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 17. Sep. 2012, 18:16 »
føler meg rimelig sikker på at vi vinner i dag. Har en nydelig følelse og den bruker stemme bra. Av en eller annen grunn tenker jeg 4-0 til newcastle.

Formannj

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #65 på: 17. Sep. 2012, 18:23 »
Har litt blandede følelser til denne kampen.

Tror og håper Willi kommer inn for Colo. Trenger en duellsterk midtstopper mot Fellaini og Jelavic. Ingen av dem er spesielt rask, å da passer det bedre med Wili enn Perch.

4-4-2 så taper vi.
4-5-1 så har jeg trua. Vi har vel lagt om til 4-5-1 i alle kampene etter pause? (Rett meg om jeg tar feil her) ;p Og i alle kampene har vi fått bedre grep om kampen. Vi har vel vunnet 2omg mot spurs og Villa. Å spilt jevnt mot Chel$ki.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 17. Sep. 2012, 18:33 »
Tilfeldigvis noen som vet om det er bra med puber i området rundt Goodison?   :cheers2:

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #67 på: 17. Sep. 2012, 18:48 »
Må si jeg gleder meg nå  :D

gabrielhorseng

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #68 på: 17. Sep. 2012, 18:49 »
Drakten er på allerede:)

Har hatt den på siden lørdag - har hatt ekstrem fiskelykke med den under regnjakka.
Satser på at drakta holder til fotball også :fisk:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 17. Sep. 2012, 18:50 »
Håper ikke Everton er like gode som de var hjemme mot ManU i dag. Føler om vi taper i dag så blir det en skikkelig smell med 3-4 i sekken. Håper vi klarer å vinne krigen på midtbanen og få til å skape sjangser.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #70 på: 17. Sep. 2012, 19:04 »
I dag må vi løpe mye og ha mange folk på Everton sin banehalvdel. Vi slipper garantert inn, så det er bare til å kjøre på. Stalltips: 5-3 til oss (Cisse x 3 + Ben Arfa x 2).  ::)
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 17. Sep. 2012, 19:14 »
Vi skal satse ekstra offensivt fordi du mener vi garantert slipper inn mål? Jeg ville heller gått for det Pardew trolig velger, en mer balansert taktikk, hvor vi har flere folk på rett side, og er mer opptatt av å ikke slippe inn mål. Det er VELDIG mye enklere å vinne 1-0 enn 4-3.

Det er gøy med mål, men det er viktigere å få med seg poeng. Helst tre, minst ett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 17. Sep. 2012, 20:01 »
Harper; Perch, S.Taylor, Williamson, Santon; Anita, Gutierrez(c); Ben Arfa, Cabaye, Marveaux; Cisse.

Benken: Elliot, Tavernier, Bigirimana, Gosling, Obertan, Shola Ameobi, Ba.

Peter

• Gjest
« Svar #73 på: 17. Sep. 2012, 20:03 »
Bra lag! Godt fornoyed med 4-5-1 borte mot Everton! Godt aa slippe begge Dembaene paa banen samtidig!

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #74 på: 17. Sep. 2012, 20:04 »
Hvis det faktisk er lagoppstillingen, i en 4-2-3-1 formasjon blir jeg meget fornøyd. Ikke dermed sagt at det klaffer, men jeg har hatt lyst til å se oss i en slik formasjon ganske lenge!