20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Det er en særdeles bra liste der, men litt urealistisk. Owen vil tilbake til LFC, men forhåpentligvis vinner Rafa over styret og signer Crouch istedetfor. Da kan vi igjen ha en større sjanse Men, jeg vil komme med det jeg mener er en realistisk liste, sett ut fra nåværende utvikling på overgangsmarkedet. Og da bruker jeg den prioriteringen Souness personlig har, han vil ha venstreving, stopper med backpotensiale, spiss og to squadplayers.Venstrevingen er Boa Morte. Han har stilt seg positiv til en overgang, og Coleman har allerede startet forhandliger i pressen.Stopper er helst Sylvain Distin. Forsvarssjef og etter SWP den viktigste spillere i ManC. Kan spille både stopper og venstreback. Har erklært seg selv positiv til Newcastle i januar da vi viste interesse, men kan dessverre bli ganske dyr. Derfor er også Matt Upson et glimrende alternativ, som også kan spille både stopper og venstreback. Spiss er da Anelka. Litt uklare kommentarer han har kommet med, men interessant å se hva som faktisk kan komme til å skje dersom vi faktisk byr en £4-5 millioner. Så var det de to squadplayerne. Da tror jeg John O'Shea er et perfekt alternativ. Spiller overalt på backlinja som Aaron Hughes, men til gjengjeld en betraktelig bedre spiller. Har vonde minner fra en viss 6-2-kamp mot Scum der han storspilte som back. Dette er vel kanskje igjen en såpass god spiller som kan bli til mer enn en squadplayer, da jeg tror han skal kunne klare å danke ut Baba på venstrebacken. Ville vært nydelig å fått han på kroken.Den siste squadplayeren tror jeg må bli en spiss. Fortsatt lite med kun Anelka og Shearer som de som skal garantere for målene, og da velger jeg å sette opp Robbie Keane som vårt siste sommerkjøp. Han skal være meget hypp på å spille sammen med Carr og Given, og blir heller ikke veldig dyr. Er i sin beste alder, og han har scoret jevnt og trutt i Spurs, samtidig som han skaper mye for andre lagkamerater. Dermed blir min liste seende slik ut:Luis Boa MorteSylvain Distin/Matt UpsonNicolas AnelkaJohn O'SheaRobbie Keane