20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30  (Lest 62476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30
« Svar #255 på: 01. April 2012, 16:58 »
Perch og willy var store idag. Fy faen for en jobb Perch gjør når han må steppe inn for skada spillere. Kaster seg inn i dueller og taklinger med en kamikazeinnstilling som er nødt til å smitte. Helt utrolig. Pardew skal ha enormt med skryt for å få det beste ut av de "dårlige" spillerne.

Det kollektivet han har skapt, med klare arbeidsoppgaver gjør det mye lettere for Perch og Willy å steppe inn. En enorm lagseier idag.

Ben Arfa er ustopperlig. Og Cisse... Den smilende snikskytter. Ser ut som verdens greiest mann, men er nådeløs når han får sjangsen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #256 på: 01. April 2012, 17:01 »
Perch og willy var store idag. Fy faen for en jobb Perch gjør når han må steppe inn for skada spillere. Kaster seg inn i dueller og taklinger med en kamikazeinnstilling som er nødt til å smitte. Helt utrolig. Pardew skal ha enormt med skryt for å få det beste ut av de "dårlige" spillerne.

Det kollektivet han har skapt, med klare arbeidsoppgaver gjør det mye lettere for Perch og Willy å steppe inn. En enorm lagseier idag.

Ben Arfa er ustopperlig. Og Cisse... Den smilende snikskytter. Ser ut som verdens greiest mann, men er nådeløs når han får sjangsen.

Enig i alt. Elsker hvordan Perch kaster seg inn i taklingene. Selv om han er sent ute noen ganger så må han være en av PLs aller beste taklinger. Skulle likt å se en Perch-compilation på YouTube, og jeg er dønn seriøs.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Christian

• Gjest
« Svar #257 på: 01. April 2012, 17:03 »
Priceless å sjå denne kampen med ein storkjefta Liverpool supporter.  :toon:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 01. April 2012, 17:05 »
fra N-O

:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #259 på: 01. April 2012, 17:06 »

Enig i alt. Elsker hvordan Perch kaster seg inn i taklingene. Selv om han er sent ute noen ganger så må han være en av PLs aller beste taklinger. Skulle likt å se en Perch-compilation på YouTube, og jeg er dønn seriøs.

har tidliger kritisert perch for å ikke ha en eneste ferdighet, men bøyer meg i støvet for taklingene hans, men posisjonen hans i forsvar er ikke bra, og han løper litt rundt som ei hodeløs høne. lukter rødt kort i en kamp snart. men for all del, deilig når det funker å gå inn i takklingene sånn han gjør

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 01. April 2012, 17:07 »
Ja, det slo meg i dag at vi i alle fall har spisskompetanse på stopperplass. Perch må være PLs beste takler, jeg kan ikke komme på noen andre i farta (det er helt sikkert noen som er bedre). Williamson er heller ikke noen superspiller, men han er nok i verdenstoppen i luftdueller. Liverpool gjør det lett for oss når de spiller høyt med en spiller som Williamson i forsvar.

Jeg skjønner ikke helt hva som er planen til Liverpool offensivt. Det virker som det ofte er gi ballen til Suarez og satse på at han gjør noe smart som er den eneste taktikken de kjører når de kommer over midtstreken. De har ikke kanter, så ingen kan legge inn på Carroll heller. Det skal også legges til at de faktisk ikke er i nærheten av å ha vår kvalitet på topp. Cisse er jo ustoppelig! Ba har fått en litt annen rolle som kant etter at Cisse kom, men jeg synes han takler den svært bra, selv om det ikke blir så mange mål ut av det. Ben Arfa er magisk for tida og jeg tror det er dette Pardew har venta på hele tida. Han er fantastisk når han er på topp.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 01. April 2012, 17:08 »
6,15 i odds på Newcastle med handicap hos Unibet. For godt til å la være!

Skulle hørt på deg, Daniel ;)

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 01. April 2012, 17:11 »
Gratulerer gutta!! Dette va ein god seier! Perch MOM. Kjekt for Perch at han leverer så bra fortia, og veldig viktig for laget!
Nå er vel 6.plassen garantert, så trenger ikke å se nedover på tabellen, nå kan me bare se oppover og drømme om ein CL plass. Håpe at noen av lagene driter seg skikkelig ut, og at vi fortsetter å plukke poeng!

Howay the lads :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 01. April 2012, 17:13 »
Hehe! Samme her, men etter det røde kortet sa han "dette gidder jeg faen meg ikke lenger" og gikk.:D

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 01. April 2012, 17:14 »
Vi får håpe at Liverpool finner formen igjen, for om de ikke slår Everton i semifinalen i FA-cupen kan vi fort ende opp uten noe som helst til tross for en god sesong.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 01. April 2012, 17:15 »
Stemmer det Nordin, får jo krysse alle fingre og tær at de slår Everton! Å ikke få Europa-liga plass nå etter denne sesongen vil være ganske surt!  :-\
Winning isn't everything, it's the only thing!

Christian

• Gjest
« Svar #266 på: 01. April 2012, 17:16 »
Hehe! Samme her, men etter det røde kortet sa han "dette gidder jeg faen meg ikke lenger" og gikk.:D
Han var ganske stor i kjeften før kampen. Men etter Carroll filmet, vart det meir og meir stille frå den kanten.

Christian

• Gjest
« Svar #267 på: 01. April 2012, 17:16 »
Vi får håpe at Liverpool finner formen igjen, for om de ikke slår Everton i semifinalen i FA-cupen kan vi fort ende opp uten noe som helst til tross for en god sesong.
Null problem Nordin, tar fjerdeplassen nå.  ;D (Men ja, håper så klart dei slår Everton, for redd me kan stå tomhendt uten hjelp frå Liverpool der)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 01. April 2012, 17:18 »
 :grine:Quote from: Michael on Today at 10:29:17 AM
If you could have told Enrique by April his new team would be eleven points behind us and he'd be playing in goal

:lol:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #269 på: 01. April 2012, 17:21 »
Herlig ;)

https://p.twimg.com/ApZ68GdCIAIRTMV.jpg
Mye spill på høyre, naturlig nok..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒