20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Saviola, Owen, Emre, Petrov, Miguel, Young og Andrade  (Lest 2826 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness skal handle inn et lag som skal kunne kjempe om Champions Leauge neste år. Han har også uttalt at han må forsterke stallen foran neste sesong. Ikke bare spillerne, men også bredden.

Med de kjøpene jeg nevner under kan vi spille både 4-4-2 og 4-5-1. De gir oss mange alternativ fremover i banen samt et bunnsolid forvar med meget offensive backer.

Vi må erstatte Craig Bellamy og Patrick Kluivert. Bellamy blir enkelt erstattet av Saviola som er en nye bedre spiller enn CB. Saviola har mange av de samme basisferdighetene, men er mye bedre å komme seg fri og avslutter i en annen verden. Kluivert blir ikke like lett å erstatte. Vår beste spiller i fjor til tross for skadeproblemer og urettferdig behandling av Souness. Owen er en spiller som kan erstatte Paddy, men presset ville vært stort på 25-åringen. Ikke av samme kaliber som 11ern, men er nok den beste vi kan anskaffe oss i sommer.

Saviola(£3m), Owen(£15m)

Midtbanen blir komplett om vi får inn kvalitet på venstresiden. Emre og Petrov er to spillere i absolutte verdensklasse. Emre ville passet perfekt inn på en 5-mannsmidtbane med fritøyler som venstreindreløper. Kan også spille sentralt i 4-4-2. Petrov er en klassisk ving med herlige innlegg og turbo. De som såg Bulgaria i Euro 2004 og sesongstarten av fjorårets Bundesliga vet hva jeg snakker om.

Emre(£4m), Petrov(£5m)

Bakover trenger vi to backer. Miguel er selvskreven. Herlig back som liker seg godt fremover i banen. En av verdens aller beste backer! Tar over for Carr. PSV og Sør-Koreas Lee Young er den som skal utfordre Babayaro på venstre. Herlig innstilling og liker å gå i angrep. Legger ned utallige kilometer i løpet av en kamp. Så må vi forsterke midtforsvaret. Boumsong fortjener så mye bedre enn Bramble. Andrade for Deportivo blir den nye makkeren.

Miguel(£4m), Young(£4m), Andrade(£10m)

1. --- 4-5-1 ---

Given

Miguel, Andrade, Boumsong, Young

Dyer, Jenas, Parker, Emre, Petrov

Owen

2. --- 4-5-1 ---

Harper

Carr, Bramble, Taylor, Babayaro

Milner, Bowyer, Butt, Viana, N`Zogbia

Shearer

1. --- 4-4-2 ---

Given

Miguel, Andrade, Boumsong, Young

Dyer, Parker, Emre, Petrov

Shearer, Owen

2. --- 4-4-2 ---

Harper

Carr, Taylor, Bramble, Babayaro

Bowyer, Jenas, Butt, N`Zogbia

Saviola, Ameobi

---------

Tropp:

GK(3): Given, Harper, Krul Ut = Caig

Def(8): Miguel, Carr, Young, Babayaro, Boumsong, Andrade, Bramble, Taylor Ut = Ramage  

Mid(10): Dyer, Milner, Jenas, Bowyer, Parker, Butt, Emre, Viana, Petrov, N`Zogbia Ut = Faye

Att(4): Owen, Shearer, Saviola, Ameobi Ut = Chopra

------------

Det vil koste mye penger, men vi sitter da igjen med en tropp på 25 gode spillere. Denne stallen trur jeg kan utfordre Liverpool og Man Utd om 3. plassen neste sesong. Eneste som mangler er en sikkelig trener.

Fat Fred... Løp og kjøp!!!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Fabio

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Saviola, Owen, Emre, Petrov, Miguel, Young og Andrade
« Svar #1 på: 11. Juli 2005, 14:56 »
Hadde vært en god tropp dette her ja  8) , men tviler på at vi kunne fått alle  disse spillerne, men det er mulig....
åtte Chelskji brenne!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11. Juli 2005, 23:52 »
God tropp, men vi kan spare oss for kjøpet av Owen. Han er god det er ikke det, og han har bevist at han er god i PL, men prisen er for høy synes jeg, uansett om vi får inn Saviola. Kjøpte ikke Real Madrid Owen for 11mill pund pluss Nunez?
Hadde vært en god stall men hvis Saviola kommer i troppen mener jeg vi ikke trenger og kjøpe Owen.
My opinion! :lol:

Souness har  faktisk kjøpt et helt(nesten) nytt lag hvis disse spillerne kommer inn. De eneste som er igjen er Given, Shearer og en påmidtbanen.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 12. Juli 2005, 02:10 »
One down, six to go!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #4 på: 16. Juli 2005, 16:53 »
hadde vaert noe det ja!!! men hvorfor ut med chopra, og ikke ameobi? gutten virker jo som om han er kalvbeint og hjulbeint paa en gang!!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Juli 2005, 21:59 »
Det er en særdeles bra liste der, men litt urealistisk. Owen vil tilbake til LFC, men forhåpentligvis vinner Rafa over styret og signer Crouch istedetfor. Da kan vi igjen ha en større sjanse :D
Men, jeg vil komme med det jeg mener er en realistisk liste, sett ut fra nåværende utvikling på overgangsmarkedet. Og da bruker jeg den prioriteringen Souness personlig har, han vil ha venstreving, stopper med backpotensiale, spiss og to squadplayers.
Venstrevingen er Boa Morte. Han har stilt seg positiv til en overgang, og Coleman har allerede startet forhandliger i pressen.
Stopper er helst Sylvain Distin. Forsvarssjef og etter SWP den viktigste spillere i ManC. Kan spille både stopper og venstreback. Har erklært seg selv positiv til Newcastle i januar da vi viste interesse, men kan dessverre bli ganske dyr. Derfor er også Matt Upson et glimrende alternativ, som også kan spille både stopper og venstreback.
Spiss er da Anelka. Litt uklare kommentarer han har kommet med, men interessant å se hva som faktisk kan komme til å skje dersom vi faktisk byr en £4-5 millioner.
Så var det de to squadplayerne. Da tror jeg John O'Shea er et perfekt alternativ. Spiller overalt på backlinja som Aaron Hughes, men til gjengjeld en betraktelig bedre spiller. Har vonde minner fra en viss 6-2-kamp mot Scum der han storspilte som back. Dette er vel kanskje igjen en såpass god spiller som kan bli til mer enn en squadplayer, da jeg tror han skal kunne klare å danke ut Baba på venstrebacken. Ville vært nydelig å fått han på kroken.
Den siste squadplayeren tror jeg må bli en spiss. Fortsatt lite med kun Anelka og Shearer som de som skal garantere for målene, og da velger jeg å sette opp Robbie Keane som vårt siste sommerkjøp. Han skal være meget hypp på å spille sammen med Carr og Given, og blir heller ikke veldig dyr. Er i sin beste alder, og han har scoret jevnt og trutt i Spurs, samtidig som han skaper mye for andre lagkamerater.

Dermed blir min liste seende slik ut:
Luis Boa Morte
Sylvain Distin/Matt Upson
Nicolas Anelka
John O'Shea
Robbie Keane
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Juli 2005, 22:33 »
Den hørtes bra ut, men Owen kommer 100% sikkert ikke til The magpies.. Han vil bare spille for scum og liverpool..  :cry:  Men saviola er en spiller vi kan få  :D  :D   Han tar jeg imot med åpne armer!! Men vi får han dessverre ikke for 3 mill tror jeg.. Vi må nok ihvertfall over 4-5 mill.. Hvis ikke Freddy kan ordne noe dah, siden han har så kjempe god kontakt med Barca... KJøp!!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Juli 2005, 22:41 »
Owen? For scums? Hvis han vil spille for Liverpool, så har jeg vanskelig for å se hvordan han vil spille for scums. Liverpool kan aldri beskyldes for å ha vært mer glad i scums enn oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #8 på: 22. Juli 2005, 19:04 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Det er en særdeles bra liste der, men litt urealistisk. Owen vil tilbake til LFC, men forhåpentligvis vinner Rafa over styret og signer Crouch istedetfor. Da kan vi igjen ha en større sjanse :D
Men, jeg vil komme med det jeg mener er en realistisk liste, sett ut fra nåværende utvikling på overgangsmarkedet. Og da bruker jeg den prioriteringen Souness personlig har, han vil ha venstreving, stopper med backpotensiale, spiss og to squadplayers.
Venstrevingen er Boa Morte. Han har stilt seg positiv til en overgang, og Coleman har allerede startet forhandliger i pressen.
Stopper er helst Sylvain Distin. Forsvarssjef og etter SWP den viktigste spillere i ManC. Kan spille både stopper og venstreback. Har erklært seg selv positiv til Newcastle i januar da vi viste interesse, men kan dessverre bli ganske dyr. Derfor er også Matt Upson et glimrende alternativ, som også kan spille både stopper og venstreback.
Spiss er da Anelka. Litt uklare kommentarer han har kommet med, men interessant å se hva som faktisk kan komme til å skje dersom vi faktisk byr en £4-5 millioner.
Så var det de to squadplayerne. Da tror jeg John O'Shea er et perfekt alternativ. Spiller overalt på backlinja som Aaron Hughes, men til gjengjeld en betraktelig bedre spiller. Har vonde minner fra en viss 6-2-kamp mot Scum der han storspilte som back. Dette er vel kanskje igjen en såpass god spiller som kan bli til mer enn en squadplayer, da jeg tror han skal kunne klare å danke ut Baba på venstrebacken. Ville vært nydelig å fått han på kroken.
Den siste squadplayeren tror jeg må bli en spiss. Fortsatt lite med kun Anelka og Shearer som de som skal garantere for målene, og da velger jeg å sette opp Robbie Keane som vårt siste sommerkjøp. Han skal være meget hypp på å spille sammen med Carr og Given, og blir heller ikke veldig dyr. Er i sin beste alder, og han har scoret jevnt og trutt i Spurs, samtidig som han skaper mye for andre lagkamerater.

Dermed blir min liste seende slik ut:
Luis Boa Morte
Sylvain Distin/Matt Upson
Nicolas Anelka
John O'Shea
Robbie Keane

hvor er saviola? hva med han? han er vel det beste kjopet?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Juli 2005, 16:01 »
For meg ser det ikke ut til at Newcastle er interessert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 26. Juli 2005, 17:30 »
Kan noen finne en link til meg på at Miguel er GRATIS om dagen??
Etter det jeg har hørt har Miguel kanselert kontrakten sin med Benfica.. Benfica skal ha akseptert det på en betingelse og det er at han ikke går til en annen portugisisk klubb!!

Newcastle bør raska på nå!!