20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle United Søndag (13.mai 16:00)  (Lest 67335 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle United Søndag (13.mai 16:00)
« Svar #75 på: 11. Mai 2012, 15:55 »
Noen som vurderer å se denne i Bergen?

Ser litt rundt og virker som vi må sette litt press på en av barene til å sende Newcastle på minst en av tv'ene tilgjengelig.. noen forslag?

Ser blant annet at The Scotsman sender ManU oppe (+Arsenal på liten skjerm) , og Liverpool nede.. Det kan vel ikke være seriøst? For en vits!

ser bryggen viser arsenal og tottenham på 1 skjerm ver. og manu på 2. alle manu supportere har gitt opp så skjønner ikke poenget med å vise denne over alt. skulle en vist noen av topplagene måtte det vert city. men er jo kanskje håp på bryggen og siden de har 2 skjermer med manu, og begge de andre cl lagene vises.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 11. Mai 2012, 16:22 »
Synes vi burde kjøre på med en frekk 3-2-5!

Krul

Perch - Colo - Santon

Cabaye - Tiote

Ben Arfa - Best* - Cisse - Ba - Ameobi

*= Om han er fit.

Med Marveaux som luring.
Same old Shearer, always scoring!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #77 på: 11. Mai 2012, 16:29 »
Enig i at det er bak mål at alle pubertet viser samme kamper. Viss noen har energi til å mase på ei kneipe, kan jeg love at jeg og 2 kompisser (utenfor forumet) stiller.

Tror det skal mye til for at Scots tar til vettet though. De har avtale med livercunts. Har mer troa på bryggen da.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 11. Mai 2012, 16:39 »
har sendt mail til bryggen om dette....satser på flere henger seg på så hjelper det kanskje

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 11. Mai 2012, 16:44 »
Blir en nervepirrende kamp det her, mens en følger med på de andre kampene. Everton på bortebane på denne tiden av året føler jeg er en av de vanskeligste kampene PL. Alt skal klaffe skal Newcastle greie å trenge seg gjennom et godt organisert Everton mannskap å vinne. Men vi tok Chelsea, og med mindre fotballen har blitt firkanta bør det gå ann å ta med seg 3 poeng herfra og. Føler bare det er tyngre mot Moyes sitt Everton pr nå, enn feks Chelsea under Di Matteo, selvom de slo ut Barca og tok Liverpool i FA Cup finalen. Everton SKAL havne foran Liverpool de, så detta blir hardt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #80 på: 11. Mai 2012, 17:36 »
Bryggen streamer Spurs kampen og har ikke kap. Til å streame mer enn en kamp,og de har avtale med Spurs.... Kjipt

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 11. Mai 2012, 19:45 »
Ser ut som Simpson ikkje er klar til søndag  :( Blir vel Perch på høgre back då tenkje eg! Noen som har fått med seg andre skader hos oss? Evt skader susp hos Everton?
Viktig med seier for oss, men Everton spiller for beste lag i byen :nervøs:

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #82 på: 11. Mai 2012, 20:05 »
Everton som ikke har noe å spille for...
Fulham er jo et London lag så de spiller jo et byderby, så de har mere å spille for. WBA spiller sin siste hjemmekamp og kan gå forbi Liverpool på tabellen så de spiller også for mye mot arsenal! 3.plassen er på langt nær sikret.. MEN uansett om det blir 5.plass skal jeg ikke klage, jeg er jo utrolig fornøyd med Europa League også!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 11. Mai 2012, 20:38 »
Everton spiller for å komme over LFC på tabellen. Jeg tror vi har gode muligheter til å ta denne kampen. VI har vunnet de 4 av 5 siste kampene mot Everton. I tillegg har vi gjort det godt i år mot fysiske lag ala Everton og Stoke. Jeg tror vi godt kan klare CL. Vi går ut på Goodison Park med null press. 5 plassen er sikret. Everton kommer nok til å gi oss motstand, men jeg tror ikke de er villige til å helt ned i kjelleren likevel. Tham skal på den andre side spille hjemme mot Fulham i storslag. Fulham er godt organiserte og tham er ineffektive. Arsenal er i dårlig form og kan fort avgi poeng borte mot WBA som er gode på hjemmebane og som i tillegg vil ta farvel med Roy med å slå arsenal. Jeg er nesten helt sikker på at enten arsenal eller tham kommer til å snuble, og at det vil være opp til oss å slå Everton.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #84 på: 12. Mai 2012, 10:06 »
Noen som vet om sumo funker i utlandet?
Og sendingen på tv2pl hd1 vil den veksle mellom kampene? sende mål og oppdatere tabell, eller bare sende en kamp?

Simmi

• Gjest
« Svar #85 på: 12. Mai 2012, 10:30 »
Sumo fungerer ikke i utlandet, dessverre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 12. Mai 2012, 10:35 »
www.overplay.net er en betalingsgreie du kan bruke månedsvis for å skaffe tilgang til norsk IP. Da funker Sumo i utlandet. Koster vel 99 kr per måned. Ellers kan du jo prøve finne VPN-tilkoblinger til Norge på egen hånd, det gidda ikke jeg da jeg var i Russland.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 12. Mai 2012, 10:49 »
For de som vil ha tv2sumo fra utlandet  http://strongvpn.com/ en god løsning har jeg lest. De har en vpn-server i Norge. Grunnpakkene deres er veldig billige..Det som koster er hvis du vil bytte sørver frem og tilbake fra f.eks en vpn-norge server til en usa-server slik at du får sett hulu... Jeg snakket med de online nå...De billigste pakkene for Norge er denne

https://intranet.reliablehosting.com/services/strongvpn/?period=Deluxe_PPTP_3_months

150 kr for 3 måneder..Og de hjelper deg på chat hvis du trenge hjelp til å sette opp...De har 150 iper fra den severen..Hvis tv2sumo blokkerer noen av dem, noe jeg tviler de gjør, så har du 7 dagers angrerett uansett årsak....
« Siste redigering: 12. Mai 2012, 10:52 av Thomas »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 12. Mai 2012, 16:52 »
Om du er student kan du også få gratis vpn fra universitetet du studerer ved.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 12. Mai 2012, 17:36 »
Mange VPN-tjenester som også har gratis trial. Ikke at jeg har noen konkrete eksempler på stående fot, men du kan jo google litt først.