20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle United Søndag (13.mai 16:00)  (Lest 67379 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle United Søndag (13.mai 16:00)
« Svar #105 på: 13. Mai 2012, 12:28 »
Uansett så om vi vinner eller ei, er jeg rimelig sikker på at både Tottenham og Arsenal vinner. Men er strålende fornøyd med sesongen uansett. En bombe i Tottenham eller Arsenal kamepen samt Newcastle seier er bare en bonus. En sinnsyk bonus.

Bollocks :) Arsenal skal spille borte mot WBA. Det er ingen enkel kamp. De har flere dårlige resultater nå. Og Tham skal spille hjemme mot et formsterkt Fulham. Fulham begynner også å få skikk på angrepet sitt. I tillegg er de jo solide bakover. Jeg er nesten helt sikker på at en av de to lagene kommer til å rote det til i dag. Så spørsmålet er i stedet om vi klarer å vinne mot everton.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 13. Mai 2012, 12:32 »
Jeg tror at hvis noen roter det til i dag, er det enten oss eller Arsenal. Og hvis Arsenal roter det til, spiller de uavgjort. Derfor er jeg ganske pessimistisk.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 13. Mai 2012, 12:35 »
Tenker akkurat det samme som deg, Eriksen. Arsenal klarer nok minimum uavgjort i dag, og det holder for dem for å få en topp-4 plassering. At Spurs skal tape poeng hjemme mot et Fulham som ikke har noe å spille for ser jeg også på som lite sannsynlig. Dessverre.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 13. Mai 2012, 12:35 »
Tham skal slite med å skåre på et godt organisert FUlhamlag. Dessuten er jo Tham ineffektive foran mål.  Når det gjelder Arsenal skader så har de skader på flere nøkkelspillere: Arteta, Sagna og Walcott. Jeg tror Arsenal taper, Tham spiller uavgjort og at vi spiller uavgjort/vinner.. Howay the lads!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 13. Mai 2012, 12:38 »
Ja, du skal få lov til å prøve og overbevise deg selv om at du tror det :P

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 13. Mai 2012, 12:42 »
Tham skal slite med å skåre på et godt organisert FUlhamlag. Dessuten er jo Tham ineffektive foran mål.  Når det gjelder Arsenal skader så har de skader på flere nøkkelspillere: Arteta, Sagna og Walcott. Jeg tror Arsenal taper, Tham spiller uavgjort og at vi spiller uavgjort/vinner.. Howay the lads!

Fullham med og uten Dempsey er to forkskjellige lag tho.
Derfor tror jeg dette går veien for Tottenham dessverre!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 13. Mai 2012, 12:52 »
Visste ikke at dempsey var tvilsom.. Tham mangler ekotto forressten. Parker er tvilsom, og Rose må sone for det røde kortet mot villa. Regner med at Bale eller Gallas derfor må spille på venstreback...Kampen er langt fra så enkel som du skal ha det til.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 13. Mai 2012, 12:53 »
Visste ikke at dempsey var tvilsom.. Tham mangler ekotto forressten. Parker er tvilsom, og Rose må sone for det røde kortet mot villa. Regner med at Bale eller Gallas derfor må spille på venstreback...Kampen er langt fra så enkel som du skal ha det til.

Dempsey er ikke bare tvilsom, han er ute :p

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 13. Mai 2012, 12:55 »
Kilde?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 13. Mai 2012, 12:58 »
Fulham will be without talismanic midfielder Clint Dempsey for their trip to White Hart Lane.

Dempsey is struggling with a groin injury while manager Jol is also without Bryan Ruiz (foot), Dickson Etuhu (knee) and Steve Sidwell (hernia) on his first return to Spurs.

http://www.skysports.com/football/match_preview/0,,11065_3409879,00.html

Følg med!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 13. Mai 2012, 13:11 »
Trodde dette var allmeninfo :p

Har vel vært opp i nyhetene de siste dagene :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 13. Mai 2012, 13:20 »
Leste previewen på teamtalk, men fikk ikke med meg den  setningen som stod at Dempsey var ute..

Sitat
Ledley King could miss out with his knee problem, while long-term absentees Niko Kranjcar (knee), Tom Huddlestone (ankle) and Michael Dawson (ankle) are unavailable.

Fulham will be without Clint Dempsey.

Dempsey is struggling with a groin injury while Fulham manager Martin Jol is also without Bryan Ruiz (foot), Dickson Etuhu (knee) and Steve Sidwell (hernia) on his first return to White Hart Lane.

:snufs:

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 13. Mai 2012, 13:37 »
Jeg er rimelig sikker på at hvis vi vinner kommer vi topp 4. Jeg er sikker på at enten Arsenal eller Tottenham taper. Tror det blir en vanskelig kamp for oss, mye neglebiting. Men har troen, som sagt vi har ikke press, fordi ingen forventer at Newcastle skal klare det. Håper virkelig vi får det første målet ja, det er veldig viktig. Gleder meg til kamp nå!! Howay! :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Christian

• Gjest
« Svar #118 på: 13. Mai 2012, 14:15 »
Lykke til folkens! Fantastisk sesong, samme korleis det går idag.  :toon:

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #119 på: 13. Mai 2012, 14:23 »
Om du er student kan du også få gratis vpn fra universitetet du studerer ved.

Nå har jeg ikke så mye greie på data, men tror det er noe sånnt gjennom BI..
Hvordan går jeg frem for å få til å se sumo i utlandet?