20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30  (Lest 62332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30
« Svar #285 på: 01. April 2012, 18:08 »
Noe rusk i forsvar i dag også, hadde blitt straffere mot et bedre lag.
Men kan ikke klage på det på en dag som i dag :D:D

LEGENDARISK GUTTER :coloccini:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 01. April 2012, 18:10 »
Dalglish: "Maybe we have a problem with the yellow card because I don't think he was intentionally trying to get a penalty kick." :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :koko:

Jeg begynner få veldig avsmak for Dalglish.

Ellers - vi er heldige etter førsteomgang, spesielt første halvdel er LFC farlige og med bedre avsluttere kunne de leda. Da hadde det blitt vanskelig. Men etterhvert tar vi over - og spesielt midtbanetrioen er meget gode. Tiote litt rufsete i starten - men fyfaen så jæævla rå han er i andreomgang. Guthrie syns jeg personlig igjen viser at han er en god PL-spiller. Håper enda vi kan beholde ham.
Cisse - er ikke mye annet å si om han enn at han er vår egen Harald Martin Brattbakk. MÅLSNIK! Også Ben Arfa da - for en spiller. I dag var han ikke i nærheten av WBA-kampen, men han skaper fortsatt det nødvendige øyeblikket med magi som er avgjørende. Brukes ikke like ofte i dag - men alltid farlig, drar på seg flere spillere. Vi har en liten magiker av en spiller som ENDELIG har spilt seg inn i varmen til Pardew. Det øyeblikket han ble byttet ut varmet mitt hjerte enormt. Ble glad over det! Var redd han skulle sutre og ønske seg vekk i sommer - men overraskende nok virker det til at Ben Arfas prat om at han endelig er voksen kanskje er sannhet i. Han er fortsatt i motsatt ende av Perch hva taklinger gjelder - men arbeidsinnsatsen er det ingenting å si på. Elsker at vi som klubb har en slik spiller i laget - han gir oss en x-faktor vi ikke har hatt siden Sir Bobbys praktlag.

Også Perch da. Pinlig overspilling - men spillemessig må jeg bare gi meg over. Han var fantastisk i dag, MOTM!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 01. April 2012, 18:26 »
Williamson vart kåra til MOTM. Eg tykte han og Perch verkeleg sto fram idag. Utruleg innsats frå alle mann.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 01. April 2012, 18:27 »
Williamson vart kåra til MOTM. Eg tykte han og Perch verkeleg sto fram idag. Utruleg innsats frå alle mann.

Ja, alle stod frem, men nok en gang fantastisk å se Ben Arfa spille fotball. Blir mer og mer forelsket for hver gang jeg ser mannen spiller fotball.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 01. April 2012, 18:30 »
Forøvrig på tide å gi direkte rødt for slik filming som Carroll holder på med, makan. Det samme må vel sies om Perch...

Christian

• Gjest
« Svar #290 på: 01. April 2012, 18:32 »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 01. April 2012, 18:42 »
Fikk ikke sett kampen skikkelig idag. Håper noen er snill og legger ut video av høgdepunkter fra kampen. Det hadde blitt satt stor pris på.. :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 01. April 2012, 19:05 »
Kjenner at jeg ikke er så veldig lei meg for at jeg ikke får sett denne...

Kondulerer torfinn! :D Misunnelig på Eivind som var på St. James i dag!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #293 på: 01. April 2012, 19:06 »
Veldig fornøyd med kampen som helhet, men det er ingen tvil hos meg om at Guthrie ikke holder nivået. Klikk klakkene hans går for sjelden i riktig retning, og presisjonen er for svak. Dette vistes ikke så godt i dag, da pool var dritdårlige. Skjønner ikke hva shelvey, spearing og carragher gjør i PL

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #294 på: 01. April 2012, 19:31 »
Synes det er flaut at Perch skal få heltestatus for det han gjorde i dag. Personlig tåler jeg ikke fyren lenger. Av samme ulla som Carroll. En drittsekk er en drittsekk, om han spiller for Newcastle eller ikke. Folk bør være modne tok til å ta avstand fra slikt, selv om det gjøres for laget.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #295 på: 01. April 2012, 19:42 »
Nå fikk han vel ikke heltestatusen for filminga si da?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 01. April 2012, 19:44 »
Synes det er flaut at Perch skal få heltestatus for det han gjorde i dag. Personlig tåler jeg ikke fyren lenger. Av samme ulla som Carroll. En drittsekk er en drittsekk, om han spiller for Newcastle eller ikke. Folk bør være modne tok til å ta avstand fra slikt, selv om det gjøres for laget.

I slike situasjonar skal ein stå oppreist, men det er jo slik fotballen har utvikla seg. Dessverre. Det finst vel snart ingen som ikkje gjer slikt. Tykkjer du tek litt i når du kallar Perch for ein drittsekk kunn for å leggja seg etter at ein motspelar har utført skalling-bevegelse mot seg. Det er patetisk når det ikkje er kontakt, men han behøver ikkje vera ein dritsekk kunn for dette. Han gjer ein utruleg usmakleg og dum ting. Kanskje han angrar? Carroll sin er nesten i mine auge endå verre. Eg har ikkje sett Perch sin episode so mange gonger i reprise. Det er vel dessutan raudt kort sjølv om ein ikkje treffer motspelaren med slag, spark eller skalling...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 01. April 2012, 19:47 »
Mår pleier MOTD å gå? Noen som har en stream kanalen det sendes på?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Christian

• Gjest
« Svar #298 på: 01. April 2012, 20:00 »
Laurdager i 11tida.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 01. April 2012, 20:04 »
åå. Trodde det var en slags oppsummering av søndagskampene også ???
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /