20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle sine 10 bud  (Lest 1473 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Newcastle sine 10 bud
« på: 08. Juli 2005, 20:43 »
1. Love Shepherd unconditionally.
2. Love Souness unconditionally.
3. Love Shearer unconditionally.
4. Hate Bellamy unconditionally.
5. Hate Robert unconditionally.
6. Pretend that Ameobi is the long term replacement to Shearer.
7. Be happy that we're linked with such superstars such as Viduka, Emerton, Lucas Neill etc.
8. Decide that Robbie Elliot deserves his contract because he tries really hard.
9. Pretend that Nicky Butt cares about the club.
10. Pretend that players who are looking like not being interested in signing for us are not good enough, but when there's a sudden U-turn and their transfer is back on again that they are the best thing since sliced bread.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle sine 10 bud
« Svar #1 på: 08. Juli 2005, 21:14 »
Fysj. For noen grufulle bud. Er greit å elske Shearer. Men jeg klarer ikke helt å elske Shepherd og Souness, selvom jeg har mine nøytrale meninger om dem.

Er dette laget av fansen? I tilfellet kan toon army umulig være verdens beste fans.

Mobber verdens beste fans spillerne sine komplett ut? Greit Elliott er ingen god fotballspiller. Men å gjøre han til et hardt mobbeoffer fortjener han ikke. Han har jobbet virkelig hardt for klubben. Å hate Bellamy og Robert? Hvordan kan man hate mannen som sendte oss videre i Champions league med to dramatiske scoringer for to år siden. Mannen som dunket inn mål etter mål denne sesongen. Hvordan kan man hate mannen som gjorde punktum på Manutd, Tottenham, Olypympiakos og Arsenal opptil flere ganger? Mannen som har senket Liverpool gang på gang med sine flotte scoringen, og mannen som har gitt våre angripspillere assistene de trenger?

Jeg syntes at Toon army er fryktelig negative! Man kan jo ikke bare mobbe spillerne sine på denne måten, og komme med så heftige sarkastiske utrop når klubben trenger fansen mest!

Dårlige supportere er det de er! Ihvertfall noen av dem. Vi holder kjeft visst det er noe vi ikke liker. Kanskje fansen kan begynne å STØTTE laget sitt?

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle sine 10 bud
« Svar #2 på: 08. Juli 2005, 23:15 »
Denne listen er vel strengt tatt hentet fra de to artikklene som er linket til på en annen tråd fra newcastle-online og fra talk-of-the-tyne. Det er en liste funnet på av et par fans, og jeg stiller meg ikke bak de budene, og tar dem med en klype salt.

Bjørn - hvitløkssalt
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle sine 10 bud
« Svar #3 på: 10. Juli 2005, 10:33 »
Sitat fra: "Christian"
Så det er sagt, eg støttar ikkje under dei 10 buda. Men eg trur det er mest meint som ironi Olav.

Ja, og det er nettopp det jeg ikke liker.