20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UEFA Europa League 2012?13  (Lest 65663 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: UEFA Europa League 2012?13
« Svar #255 på: 05. Feb. 2013, 19:46 »
Sjønner ikkje vitsen med å bruke europacupen som reserveliga. Er ikkje ofte på besøk der no så da får ein pokker meg gjøre det beste utav det. Lenge siden dette laget har komt videre i noke som helst nasjonal cup så er ikkje akkurat så ofte det blir for mange kamper i veka framover. Backupen er for ein gangs skyld ok så ser ikkje problemet med å kunne stille sterkt i både liga og europa.
Heldigvis virker det som Pardew tar europacupen seriøst  :thumbu:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 05. Feb. 2013, 19:47 »
Jeg håper Newcastle prøver å vinne EL, og jeg ville blitt dritglad om det skjedde, selv om det ikke er en supercup, men skadeutsatte spillere burde selvfølgelig ikke spille flere kamper enn nødvendig. Det er jo bare tull.
Nei.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #257 på: 06. Feb. 2013, 22:54 »
Newcastle have left Mathieu Debuchy out of their squad for the latter stages of the UEFA Europa League.

The France defender, who was signed from Lille during the transfer window, misses out with Newcastle opting to name Moussa Sissoko, Mapou Yanga-Mbiwa and Massadio Haidara as their three additions for the remainder of the competition.

Debuchy is eligible as former club Lille are no longer involved in Europe but each club is only allowed to make three changes and Alan Pardew has opted not to include him ahead of their clash with FC Metalist Kharkiv.

http://www1.skysports.com/football/news/11678/8476302/English-clubs-name-squads-for-latter-stages-of-UEFA-Europa-League

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #258 på: 06. Feb. 2013, 23:34 »
En selvfølge at det er latterlig å bruke EL som en bakgårdscup. Se bort fra C'ship og Intertoto så har vi virkelig ikke vunnet noe på snart 60 år. EL-seier ville vært det største noen av oss her inne hadde opplevd som fans. Enda bedre at eksamene mine er ferdig dagen før, og en kjapp tur til Amsterdam for å se Newcastle hadde vært perfekt.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 07. Feb. 2013, 08:30 »
Se bort fra C'ship og Intertoto så har vi virkelig ikke vunnet noe på snart 60 år.

Og akkurat det er verkeleg skremmande med tanke på kva lag som har komme seg til finalen og faktisk vunne den i Ligacup, FA cup og til og med Uefa cup dei siste åra.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 07. Feb. 2013, 08:51 »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 07. Feb. 2013, 09:31 »
Newcastle pokaler dei siste 10 årene(2003-2013)

Guadiana Trophy: 2012

Teresa Herrera Trophy: 2010

Championship: 2009/10

UEFA Intertoto Cup: 2006

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #262 på: 07. Feb. 2013, 09:45 »
^^Haha.

Intertoto var det vel også 3 lag som vant hvert år, så jeg regner det som vi ikke har vunnet noe av betydning siden 1955 eller når vi sist dinget FA-cupen.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 07. Feb. 2013, 09:53 »
Ikkje gløym Inter-Cities Fairs Cup (1968?69)

Forgjengeren til UEFA Cupen og EL.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 07. Feb. 2013, 10:46 »
En seier i EL hadde vært fantastisk. Mye vanskeligere å vinne den enn FA/Ligacup.
I tillegg kommer vi vel til Europa neste også hvis vi vinner =)
Ingenting hadde vært bedre enn å snyte Liverpool feks for en Europa plass!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 07. Feb. 2013, 11:11 »
^^Haha.

Intertoto var det vel også 3 lag som vant hvert år, så jeg regner det som vi ikke har vunnet noe av betydning siden 1955 eller når vi sist dinget FA-cupen.

Var tre finaler ja, men var det laget som var igjen lengst i UEFA-cupen som til slutt ble Intertoto-mestere. Så var ikke sååå lett ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 07. Feb. 2013, 20:42 »
Ikkje gløym Inter-Cities Fairs Cup (1968?69)

Forgjengeren til UEFA Cupen og EL.

herlig potteklipp på han nede til høyre. klasse :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 08. Feb. 2013, 09:52 »
Hehe. 60-tallet. Alle skulle se sånn ut på håret da. Var visstnok kult i sin tid. Moteekspertene på 60-tallet må ha vært splitter pine gale.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 08. Feb. 2013, 23:01 »
Når i huleste helvete ble ligaen over for vår del? Det er overhodet ikke over. Det er ikke bare teoretisk sjanse for at vi rykker ned, det er stor praktisk mulighet for det. Hvis vi ikke tar det så tungt, så blir de 6 poengene vi har ned til streken, fort bli seks poeng opp, som for QPR!

Serien er ikke over før vi har 40 poeng. Hvis vi når 40 poeng før kampene mot Metalist (noe som er teoretisk og fysisk umulig), så for all del, topp laget. Men det er kul umulig, så da får vi nøye oss med å slå ut Metalist med en litt dårligere ellever enn vår aller beste.

Vi vinner ikke turneringa uansett. Det er det eneste jeg kan garantere.

Vi vinner jo hvretfall ikke ligaen:) og ikke enig i det hele tatt med deg om at vi ligger i nedrykkstrid nå. Uten å satse livet skal v lett klare holde oss oppe. jeg tipper vi blir nr 12-8 i år. Eneste vi har å spille for nå er europacupen. Selvfølgelig har vi sjanse vinne den. Vi skal slå metallet rimelig greit og da møter vi vinneren av hannover og anji. Det er også to lag vi skal slå greit over 2 kamper. Og etter det kan alt skje! Så at du kan garantere at vi ikke vinner den cupen kan jeg ikke fatte. Vi slo akkurat chelsea 3-2 etter å ha ligget under. Vi kan slå alle!