20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Slik kvalifiserer Newcastle United seg til Europa!  (Lest 42644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Slik kvalifiserer Newcastle United seg til Europa!
« Svar #195 på: 02. Mai 2012, 17:40 »
Hehe!

Christian

• Gjest

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 10. Mai 2012, 10:19 »
Det er bare å gå ut i 200 mot Everton, og øke på etterhvert. Vi har absolutt ingen verdens ting å tape.
Jeg for min del håper jo vi går for å score flest mulig mål, selv om det er totalt urealistisk at vi skal score så mange at vi går forbi Spurs på målforskjell.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #198 på: 11. Mai 2012, 10:44 »
Det er bare å gå ut i 200 mot Everton, og øke på etterhvert. Vi har absolutt ingen verdens ting å tape.
Jeg for min del håper jo vi går for å score flest mulig mål, selv om det er totalt urealistisk at vi skal score så mange at vi går forbi Spurs på målforskjell.

Vi har i bunn og grunn ingenting å tape, gitt at Arsenal og Tottenham kan vinne sine kamper. (Les: Arsenal kan spille uavgjort også), men vi kan tape plasser om vi ikke vinner. Derfor kan vi ikke kaste alt forover, mot et bra lag. Vi må spille sånn vi har spilt hele sesongen, og heller satse på at det holder. Evnt, kaste en del fremover mot slutten, om resultatene skulle tilsi at vi kan gjøre det.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 11. Mai 2012, 10:55 »
Vi blir dårligst nummer 5, uansett om vi måtte tape 10-0 for Everton. Det er matematisk umulig å miste femteplassen. Så vi har jo absolutt ikke en jævla skit å tape. Jeg mener ikke at vi skal spille Gung Ho hele kampen, men starte i 200, satse på å få en tidlig scoring eller to, og kontrollere kampen fra start til mål.

Og forøvrig kan Tottenham spille uavgjort, men skal vi ha tredjeplassen MÅ Arsenal tape sin kamp. De er to poeng foran oss, med VELDIG mye bedre målforskjell. En målforskjell det vil være så godt som umulig å utligne. I realiteten tre poeng foran.

3. Arsenal......71-47....67 poeng
4. Tottenham 64-41....66 poeng
5. Newcastle  55-48....65 poeng
6. Chelsea......62-41....61 poeng

EDIT: La til Chelsea også, bare sånn at alle ser hvordan situasjonen er bak oss. Kul umulig å tape plasseringer på ikke å vinne kampen. Alt som betyr noe er å slå Everton. Så får vi ta de andre kampene som de kommer.
« Siste redigering: 11. Mai 2012, 11:06 av Joakim »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 11. Mai 2012, 10:56 »
Vi kan tape plasser? :P
Det er ganske enkelt vinn eller forsvinn til helga. Chelski når oss ikke uansett - og vi tar ikke igjen noen av de andre uten seier. Vi må altså kjøre full spiker ut her. Bæng-bæng-bæng!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #201 på: 11. Mai 2012, 12:02 »
Det jeg mener med å "tape plasser", er om vi går ut i 200 og kaster folk fremover på banen. Så kan vi fort få et par i sekken. Om da de andre lagene feiler, og vi kunne gått forbi de om vi hadde vunnet vår kamp. Da har vi i mine øyne tapt en plass eller evnt to.

Er fullstendig klar over at vi dårligst blir nummer fem, og at Arsenal må tape samt Spurs avgi poeng for at vi skal ta tredje. Men dette har altså ikke noe å si, om vi også taper poeng. Min mening er da, at vi må spille som vi har gjort tidligere, satse på kontringer og tette igjen bakover. Så får vi heller kaste folk fremover på slutten, om det ser ut som et eller begge resultatene går vår vei.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 11. Mai 2012, 15:54 »
Satse på kontringer mot et lag som ikke har en dritt å spille for er ikke nødvendigvis det beste man kan gjøre. Nå har jo Everton denne duellen mot 'pool, men likevel...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 11. Mai 2012, 16:15 »
Kast alt som vi har i angrep! :coloccini:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 11. Mai 2012, 17:56 »

Ja, da vinner vi sikkert. ;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #205 på: 12. Mai 2012, 00:02 »

Ja, da vinner vi sikkert. ;)
Gung ho passer fint i denne kampen

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 12. Mai 2012, 00:06 »
Men vi skal ihvertfall ikke gå i den fella at vi undervurderer Everton "fordi de ikke har noe å spille for". Jeg er relativt brennsikker på at Everton både vil være tent på å avslutte bra fremfor egne tilskuere - samt ikke minst avslutte som best i byen. Det må smake veldig godt for The Toffies.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 12. Mai 2012, 01:31 »
For all del. Jeg forventer ikke at det blir noen lett kamp. Vi må være topp skjerpet, og vi må spille opp imot vårt beste for å slå Everton.

Likevel, vi er og skal være bedre enn dem. Det skal vises på banen!

Jeg forventer ikke at vi vinner, jeg forventer ikke CL. Men jeg forventer at gutta viser hvorfor de er i den posisjonen de er. At de viser at det overhodet ikke er tilfeldig.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 12. Mai 2012, 12:07 »
Er nok ikkje så lett som å kaste alt i angrep nei, vi må nok vere smarte og prestere opp mot det vi er gode for å vinne kampen. Spent på morgendagen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #209 på: 12. Mai 2012, 22:34 »
Tror ikke vi vinner, samt at enten Spurs eller Arsenal også kløner det til.

Tror vi spiller uavgjort, Spurs vinner og Arsenal spiller uavgjort.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒