20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UEFA Europa League 2012?13  (Lest 65359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: UEFA Europa League 2012?13
« Svar #225 på: 07. Des. 2012, 10:31 »
Så at man frem til 18. januar kan søke på billetter til finalen på Amsterdam Arena 15. mai. Så la like gjerne inn en søknad på to billetter, satser jo sterkt på at vi kommer oss dit. I verste (eller egentlig beste) fall, kommer eventuelt Liverpool, Spurs eller Chelsea seg dit, så jeg kan selge billettene til boldpris  :fisk:
Tenkte å søke sjølv, men må i konfirmasjon når finalen er. NEDTUR....  Hadde reist om Newcastle kom der eller ikkje, om eg hadde fått billetter.

Konfirmasjon midt i uken, finalen er vel en onsdag? Gidder neppe å dra selv, for å se Napoli-Atletico eller noe i finalen. Men T-en i SWOT-analysen for egen del er vel at finalen blir mellom noe sånt som Viktoria Plzen-Dnipro. Nepep mye penger å hente på å ha kategori 1 billetter til den kampen...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 07. Des. 2012, 12:28 »
Vi bør ha en god sjanse mot ca halvparten av de laga. Endelig begynner morroa! Gruppespillet var sovemedisin!
Hadde vært knall å møte Lazio eller Lyon, så får vi se hva som bor i laget. Ønsker å unngå de gode drittlagene som Fenerbache og Cluj.

Dnipro og Metalist tror jeg kan overraske. Dnipro med 5 seire og 1 tap i gruppen, slo blant annet PSV i begge matchene og vant 3-1 mot Napoli. Metalist spiller jævlig bra fotball, og har blant annet en spiss som er ønsket av storklubber (han som scora det syke målet mot Rosenborg).
« Siste redigering: 07. Des. 2012, 12:31 av Eriksen »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 07. Des. 2012, 12:47 »
Konfirmasjon midt i uken, finalen er vel en onsdag?
Den er ikkje onsdag nei, men er pga reiseavstand + besøk i forkant av konfirmasjonen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 07. Des. 2012, 15:37 »
Metalist er jævlig gode. Riktignok spilte Rosenborg tidvis over dem på Lerkendal, og tapte på grunn av katastrofal kampledelse av herr Jan Anders Jönsson. Men Metalist er fortsatt meget gode, og er ikke noen enkel motstander.

Ser på Genk som drømmemotstander. Også Steaua bør være fullt overkommelig. Molde stilte med juniorlaget borte mot Steaua, og var fullt på høyde med dem, etter det jeg kan huske å ha hørt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #229 på: 10. Des. 2012, 15:43 »
Steua kjørte vel over Molde? Vår gamle kjente svenske målmann fikk i alle fall masse skryt etter kampen.

Søker på finalebilletter jeg og. Kan vel alltids bare selge om det blir napp men ingen Newcastlefisk.
Black and white since 1996

Peter

• Gjest
« Svar #230 på: 20. Des. 2012, 14:27 »
Newcastle - Metalist Kharkiv
Ikke droemmemotstander akkurat..

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #231 på: 20. Des. 2012, 14:30 »
Ja, møter Metalist Kharkiv! Det var ikke akkurat det laget jeg håpet på, men når Rosenborg kan spille så bra mot det laget burde vi klare det ganske greit. Ikke akkurat det laget som drar flest tilskuere da..
Alt i alt er det vel greit da vi faktisk kunne fått Lyon..

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #232 på: 20. Des. 2012, 14:42 »
Vi har mulighet til å gå videre. Og så står enten Anji(RUS) eller Hannover(GER) i veien.

Forsterkninger trengs i januar!!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 20. Des. 2012, 16:43 »
Jeg mener vi ikke kunne fått en særlig bedre vei mot en eventuell kvartfinale. Det er gode både metalist, Hannover og anzhi, men det er lag jeg føler vi har en veldig fair sjanse mot.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 20. Des. 2012, 17:48 »
Jeg tror Metalist blir en tøff motstander. Jeg regner Metalist som en outsider til å vinne hele greia. Jeg har svært liten tro på at unggutta våre greier å hamle opp med Metalist i Kharkiv (jeg nekter å tro at vi topper laget i bortekampen, for å si det sånn.

Riktignok spilte Rosenborg brukbare kamper og var til tider på høyde med dem i begge kampene i gruppespillet. Men det er likevel ikke helt tilfeldig at Rosenborg tapte begge kampene (selv om hjemmekampen var simpelt tyveri).

Metalist var totalt sett mye bedre enn Rosenborg i gruppespillet, og når vi ikke en gang klarer å slå Maritimo hjemme med tilnærmet toppet mannskap, så sliter jeg med å se hvordan vi skal slå Metalist, som er bedre enn noen av lagene i vår gruppe.

Vi kan - hvis vi har dagen (som mot Bordeux hjemme) - banke de aller fleste på hjemmebane, og spille jevnt med de aller fleste på bortebane. Men jeg har ikke sett mye av det denne sesongen. Så jeg er en aldri så liten tanke skeptisk.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #235 på: 06. Jan. 2013, 01:42 »
Er det trukket hvilke motstandere t.o.m kvartfinale eller kun 16.delsfinale? Evt er det bestemt hvilke lag som avslutter hjemme i kvartfinalene?
an sparker ikke Bobby Robson??

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 06. Jan. 2013, 19:58 »
kunn 32 dels og 16 dels. Vi fikk en helt grei trekning. Vi bør faktisk klare gå videre.
Og nå skal jo seff ikke unggutta/reservene spille. Nå skal vi toppe mannskapet og satse. Var bare i gruppa vi kjørte unggutta/reservene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 07. Jan. 2013, 00:57 »
kunn 32 dels og 16 dels. Vi fikk en helt grei trekning. Vi bør faktisk klare gå videre.
Og nå skal jo seff ikke unggutta/reservene spille. Nå skal vi toppe mannskapet og satse. Var bare i gruppa vi kjørte unggutta/reservene.
Rettelse: 16.-dels og 8.-dels (16 og 8 kamper, 32 og 16 lag).
Forøvrig vil jeg for ørtende gang advare mot vår kommende motstander, som overhodet ikke er noe å kimse av. Selv om RBK spilte jevnt med dem i gruppespillet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 07. Jan. 2013, 08:10 »
Alle øst-europieiske lag er skumle, særlig på hjemmebane!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #239 på: 02. Feb. 2013, 20:57 »
Nå tror jeg seriøst at vi vinner hele dritten!!!

Sakl kjøre en 500 på det!