Fysj. For noen grufulle bud. Er greit å elske Shearer. Men jeg klarer ikke helt å elske Shepherd og Souness, selvom jeg har mine nøytrale meninger om dem.
Er dette laget av fansen? I tilfellet kan toon army umulig være verdens beste fans.
Mobber verdens beste fans spillerne sine komplett ut? Greit Elliott er ingen god fotballspiller. Men å gjøre han til et hardt mobbeoffer fortjener han ikke. Han har jobbet virkelig hardt for klubben. Å hate Bellamy og Robert? Hvordan kan man hate mannen som sendte oss videre i Champions league med to dramatiske scoringer for to år siden. Mannen som dunket inn mål etter mål denne sesongen. Hvordan kan man hate mannen som gjorde punktum på Manutd, Tottenham, Olypympiakos og Arsenal opptil flere ganger? Mannen som har senket Liverpool gang på gang med sine flotte scoringen, og mannen som har gitt våre angripspillere assistene de trenger?
Jeg syntes at Toon army er fryktelig negative! Man kan jo ikke bare mobbe spillerne sine på denne måten, og komme med så heftige sarkastiske utrop når klubben trenger fansen mest!
Dårlige supportere er det de er! Ihvertfall noen av dem. Vi holder kjeft visst det er noe vi ikke liker. Kanskje fansen kan begynne å STØTTE laget sitt?