20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2  (Lest 55769 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bolton Wanderers 9.4. kl.16:00 TV2 PL HD2
« Svar #345 på: 09. April 2012, 23:50 »
Det finnes altså ingen mellomting? ::p Jeg håper ihvertfall at Ba blir. Men blir litt provosert av det han driver med. Han burde takle dårlige dager bedre. Hvis ikke kommer han aldri til å komme tilbake i form igjen.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #346 på: 09. April 2012, 23:53 »
Tenker vi legger den død jeg :angel:

Ba trenger en goal, thats it. Og når han får heder og ære på årsfesten til newcastle for toppscorer titlen er han fornøyd igjenn.
Vis ikke Cisse fortsetter i samme tempo med mål  :nervøs:

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #347 på: 09. April 2012, 23:55 »
Tenk deg 2 Bennyer på hver sin side :)

Det finnes bare en Benny  8)

Messi er sånn ca på samme nivå så det hadde vært ok

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #348 på: 09. April 2012, 23:55 »
Utroli svak første omg. Dårlig stemning, vi trengte noe spes. Håpet lenge på et dødball mål men herregud hvor svak vi er på offensiv dødball.. 1 mål utenom direkte skudd?. Men så kommer magien fra ben Arfa... Utroli hvordan stemningen på stadion forandrer seg hver gang han får ballen og det er ikke uten grunn... Alle har jo reist seg etter første dragning og etter den er det bare helt transe for min del.. Kjipt at det ikke går an å få se noe reprise her borte,trodde sky hadde rettigheter men virker ikke sånn... Må også takke clint'en for poengen han tok fra Chelsea idag.. Ser ut som han vil spille cl fotball i sort og hvit til neste år.   Ba er ute av form og bør vel nesten benkes snart men men vi har cissé and he scores when he wants

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 09. April 2012, 23:58 »
Dette med Ba blir ikke større enn vi gjør det. JA, mannen er dårlig for tiden og sikkert rimelig frustert og burde naturligvis ikke oppført seg sånn når han ble byttet ut. Men jeg tror mannen, som han jo viser på twitter, setter laget klart først og skjønner i ettertid at Pardew hadde rett. Pardew snakker nok litt med han i morgen, og han beklager nok og saken vil være ute av verden. pardew har erfaring og skjønner nok Ba såpass at han ikke tok seg så mye nær av det tenker jeg...

Spisser er en merkelig rase og helt unike når de blir byttet ut, sjelden smil og se da slev om ba gikk over grensen i dag.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #350 på: 10. April 2012, 00:01 »
Husker ikke hvilken manager som sa dette, men var noe sånt som: den dagen spillerne mine ikke blir sinnt når dem blir byttet ut, er de ferdige i klubben.

Da er ikke Carroll ferdig i Pool altså? :)

Ingen regler uten unntak;)
Men det som var ment er at vis en spiller er fornøyd med å bli byttet ut, er ikke vinner innstinktet der.
.

Ben Arfa smiler fra øre til øre når han går av idag... Håper han ikke er ferdig. Skulle gjerne sett han spilt hele sesongen men tviler på han hadde verdt like ekstrem nå uten den forsiktige matchingen han har fått.. Tror hele jobben som har verdt gjort rundt han og gitt han lov til å reise hjem til familien når han ville har verdt en genistrek.. En happening ben arfa Er magisk,en misfornøyd ben Arfa er fort en ballotelli

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 10. April 2012, 00:02 »
Tror vi får straffe mot stoke. Bare en feeling så får ba dunke den inn. Så er han tilbake. Om ikke amøba starter da pga hodestyrken.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #352 på: 10. April 2012, 00:05 »
Husker ikke hvilken manager som sa dette, men var noe sånt som: den dagen spillerne mine ikke blir sinnt når dem blir byttet ut, er de ferdige i klubben.

Da er ikke Carroll ferdig i Pool altså? :)

Ingen regler uten unntak;)
Men det som var ment er at vis en spiller er fornøyd med å bli byttet ut, er ikke vinner innstinktet der.
.

Ben Arfa smiler fra øre til øre når han går av idag... Håper han ikke er ferdig. Skulle gjerne sett han spilt hele sesongen men tviler på han hadde verdt like ekstrem nå uten den forsiktige matchingen han har fått.. Tror hele jobben som har verdt gjort rundt han og gitt han lov til å reise hjem til familien når han ville har verdt en genistrek.. En happening ben arfa Er magisk,en misfornøyd ben Arfa er fort en ballotelli

Faan nå angrer jeg på at jeg skrev detta,, hehe. Når du scorer Hat trick, eller sikrer seieren med solo raid så er det lov å smille, samme ved taktiske bytter ved slutt... prøver bare å si at Ba har lov til å være skuffet  :sint:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 10. April 2012, 00:12 »
Ein god ting gjorde Souness når han var hjå oss og det var å henta Tim Krul:-D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 10. April 2012, 00:17 »
Og Kenny Dalglish hentet Shay Given...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #355 på: 10. April 2012, 00:17 »
Ein god ting gjorde Souness når han var hjå oss og det var å henta Tim Krul:-D

Det var sikker speiderne og akademiet sin avgjørelse, hadde han hatt veto i den saken hadde krul spilt i en annen klubb :lol:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 10. April 2012, 00:26 »
Det som er gull verdt er at vi som eneste av topplagene får ekstra hvile. Det kan være meget viktig nå mot slutten av ses.Nå har tiote, colo, cabaye alle våre diamanter tid til hvile. Leke litt på trening, ikke minst forberede seg meget godt mot stoke kampen. Jeg er så forbanna gira så går ikke sove!! For et lag, enkelt spillere, manager, eier vi har fått! Alt er positivt! Jeg har hatt en tøff periode nå da jeg fikk kreft for en stund siden. Har hatt cellegift behandling og har blitt frisk. Men sliter enda med litt senskader av cellegifta og ikke minst psykiske sjokket av å få kreft som 30 åring. Og må si denne positive ses vi har/ har hatt i år har vært til stor hjelp. Masse gleder. Jeg rett å slett elsker klubben!!!og Om vi klarer topp 4 kommer jeg seriøst til å gråte av glede!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 10. April 2012, 00:27 »
God bedring da, TooN :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #358 på: 10. April 2012, 00:28 »
Jepp, sier det samme. Får håpe alt bare blir positivt for deg og Newcastle.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #359 på: 10. April 2012, 00:29 »
Fotball er tross alt ikke det viktigste i livet, men du verden hvor morro det kan være:)