20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30  (Lest 62457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30
« Svar #75 på: 28. Mars 2012, 18:51 »
Cabaye er for meg ingen deffensiv midtbanespiller. Jeg mener at hans styrker ligger offensivt, og at han burde bli brukt mer offensivt.
Veldig enig!!!! Laget hadde tjent på en klarere rollefordeling mellom Tiote og Cabaye. Mannen er ekstremt god offensivt og flink til å komme inn i boksen. Vet ikke om noen la merke til det, men på de to siste gollene på søndag var Cabaye i strålende posisjoner i boksen og hadde vel faktisk putta på begge om han hadde fått ballen, eller Cisse hadde latt den gå....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 28. Mars 2012, 18:59 »
La merke til det selv. Cissé burde faktisk heller spilt Cabaye på Ben Arfa sitt mål, men så var jo ikke Ben Arfa noe dårlig alternativ heller. :D På 3-0 målet skrek jeg at Cissé må la den gå til Cabaye som var bedre plassert ift. skudd. Men da jeg så den i nettet, så var det kanskje greit at han skjøt selv alikevel. Men to veldig bra løp av Cabaye på begge målene, selv om han ikke var direkte involvert.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 28. Mars 2012, 19:03 »
Cabaye er en strålende playmaker, og er meget god til å komme seg i fine posisjoner for avslutninger og eventuelle returer. Men jeg ser han som en dyptliggende playmaker, mer enn en offensiv midtbanespiller. Og Alan Pardew er tilsynelatende enig med meg.

I en del kamper der vi har manglet Tiote har Cabaye vært brukt som anker, og rollefordelingen mellom de to, som var så tydelig til å begynne med, har blitt visket mer og mer ut. Det har kanskje vært med på å få Cabaye til å virke noe dårligere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #78 på: 28. Mars 2012, 20:01 »
Noen som har noen oversikt over skaden til colo? Frykter Williamson og Perch bak der, nesten så det hadde fristet mer med tiote eller Santon som stoppere. syns Williamson er grei å bruke som back-up og Perch har overprestert i det siste, har sett formye ræv av han i Newcastle trøya til at jeg kan stole på at han ikke driter seg ut bak der.

Håper bare vi gjør plass til Cisse,Ba og Ben Arfa..

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #79 på: 28. Mars 2012, 20:03 »
Morsomt å lese lpool fans diskutere Newcastle. Selv om de er store nok til å rose oss, kjenner jeg et snev av missunelse.

En ting jeg allikevel ofte legger merke til er at Krul får for lite skryt. Det er HBA, Tiote, Cabaye, Ba som får det meste av skryten fra ikke bare lpool, men fra alle kanter. Disse er seff viktige nøkkelspillere, men Cabaye har ikke vært så god + HBA har spilt lite.

Krul er for meg topp 3 keepere i PL og han har reddet mange poeng for oss. Ikke mange på NUFC som kan si de er topp 3 i sin posisjon.

Det er flott, så slipper vi å få inn noen bud på Krul i sommer:) Cabaye synes jeg leverer stabile kamper for tiden og er naturlig at han ikke holder topp nivå over en hel sessong

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 28. Mars 2012, 22:59 »
Noen som har noen oversikt over skaden til colo? Frykter Williamson og Perch bak der, nesten så det hadde fristet mer med tiote eller Santon som stoppere. syns Williamson er grei å bruke som back-up og Perch har overprestert i det siste, har sett formye ræv av han i Newcastle trøya til at jeg kan stole på at han ikke driter seg ut bak der.

Håper bare vi gjør plass til Cisse,Ba og Ben Arfa..

Colo er ute i hvert fall til denne. Forhåpentligvis tilbake til neste i beste fall.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 28. Mars 2012, 23:43 »
Agger er ute til kampen. Blir Coates eller Carra sammen med Skrtel.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 29. Mars 2012, 00:17 »
Det er finfint! Carragher mot våre to spisser kan bli morsomt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 29. Mars 2012, 08:21 »
Cabaye har vært god. Litt dalende form fra suspensjonen mot Brighton og utover, men synes han var tilbake mot West Brom.

Einig. I dei to siste kampane våre har han vore veldig bra.

Erlhen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #84 på: 30. Mars 2012, 10:14 »
Vi slepper garantert inn mål med Perch-Williamson  >:(
Får bare håpe Cisse skårer flere enn Liverpool! :howay:

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #85 på: 30. Mars 2012, 10:28 »
Er egentlig fornøyd så lenge vi ikke taper denne, så svake Lpool har vært i det siste. Men de har jo en tendens til å sjerpe seg og spille bra mot lag over dem på tabellen! Hadde vi hatt Colo hadde jeg vært sikker på seier, men med Willo og Perch bak der kan alt skje  :frenetisk:

Tipper en veldig underholdene 2-2 kamp!  :)

« Siste redigering: 30. Mars 2012, 10:32 av Stangi »
Winning isn't everything, it's the only thing!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 30. Mars 2012, 10:30 »
Jeg vet ikke om jeg har hjerte til det, men jeg har et lite håp om en legendarisk 4-3-kamp, der vi selvfølgelig trekker det lengste strået. Hattrick fra Cissé, en scoring av Dreamboat.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #87 på: 30. Mars 2012, 12:29 »
Ser det ut til at det blir Perch-Williamson i midtforsvaret?

Kan ikke tenke meg verre midtstopperpar i PL.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 30. Mars 2012, 13:18 »

Haha enig! Dette blir nok en underholdende kamp uansett! For vi MÅ framover!
Toon till I die.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #89 på: 30. Mars 2012, 13:28 »

Haha enig! Dette blir nok en underholdende kamp uansett! For vi MÅ framover!

Gruer meg veldig til dette, får håpe vi kjører kampen så det har lite å gjøre. foretrekker at det blir slått mye høye baller inn i boksen istede for at det går fort langsbakken. Da tror jeg de skal ha grei kontroll, så håper Carroll starter.