20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Slik kvalifiserer Newcastle United seg til Europa!  (Lest 42532 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Slik kvalifiserer Newcastle United seg til Europa!
« Svar #210 på: 12. Mai 2012, 22:37 »
Ser på det som et fair tips. Skal vi bli topp 4 må morgendagen være en maksdag, og dem er det ikke mange av.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #211 på: 12. Mai 2012, 22:58 »
Nei. Ser man tilbake (veldig lett i etterkant, men i mine øyne også nødvendig!), har vi kastet bort noen "matchballer". Wigan borte er et veldig klart eksempel, men tenker også på Fulham borte, WBA hjemme og ikke minst Arsenal borte. Seier i de to førstnevnte, samt uavgjort på Emirates var mulig.

Samtidig har vi spilt en veldig god sesong, og visse feilskjær må jo komme. Men å lede 1-0 på Craven Cottage, og tape 5-1 er ikke godt nok. Ei heller uavjort etter 2-0 til pause mot Wolves hjemme.

Når det er sagt, vi har vært heldig med resultatene i andre kamper en hel del ganger denne sesongen, så vi får håpe at Fru. Fortuna er der for oss i morgen også.

Vi har jo også vært fryktelig heldige i en del kamper også, og bortekampen på Molineux stikker seg best frem i mitt hode.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 12. Mai 2012, 23:13 »
Men vi skal ihvertfall ikke gå i den fella at vi undervurderer Everton "fordi de ikke har noe å spille for". Jeg er relativt brennsikker på at Everton både vil være tent på å avslutte bra fremfor egne tilskuere - samt ikke minst avslutte som best i byen. Det må smake veldig godt for The Toffies.
Dette er viktig! Det jeg håper er at vi kan gå en tidlig tomålsledelse, først da tror jeg eventuelt dette "ikke noe å spille for" kan ha en effekt. Hvis vi ikke går det kommer Everton til å gi alt for å imponere fansen en siste gang, om Moyes kommer til å innprente viktigheten av å komme foran Pool.