20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs Aston Villa, Søn 02. sept 17:00  (Lest 51868 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Aston Villa, Søn 02. sept 17:00
« Svar #285 på: 02. Sep. 2012, 21:05 »
Cissè har jo blitt like elendig som Ba var på vårparten. Spilte helt uten brodd og godfølelsen i dag - skikkelig elendig kamp av han,dessverre.

Et av få lyspunkt synes jeg var Ben Arfa. Virker til å være solid og god nå.

Hadde bare det jævla frisparket til Cabaye gått inn på slutten..................

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 02. Sep. 2012, 21:36 »
Neste kamp forlanger jeg å se dette:

Anita - Tote/Bigi
Cabaye
Ben Arfa - Ba - Marveaux

Håper Pardew har bruker på newutd.no og ser at jeg har skrevet dette. Da blir det ordning, vøtt.

Krul må også lære seg å sette hurtig i gang. Utsparkene hans er helt forferdelige.

Støtter denne!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 02. Sep. 2012, 21:37 »
Kan Cabaye sin formsvikt, dårlige motivasjon, eller hva enn det er ha en liten sammenheng med Debuchy og han er litt skuffa over at vi ikke fikk han på plass?

Erlhen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #288 på: 02. Sep. 2012, 21:45 »
Savnet av Tiote var idag utrolig stort, Villa vant alt av baller som datt ned på midten. Med Tiote på laget hadde vi vunnet flere av ballene som datt ned på midten, og derfor hindret Villa å komme i angrep like ofte som de fikk.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #289 på: 02. Sep. 2012, 21:50 »
Enig, tipper vi kommer til å dominere mer med Tiote tilbake.
Jeg syns Anita var bedre etter han gikk ned som back, på midtbanen imponerte han ikke mye i dag.
Hadde vært fint om han hadde etablert seg bra som høgreback så han kunne vært løsningen der.

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #290 på: 02. Sep. 2012, 21:55 »
Kan Cabaye sin formsvikt, dårlige motivasjon, eller hva enn det er ha en liten sammenheng med Debuchy og han er litt skuffa over at vi ikke fikk han på plass?

lol

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #291 på: 02. Sep. 2012, 21:56 »

Håper da inderlig ikke det. I så fall blir det en svak sesong...
Keep calm and put Shola on.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 02. Sep. 2012, 21:58 »

lol

Hvorfor loller du av det? Gikk jo en del rykter om at han var meget utålmodig med tanke på nye signeringer, og jeg har ingen problemer å tro at han kan ha blitt skuffet over at Newcastle ikke var villige til å øke budet med 1mp for å hente bestevennen hans til klubben. I tillegg skal visstnok Arsenal ha lagt inn bud på han. Sånt kan fort være demotiverende for en spiller, vet du.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 02. Sep. 2012, 22:01 »
Pardew sa i intervju før matchen at enkelte spillere var ufokusert på grunn av diverse transferspekulasjoner angående dem selv, og at dette gikk utover prestasjonene. Uten at han nevnte navn tror jeg meget vel vi kan anta at det gjelder Cabaye.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 02. Sep. 2012, 22:04 »
Pardew sa i intervju før matchen at enkelte spillere var ufokusert på grunn av diverse transferspekulasjoner angående dem selv, og at dette gikk utover prestasjonene. Uten at han nevnte navn tror jeg meget vel vi kan anta at det gjelder Cabaye.

Trenger ikke bare være seg selv heller, kan også vært rundt klubben og spillere som var linket hit osv.

Han virker i hvert fall ikke helt på nett til tider :\

Dette var også noe jeg fryktet om vi ikke fikk hentet Debuchy, et Cabaye som ikke var superhappy osvosv.
« Siste redigering: 02. Sep. 2012, 22:08 av snkz »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 02. Sep. 2012, 22:08 »
Selvfølgelig ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 02. Sep. 2012, 22:08 »
Synes det virker vel langsøkt å legge skylden på det. De er voksne folk, og grunnen til at Cabaye ikke presterer for tiden har da ingenting med at Debuchy ikke kom. Fyren er helt enkelt bare ute av form. At man har en skadefri preseason betyr da ikke nødvendigvis at man er i toppform til sesongen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 02. Sep. 2012, 22:08 »
For ein fantastisk elendig kamp av laget idag. Cabaye greier faktisk ikkje å slå ein corner. Og resten av innlegga våre var svake. Teink å hatt ein Carroll til å byta innpå for Ba eller Cisse idag...

Andre so verte provosert av klesstilen og kragen til Lambert? Einaste eg fann interessant idag var kragen han alltid har rett opp og oppretta ermar.
« Siste redigering: 02. Sep. 2012, 22:10 av lgrinde »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #298 på: 02. Sep. 2012, 22:26 »
Etter skuffelsen har sunket inn, ser jeg hvertfall noen lyspunkter. Anita var klart bedre en simpson noen gang har vært på høyre kant. Bigi, oioi. 18 år og rekker alt tiote til ballene, tenk de to sammen på banen!,dette kan bli bra fremover. Håper cabaye og jonas får seg en tenke pause på benken, de var elendige.  Ba og cisse funker ikke sammen, la ben arfa få fri rolle som spiss, og bruk kun en av de.

kunne tenkt meg å sett:
anita-tiote-bigi
arfa-Ba-marve

grusom midtbane å møte

« Siste redigering: 02. Sep. 2012, 22:30 av Tommyok »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 02. Sep. 2012, 22:39 »
Jeg tror ikke det er nok pasningskvaliteter i den mindtbanen. Muligens om Anita tar den offensive rollen, men jeg er usikker på akkurat det. Husk, vi skal score mål også, ikke bare forsvare oss. Anita, Tiote og Cabaye burde være bra nok. Om Cabaye skal ha pause kan man bruke Ben Arfa, eller Vuckic i den rollen, tenker jeg. Jonas? Eller noe sånt.
Nei.