20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UEFA Europa League 2012?13  (Lest 65716 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: UEFA Europa League 2012?13
« Svar #285 på: 11. Feb. 2013, 16:43 »
Boro og Fulham har vært i finale. Selvfølgelig kan vi også klare det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #286 på: 12. Feb. 2013, 10:54 »
Hvorfor ble ikke Debuchy tatt med i troppen egentlig? Leste et intervju med han hvor han sa han var skuffet over avgjørelsen. Så ikke noe klubb og spiller har blitt enig om altså.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 12. Feb. 2013, 11:07 »
Vi måtte velge mellom ham og Yanga-Mbiwa fordi det ikke var plass til begge to.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #288 på: 12. Feb. 2013, 11:11 »
Eller så sto valget mellom Deb og Haidara. Da blir det med en gang merkeligere. Men det var vel for å ha dobbel dekning på VB.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 12. Feb. 2013, 11:14 »
Vi kunne bare registrere to AFAIK og da ble det Sissoko og Yanga-Mbiwa.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 12. Feb. 2013, 11:26 »

Et klokt valg imo!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 12. Feb. 2013, 11:43 »
Hadde vært en dream come true å sett Ben Arfa, Sayl, Ciss og Cab springe rundt på Høddvoll!!

Det blir nok ikkje på Høddvoll uansett, då stadion ikkje oppfyller UEFA sine krav til E-cup. Så du får ta turen til Aker Stadion eller Color Line Stadion, eventuelt. Sistnemnde er vel mest aktuell, dersom Hødd skulle ende opp med å møte Newcastle i 2013.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 12. Feb. 2013, 11:44 »

Et klokt valg imo!

Enig. Jeg tror Simpson kan gjøre det helt greit i EL og vi er så ekstremt shaky med en gang en av stopperne er ute om vi bare har Williamson som backup.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #293 på: 12. Feb. 2013, 12:07 »
Når man ser på lagene som er videre så er det mange gode lag, men ikke noe vi kan matche. For meg er det 4 lag som skiller seg ut i toppen med Chelsea, Spurs, Atletico og Napoli. Bak der har vi Pool, Inter, Benfica, Lyon osv.. Absolutt ingen umulighet å komme til finalen, men vi vil nok møte sterke lag uansett - spesielt mange øst-europeiske som kan overraske. Men vi slo jo Chelsea nettopp som må være en naturlig favoritt, og de fleste lagene i toppen ligger veldig bra an i sin hjemlige liga som de nok vil prioritere.

Vil se at vi stiller så sterkt så mulig. Falcao vs Williamson hadde vært et stk pinlig øyeblikk.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #294 på: 12. Feb. 2013, 14:01 »
Hadde vært en dream come true å sett Ben Arfa, Sayl, Ciss og Cab springe rundt på Høddvoll!!

Det blir nok ikkje på Høddvoll uansett, då stadion ikkje oppfyller UEFA sine krav til E-cup. Så du får ta turen til Aker Stadion eller Color Line Stadion, eventuelt. Sistnemnde er vel mest aktuell, dersom Hødd skulle ende opp med å møte Newcastle i 2013.

hehe, skarpt registrert. Trur nok dei hadde tatt seg en tur inn i bygda og sett seg rundt om ikkje anna ;)

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #295 på: 13. Feb. 2013, 02:04 »
Når man ser på lagene som er videre så er det mange gode lag, men ikke noe vi kan matche. For meg er det 4 lag som skiller seg ut i toppen med Chelsea, Spurs, Atletico og Napoli. Bak der har vi Pool, Inter, Benfica, Lyon osv..

Du må heller ikke glemme Ajax, som ikke gjorde noen dårlig forestilling i dødens gruppe i Champions League, og som faktisk slo ut Manchester City. De bør jo også regnes med i favorittsjiktet med sin evige rutine i Europa.

Og bare for å pirke litt, Milburn, men jeg velger å tro at i setningen ovenfor så mente du vel dette: "..men ikke noe vi IKKE kan matche".
Hvis så, da er jeg helt enig med deg!

Newcastle, per dags dato, kan matche hvilket som helst gjenværende lag i Europa League når vi når maksnivået vårt. Når vi nå er inne i cup-spillet i Europa, så er det kun små marginer som vil skille lagene, og har vi litt flaks så kan vi faktisk gå helt til finalen.

Jeg er også enige med de som ikke forstår hvorfor lag i England på død og liv ønsker å kvalifisere seg for Europa-cupspill, for deretter å stille med reservelag når de først har klart å kvalifisere seg.

Hvis målet var å havne så høyest som mulig på tabellen, så si det som det er, men ikke lyv til supporterne om at det vil være fantastisk å konkurrere i Europa igjen. For deretter å spille med unggutter og bli pisset på av lag fra Øst-Europa...
Blir bare så dumt og meningsløst, spør du meg...

Eller vil man bare kvalifisere seg til Europa League for pengenes skyld?

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #296 på: 14. Feb. 2013, 18:27 »

Og bare for å pirke litt, Milburn, men jeg velger å tro at i setningen ovenfor så mente du vel dette: "..men ikke noe vi IKKE kan matche".
Hvis så, da er jeg helt enig med deg!

^^Riktig. ;) Ellers har Hannover gått opp til 1-0 i Russland, noe som bare er bra.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 14. Feb. 2013, 19:28 »
Zenit opp i ledelsen mot LFC. Bra mål av Hulk.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 14. Feb. 2013, 19:30 »
2-0.
Nei.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #299 på: 14. Feb. 2013, 20:43 »
Falcao vs Williamson hadde vært et stk pinlig øyeblikk.

Word