20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30  (Lest 62288 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Sv: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30
« Svar #300 på: 01. April 2012, 20:05 »
Sender eit Match of the Day two idag, ser eg. Ikkje heilt det samme som MOTD på laurdager.

http://www.bbc.co.uk/programmes/b01flr9z (MOTD 2)

http://www.bbc.co.uk/programmes/b007t9y1 (MOTD)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #301 på: 01. April 2012, 21:21 »
For ein deilig seier!

Krul - 7
Jonas - 6
Williamson - 8
Perch - 9
Simpson - 6,5

Cabaye - 6,5
Guthrie - 7,5
Tiote - 8

Cisse - 8
Demba Ba - 6,5
Ben Arfa - 7
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
« Svar #302 på: 01. April 2012, 21:40 »
Carroll er en tufs, Cisse er en gud, Reina en idiot, Perch en mann med mye ukjente talenter (som atletisk skuespill og bra midtstopperspill), Ben Arfa en artist, Tiote en murstein, Liverpool ett dritlag og Newcastle er kongene!

EUROPA HERE WE COME

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #303 på: 01. April 2012, 21:44 »
Synes det Perch gjorde var helt håpløst, og det hører ikke hjemme på en fotballbane uansett motstander. Selv om det var hysterisk morsomt å se Enrique ta på seg keeperhanskene, får jeg avsmak av hvordan det gikk til.
Han ble jo skalla etter! Syns spillere som slår/skaller etter motstandere har dummet seg såpass ut at de fortjener rødt kort, og om motstanderen må tydeliggjøre slag/skalling med å spille, så får det være.
Moralen er: "ikke forsøk å skalle ned motspillere".

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #304 på: 01. April 2012, 21:44 »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #305 på: 01. April 2012, 21:50 »
Haha - flirer meg ihjel!!!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 01. April 2012, 22:24 »
Synes det Perch gjorde var helt håpløst, og det hører ikke hjemme på en fotballbane uansett motstander. Selv om det var hysterisk morsomt å se Enrique ta på seg keeperhanskene, får jeg avsmak av hvordan det gikk til.
Han ble jo skalla etter! Syns spillere som slår/skaller etter motstandere har dummet seg såpass ut at de fortjener rødt kort, og om motstanderen må tydeliggjøre slag/skalling med å spille, så får det være.
Du la kanskje ikke merke til at Perch setter ut foten for å spenne reina i forkant av skallingen?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 01. April 2012, 22:39 »
Og det fikk han gult for men reina skaller så helt grei situasjon.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 01. April 2012, 22:45 »
Du la kanskje ikke merke til at Perch setter ut foten for å spenne reina i forkant av skallingen?

Var jo litt av et spark, det har du rett i.....

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #309 på: 01. April 2012, 22:53 »

Om jeg forstAr Perch rett, sA gjQr han det mangen savnet fra Cabaye mot Arsenal. Vi hadde mangen spillere I boksen til Liverpool inkludert Perch og Willy. Reina prQver A sette I gang for A fA en god overgangsmulighet. Perch prQver ikke A skjule noe for dommeren, han vet hva han gjQr og tar en for teamet. Reina klikker og gjQr noe idiotisk som er rQdt kort.

Reaksjonen til Perch vil jeg ikke snakke for mye om, det er kun Perch som vet hva som skjedde. Fra det jeg ser treffer Reina Perch selv om det ikke ser hardt ut. Jeg regner med svaert fA folk har blitt skallet ned fQr, men pannen er en av de hardeste kroppsdelene man kan bli truffet med og det skal svaert lite til for at det gjQr svaert vondt. Dessuten reagere ofte kroppen som at man har blitt slAtt fQr man faktisk blir slAtt. Om Perch filmer er det dummt, jeg for min del gidder ikke dQmme han sA lenge jeg ikke vet hva Perch fikk kjenne.

AngAende andremAlet sA mente supersport studioet at linjedommeren gjorde korrekt. Jeg tror det er samme studio som I skysports. Pasningen er tenkt til Ben Arfa, Cisse er derfor ikke med I spillet fQr etter Ben Arfa har touchet ballen. NA er det umulig A se om det er Ben Arfa eller liverpool spilleren som toucher ballen. Dette er ogsA umulig A se for linjedommeren, og sA lenge det er tvil skal han ikke dQmme. Det var Ihvertfall deres vri pA den saken.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #310 på: 01. April 2012, 23:23 »
 :gp:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 01. April 2012, 23:25 »
Det var ingenting som tydet på at Perch fikk spesielt vondt. Men jeg gidder ikke henge meg opp i at han "filmet" i den situasjonen. I mine øyne markerer han at Reina har skallet han. Jeg mente nøyaktig det samme om Tiote mot Sunderland (husker jeg rett nå?). Dessverre så er det sånn at man "må" overdrive for å få dommerens oppmerksomhet i slike situasjoner. Uansett om Reina treffer Perch med skallen eller ikke, så er det et forsøk på å nikke til han. Det er et soleklart rødt kort. Med tanke på det Perch gjorde i forkant, og den lille "filmingen", så synes jeg også det er på sin plass at Perch får det gule.

Jeg har samme vurdering av andremålet til Cissé. Han er ikke med i spillet, i den grad at han ikke er målet for pasningen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #312 på: 01. April 2012, 23:28 »
Jeg har samme vurdering av andremålet til Cissé. Han er ikke med i spillet, i den grad at han ikke er målet for pasningen.

At han ikke er målet for pasningen har vel ingenting å si? Soleklar offside uansett spør du meg så sant ingen var borti den i duellen mellom Ben Arfa og Pool-forsvareren.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #313 på: 01. April 2012, 23:29 »
Takk, Leon. Nå har jeg ledd i 20minutter av de gifene. :-D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 01. April 2012, 23:29 »
Nå må dere få av dere newcastlebrillene. Hadde det vært suarez som gjorde det samme ville de fleste av dere skreket ut om at slik avføring vil dere ikke ha i PL.