Dalglish: "Maybe we have a problem with the yellow card because I don't think he was intentionally trying to get a penalty kick." :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :koko:
Jeg begynner få veldig avsmak for Dalglish.
Ellers - vi er heldige etter førsteomgang, spesielt første halvdel er LFC farlige og med bedre avsluttere kunne de leda. Da hadde det blitt vanskelig. Men etterhvert tar vi over - og spesielt midtbanetrioen er meget gode. Tiote litt rufsete i starten - men fyfaen så jæævla rå han er i andreomgang. Guthrie syns jeg personlig igjen viser at han er en god PL-spiller. Håper enda vi kan beholde ham.
Cisse - er ikke mye annet å si om han enn at han er vår egen Harald Martin Brattbakk. MÅLSNIK! Også Ben Arfa da - for en spiller. I dag var han ikke i nærheten av WBA-kampen, men han skaper fortsatt det nødvendige øyeblikket med magi som er avgjørende. Brukes ikke like ofte i dag - men alltid farlig, drar på seg flere spillere. Vi har en liten magiker av en spiller som ENDELIG har spilt seg inn i varmen til Pardew. Det øyeblikket han ble byttet ut varmet mitt hjerte enormt. Ble glad over det! Var redd han skulle sutre og ønske seg vekk i sommer - men overraskende nok virker det til at Ben Arfas prat om at han endelig er voksen kanskje er sannhet i. Han er fortsatt i motsatt ende av Perch hva taklinger gjelder - men arbeidsinnsatsen er det ingenting å si på. Elsker at vi som klubb har en slik spiller i laget - han gir oss en x-faktor vi ikke har hatt siden Sir Bobbys praktlag.
Også Perch da. Pinlig overspilling - men spillemessig må jeg bare gi meg over. Han var fantastisk i dag, MOTM!