20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2  (Lest 56619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2
« Svar #360 på: 10. April 2012, 00:31 »
Tenk deg 2 Bennyer på hver sin side :)

Det finnes bare en Benny  8)

Messi er sånn ca på samme nivå så det hadde vært ok

Kanskje Barca har samme tanken? ;) *hiver salt over skuldra!*
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #361 på: 10. April 2012, 11:16 »
http://static.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2012/04/09/1333987004961_625.jpg

Fantastisk bilde  :wub:

Rett før jeg skaffa meg TIMEliNE på facebook bare for å ha detta som coverphoto (og jeg HATER timeline)
Toon till I die.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #362 på: 10. April 2012, 11:41 »
Vinner vi de to neste, kommer mai til å bli satan så spennende.

Sendte en epost til NRK som omhandler at de ikke bryr seg med å dekke Newcastles kamper i dagsrevyen. Helt på trynet at nordmenn skal måtte se noen middelmådige scoringer av Lampard og Dempsey fremfor en kandidat til årets mål. Gleder meg til svar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 10. April 2012, 12:40 »
Takk for børser!

MOTD fra i går. Ben Arfa burde jo dælja til og hatt seg to solomål i går, han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 10. April 2012, 12:53 »
På det andre raidet følte han vel han måtte sentre for ikke å virke for egoistisk. :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 10. April 2012, 13:20 »
Men Cissé forventet jo ikke å få ballen. Det var derfor han sto i offside :P
Men jeg forstår Ben Arfas tankegang, at han trekker inn i gjørma, og legger igjen ballen til Cissé, som har nærmest fritt spillerom.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #366 på: 10. April 2012, 14:00 »
Vinner vi de to neste, kommer mai til å bli satan så spennende.

Sendte en epost til NRK som omhandler at de ikke bryr seg med å dekke Newcastles kamper i dagsrevyen. Helt på trynet at nordmenn skal måtte se noen middelmådige scoringer av Lampard og Dempsey fremfor en kandidat til årets mål. Gleder meg til svar.

Si fra hvis du får svar da  :)
Keep calm and put Shola on.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #367 på: 10. April 2012, 14:10 »
Sendte en sint e-post til NRK da de valgte å sende høydepunkter fra Bolton-Everton, eller noe i den duren, fremfor å sende fra da vi mer eller mindre sikret opprykket mot Nottingham i Championship. Fikk da svar fra ansvarlig redaktør, der hun hun lovet å ha denne e-posten i tankene og sannsynligvis prioritere Newcastle fremover, ettersom det ikke var uvanlig at de fikk tilbakemeldinger på sendingene sine, men at det var sjelden ordlyden var like krass  :spytt:

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #368 på: 10. April 2012, 15:06 »
Sendte en sint e-post til NRK da de valgte å sende høydepunkter fra Bolton-Everton, eller noe i den duren, fremfor å sende fra da vi mer eller mindre sikret opprykket mot Nottingham i Championship. Fikk da svar fra ansvarlig redaktør, der hun hun lovet å ha denne e-posten i tankene og sannsynligvis prioritere Newcastle fremover, ettersom det ikke var uvanlig at de fikk tilbakemeldinger på sendingene sine, men at det var sjelden ordlyden var like krass  :spytt:

Mye redaksjoner som har fått krasse mailer fra Newcastle supportere. Sendte mail ang at Shearer ikke var med tiårets lag i Premier League. Sendte også en da db.no hadde en svertekampanje på Barton, etter at han var Newcastles beste i fjor, og samtidig var mye snillere enn han noensinne hadde vært. Pluss et par mailer til, som jeg ikke kommer på i farten.

Veldig sjelden man får svar, dessverre. Den med Shearer fikk jeg svar på, og de sa noe om at de egentlig var enig, men siden det var en kåring med stemmer fra folket, så ble resultatet slik. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Peter

• Gjest
« Svar #369 på: 10. April 2012, 15:09 »
Da kan vi vel konkludere med at det var 10 år gamle Pool og ManU fans som sto for kandidatene  ::)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 10. April 2012, 16:00 »
Om det er den samme kåringen jeg husker, så kom vel Henry og Rooney på dette laget. Med Torres og Bergkamp på benken.

Rooney > Shearer  :blink:

Torres > Shearer   :iik:
Same old Shearer, always scoring!

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #371 på: 10. April 2012, 19:43 »
Om det er den samme kåringen jeg husker, så kom vel Henry og Rooney på dette laget. Med Torres og Bergkamp på benken.

Rooney > Shearer  :blink:

Torres > Shearer   :iik:

Riktig kåring, Henry kan forsvares, men ikke Rooney på det tidspunktet, og heller ikke per dags dato. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #372 på: 11. April 2012, 00:55 »
Hehe! ja, det er desverre slik at flere nyhetsbyråer gir faen i å svare på seriøse henvendelser. TV2 ignorerte meg greit for et par uker siden, selv om klagen var korrekt og passelig saklig. Den gangen dreide seg om at de gang på gang driter i å nevne Newcastle når de leser av tabellen. NRK antar jeg likevel svarer, siden de over det jevne forsøker å være mer seriøse enn TV2.

Skal gi dere feedback på hva som kommer i retur. :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 11. April 2012, 00:56 »
Henry og Bergkamp kan man lett forsvare. Wayne Rooney kan man alltids diskutere, men han kan til nød få være med. Torres er en vits i denne sammenhengen, og burde selvsagt blitt ditchet til fordel for Shearer, men kåringen ble vel gjennomført mens Torres var på sitt beste i Pool. Og du finner ikke én eneste scouser som "vet" hvem Shearer er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #374 på: 11. April 2012, 01:06 »
Henry og Bergkamp kan man lett forsvare. Wayne Rooney kan man alltids diskutere, men han kan til nød få være med. Torres er en vits i denne sammenhengen, og burde selvsagt blitt ditchet til fordel for Shearer, men kåringen ble vel gjennomført mens Torres var på sitt beste i Pool. Og du finner ikke én eneste scouser som "vet" hvem Shearer er.

Alle i hele England veit hvem Shearer er. :) Men poenget her var at dette var en kåring av supportere, og dessverre har Man Utd, Arsenal og Liverpool flere supportere i Norge enn det vi har. (Selv om vi er bedre supportere) Derfor ble det resultatet, med Henry og Rooney eller Bergkamp. :)