20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30  (Lest 62360 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30
« Svar #60 på: 28. Mars 2012, 11:30 »
Glen Johnsen skal nok også kanskje være klar til helga. Enda mer å frykte tbh  :fisk:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 28. Mars 2012, 11:35 »
Vinner vi de 3 neste så er vi med for alvor om 4 plassen og det bør være mulig. Tror vår verste frykt er oss selv da vi er klart bedre enn slør våre 3 neste.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 28. Mars 2012, 11:40 »
typisk at liverpool skal snu mot oss... alle snur jo mot oss.. og med colo ute blir denne vanskelig.
føler vi er nødt til å kjøre samme lag som sist,siden vi garantert kommer til å slippe inn mål,så må vi
satsa offansivt så vi scorer mer enn vi slipper inn... drømmer er at enrique blir byttet ut til pause etter
å ha blitt rævkjørt av ben arfa i 45min og ligger under 3-0.... satser på perch i midten så han kan fikse suarez sin fart og takle han ut av kampen....håper på carrol fra start,han er vel en spiss som passer willy. blir mange hodedueller og lite fart. vi må holde ballen langs bakken skal vi ha sjans så får heller pool pelme mot carrol. tør vi ikke bruke midtbanen og begynner å slå langt så er kampen tapt...spisse har ikke sjans mot pool sitt forsvar i luften... satser på 4-2... cissé 2 demba 1 ben arfa 1... gerrard 2straffer.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #63 på: 28. Mars 2012, 13:20 »
Liverpool spiller alltid bedre mot gode lag, sA de kommer til A heve seg fra Wigan-kampen.

Fryktelig synd at Colo er ute, jeg tror vi hadde vunnet med han pA banen.
Jeg regner med Willy og Perch vil spille midtstoppere i denne kampen. Selv om Perch var horibel mot Norwich i midtforsvaret, sA tror jeg han vil gjQre en bedre jobb mot Suarez. Han ble rett og slett for lav mot Holt og co, men OM han klarer A holde hodet kaldt tror jeg han kan gjQre en ok jobb mot Liverpool og Suarez. Det blir verre med Willy, men forhApentligvis sA blir det Carroll han skal fokusere pA.
Jeg tror dog vi mA score minst 2-3 mAl om vi skal vinne her.

Morsomt A se hva Liverpool fansen skriver om Newcastle: http://forum.liverpool.no/t/16515.aspx?PageIndex=2 Om man blar seg litt ned pA side 2 og hele side 3, sA skriver dem svaert mye positivt om Newcastle. Grunnen til at jeg aldri har likt Liverpool er mest fordi alle vennene mine heier pA LFC og dem har en stygg tendens til A rakke ned pA newcastle uten A ha saerlig peiling pA Newcastle i det hele tatt.
Derfor er det veldig gQy A se hva blant annet godeste Patrick Bateman skriver her, han har ett veldig godt poeng i at vi har en veldig sterk 11'er, men at vi har en alt for tynn stall.

Sitater:
"Deres sterkeste posisjon er utvilsomt de sittende midtbanespillerne, hvor Cabaye og Tiote er den beste sentrale duoen i Premier League siden Alonso og Mascherano storspilte i 08-09."

"Hvorfor sammenligner du disse franske landslagsspillerne, som holder hoeyeste nivaa, med henderson og adam? Personlig mener jeg Ben Arfa er bedre enn alle vaare offensive spillere - Suarez inkludert - men kan forstaa om noen er uenig naar det kommer til suarez. Cabaye var motoren i Lyon-laget som vant det double foer han kom til Newcastle og maa sies aa vaere et foerstevalg paa det franske landslaget sin midtbane med seks landskamper denne sesongen. Er man fast paa det franske landslagets midtbane er man vel per definisjon verdensklasse. Hvis newcastle kan holde paa disse spillerne blir jeg imponert. Haaper de klarer det. "

"Newcastle vant lett 3-1 i dag over west brom. Vi kommer antagligvis til å bli .......... av Newcastle i neste serieomgang med den formen vi viste i går!!!"

"Det er bare å ta av seg hatten for hva NUFC har gjort etter opprykket. De har solgt unna flere nøkkelspillere men har truffet veldig godt på flere kjøp i tillegg til å fått mye ut av spillere som allerede var i klubben. "

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 28. Mars 2012, 13:37 »
Er så utrolig stolt av å være NUFC om dagen! Vi får sympati fra de flere kanter for måten vi har drevet klubben på de siste to årene, økonomien og kjøpene! Aner vi en svært lys fremtid ?
« Siste redigering: 28. Mars 2012, 13:39 av Eriksen »

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #65 på: 28. Mars 2012, 15:23 »
Morsomt å lese lpool fans diskutere Newcastle. Selv om de er store nok til å rose oss, kjenner jeg et snev av missunelse.

En ting jeg allikevel ofte legger merke til er at Krul får for lite skryt. Det er HBA, Tiote, Cabaye, Ba som får det meste av skryten fra ikke bare lpool, men fra alle kanter. Disse er seff viktige nøkkelspillere, men Cabaye har ikke vært så god + HBA har spilt lite.

Krul er for meg topp 3 keepere i PL og han har reddet mange poeng for oss. Ikke mange på NUFC som kan si de er topp 3 i sin posisjon.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 28. Mars 2012, 15:29 »
Krul er for meg topp 3 keepere i PL og han har reddet mange poeng for oss. Ikke mange på NUFC som kan si de er topp 3 i sin posisjon.

Jeg mener en Tiote i form er topp 3 i sin posisjon, det samme kan man si om en Ben Afra i form :D
Ba er jo også ustoppelig om han har dagen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 28. Mars 2012, 15:29 »
Flere enn meg som syns Cabaye er høyere verdsatt av andre lags supportere enn våre egne? Jeg syns han har hatt en god sesong, og at det utvilsomt ligger et kjempepotensiale der, men at han har vært sååååååå god?!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 28. Mars 2012, 15:34 »
Jeg er enig Eivind. Han fikk mye positiv oppmerksomhet i starten av sesongen. I tillegg spilte han godt mot manu. Har hatt et par geniale pasninger som supportere sikkert ser på highlights. I tillegg er jo det franske landslaget et kvalitetsstempel.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 28. Mars 2012, 15:40 »
Jeg synes Cabaye var KANONGOD i høst og tidlig i vinter. Fra slutten av februar sånn omtrentlig har formen vært dalende, og han har ikke vært like fremtredende. Det har også mye sammenheng med en genrell downperiode for laget, færre gode prestasjoner fra samtlige spillere og mindre god fotball fra sjefens side.

Men jeg forstår veldig godt hvorfor Cabaye får så gode kritikker. Han var særdeles toneangivende for oss i høst, og han var visstnok VELDIG viktig for Lille forrige sesong. Han er en hardtarbeidende defensiv midtbanespiller, med et overblikk og en teknikk som i mine øyne er fullt ut sammenlignbar med Vieira i glansdagene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 28. Mars 2012, 16:23 »
Cabaye er for meg ingen deffensiv midtbanespiller. Jeg mener at hans styrker ligger offensivt, og at han burde bli brukt mer offensivt.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 28. Mars 2012, 16:23 »
Flere enn meg som syns Cabaye er høyere verdsatt av andre lags supportere enn våre egne? Jeg syns han har hatt en god sesong, og at det utvilsomt ligger et kjempepotensiale der, men at han har vært sååååååå god?!

Helt enig! Viktig spiller og absolutt et positivt kjøp, med et ekstremt potensiale imo, men han har ikke vært årets kjøp.
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 28. Mars 2012, 17:31 »
Cabaye har vært god. Litt dalende form fra suspensjonen mot Brighton og utover, men synes han var tilbake mot West Brom.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 28. Mars 2012, 18:15 »
Cabaye er for meg ingen deffensiv midtbanespiller. Jeg mener at hans styrker ligger offensivt, og at han burde bli brukt mer offensivt.
Akkurat. Cabaye har blitt "misbrukt" i store deler av sesongen.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #74 på: 28. Mars 2012, 18:42 »
Helt enig. Så Cabaye en del ganger i fjor for Lille, og han er veldig dyktig som offensiv midt i en 4-2-3-1 / 4-2-1-3 formasjon, som ligner på den vi spilte mot WBA. En formasjon jeg har savnet i år, spesielt med tanke på spillermaterialet vårt. Eneste er at Ba blir litt utilpass på vingen, men vi har jo Jonas + eventuelt en erstatter hvis Ba blir solgt. Jeg liker den strategien, spesielt med vinger som trekker innover og gjør plass til offensive backer i og med at de gir laget flere dimensjoner å spille på og generelt mer dynamikk. Tiote skulle hatt en bedre makker enn Guthrie i så fall, som er både pasningssterk og har god work rate. Gjerne en hodesterk spiller også.

Angående kampen har jeg en dårlig feeling, men det har jeg egentlig foran hver kamp. Eneste konklusjonen min er at vi må angripe uten å nødvendigvis ligge for høyt. Suarez i bakrom er livsfarlig. Tiote og Krul blir definitivt to viktige defensive bidragsytere i denne kampen hvis vi skal ha håp om poeng. Og jeg takker ja til en uavgjort, selv om jeg ikke akkurat sier nei til 5-0 og storspill.  :drool:
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"