Eventuelt kan vi kjøre Ba eller Cisse ned på ving og kjøre 4-5-1?
Kan være en lur tanke, men da
må det være Ba som går ned som ving, ikke Cisse.
Frykter alltid pool jeg.. Det er ingen tvil om at de har en helt egen evne til å prestere i enkeltkamper, selv om stabiliteten ikke er der. Samme gjelder forsåvidt effektiviteten deres. De skaper en del sjanser, men sliter med å omsette dem. Mye avhenger av om Bellamy spiller, og dagsformen til Suarez.
Jeg mener mye av nøkkelen ligger i at Tiote blir klar til denne kampen. Om han klarer å stenge mellomrommet og nekte Suarez "frie" arbeidsforhold, mener jeg mye er gjort i denne kampen.
Samtidig vet vi aldri hva Perch og Williamson kan stelle i stand bak der, noe som gjør meg rimelig nervøs.
Og vi har sett hvor sterke trioen med Ben Arfa, Cisse og Ba kan være, så jeg håper vi kjører samme lagoppstilling som sist. Spesielt om Carragher spiller, han må jo være definisjonen på "over the top".
Men ja, typisk av Liverpool plutselig blir effektive i denne kampen, men har vi en god dag, er det gode muligheter for å få med seg 3 poeng her.
-------------------Krul---------------
Simpson---Willie---Perch----Santon
Ben Arfa--Tiote---Cabaye---Jonas
Ba--Cisse
Men er mange forskjellige vrier man kan ta denne kampen. F eks, kan Tiote spille stopper? Og da bruke Guthrie sentralt. Evt Jonas ned på back for litt autoritet og sikkerhet i 4eren, og bruke Guthrie og Tiote sentralt, og Cabaye til venstre?