20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United 25. Mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 54600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Chelsea møter Villa og Tottenham Swansea. Kan fort hende at et av disse laga taper poeng. Tenk den stemningen det blir på SJP neste helg:D
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Jepp seriøst. Alltid skap likt han litt men vært mye frustrert på han for jeg har høye forventninger. Og bestemte meg i dag for å være nr 10 ben arfa:)

Begynte feiringen? :P
FVM

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Cisse beste offensive. Barfa spilte kjempekamp men cisse gjør ingen feil! Og putter 2.
Bommet alene med keeper. Men ellers enig.

Bommet 2 ganger forrige kamp alene med keeper også... Han liker seg best på innlegg han kan dundre mot mål tydligvis. 3 bom alene mot keeper på 2 kamper...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Gratulerer! Alt i alt fortjent dette. Herlig flyt i første omgang! Willo er føkked..
Helt vidunerlig å se Benny idag...min BB litt over Cisse. Krysser fingra for at både han og Colo er klar mot møkka scouserne neste helg.

KNAKANDES TRIVIA ifra OptaJoe: 
23min: - Newcastle are two goals up after 12 minutes for the first time ever away from home in the Premier League. Lightning. I really enjoy watching Alan Pardew's team in full flow. It's like the liquid football days under Kevin Keegan in the mid-90s.

- Newcastle United are 3+ goals up at the break in a Premier League away match for only the second time. The first was at Bolton in Aug 2007.

- Papiss Cisse is the joint-quickest Newcastle player in PL history to reach five goals (six games, same as Les Ferdinand). Adapted. :smitten:

- Thanks to their victory today, Newcastle have become the eighth Premier League team to accrue 1000 points (1002). Grand.  :toon:
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Digg å sjå herleg angrepsfotball igjen! For nokre mål vi får servert i dag. Ben Arfa var heilt magisk. I dag var til og med betre enn i debuten sin mot Everton. 10/10.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

• Gjest
Digg å sjå herleg angrepsfotball igjen! For nokre mål vi får servert i dag. Ben Arfa var heilt magisk. I dag var til og med betre enn i debuten sin mot Everton. 10/10.

Vel, bortsett fra supermålet hans mot Everton, synes jeg ikke han var så veeeldig god. Idag derimot var han veldig god. Beste jeg har sett av ham i Newcastle trøya!

Btw, hadde bytta bort seieren idag mot en skadefri Colo og Cisse. De kunne blitt usansynlig viktige de neste 3 kampene.

Tror vi taper neste mot Pool pga Super Mike og Perch i midten bak... faen så surt å miste Colo på dette tidspunktet!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Kjempe deilig med seier idag. Vi spilte en kjempe bra første omgang.

HOWEY THE LADS!!!!  :crest:

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ekstremt viktige poeng!! Tror ikke Lpool tar mer poeng enn oss på de 8 siste kampene, iallfall ikke 8 poeng mer!
Tottenham eller Chelsea slår Lpool i FA-cup finalen. SÅ får vi Europa-plass på 6! :toon:
Veldig god kamp av Nufc idag, ikke så veldig mye å klage på egentlig, eneste er vel alle de irriterende feilene Williamson gjør som ofte fører til baklengs!

Perch har vært veldig god i det siste, håper han holder det oppe resten av sesongen, ser ut som vi kan trenge han.
For alle de som er så jekla negative foran kver einaste kamp, må vel ha litt mer tro på laget framover nå vel? :)
Idag så vi iallfall hva vi kan få til, har ett veldig giftig angrep når det stemmer! Og Barfa i form er jo magisk! :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
må også nevne at Kaptein Jonas var godt idag. Synes han tok ansvar på midten og fordelte ballen godt. Roet det hele ned når vi slet en periode.

Perch er fantastisk kul. Vil påstå at han er i sitt livs form for tiden :) Han blir veldig nyttig hvis vi får E-cup til neste sesong.  Veldig viktig å ha slike spillere som gladelig sitter på benken, eller stepper inn i ulike posisjoner når det trengs.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Krever herved å få starte Liverpool-tråden også. Jeg er i slaget ;)

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Go for it!!  :toon: :feiring:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Er ikke nødvendigvis noe å vente på det :P

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Første kampen jeg ikke får sett live denne sesongen... dritt...

Gledelig at Ben Arfa tydeligvis har spilt en god kamp. Absolutt alle ser potensialet hans, og det er mildt sagt fantastisk om han klarer få det ut i kamp på regelmessig basis.

Perch har vært god i flere kamper på rad, så jeg synes det er på tide at folk slapper av litt med uthenginga. Han var en av våre beste i begge de to foregående kampene, og har tydeligvis gjort jobben i dag igjen. Jeg har selv hatt problemer med å glemme at hans fem første kamper i newcastle resulterte i fem gule kort og høyst middels høyrebackspill, men han har fått en ny vår i vår ( :) ). Han kommer aldri til å bli noen Ben Arfa eller Cabaye med ball, men et lag har virkelig godt av en spiller som Perch. Går inn i taklinger for å ta liv gang på gang, og skaper tenning i laget. Rett og slett moro å se på!

Uten å bli for cocky vil jeg påstå at vi har tatt rotta på Liverpool i år. Tottenham sliter med effektiviteten, Chelsea spiller på to hester... er jo ikke umulig å ta igjen lagene forran oss heller...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Perch er en utrolig begrenset spiller. Det som gjør at han nå gjør det bra, er at han har spilt på sentral midtbane, gjort ting enkelt, og overlatt de mer tekniske tingene til Cabaye, Jonas og Ben Arfa. Har har også bra med fart, noe som gjør han mindre sårbar.

Blir på ingen måte lei meg om han drar i sommer, men kan godta at han blir en backup på sentral midtbane. Han skal ikke være backup som stopper, eller back.
Oppsummert enkelt, mener jeg at Perch er en ganske begrenset spiller, med selvinnsikt. Så han har begynt å gjøre det han kan..

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Det er jo like fullt "Braggin' rights" for dem som faktisk tippet oss over Liverpool. Er jo samme hva som var mest sannsynlig. Eller hadde ikke vi rett til å hovere litt over 3-0 mot Manu heller?
Er isolert sett enig. Men jeg mener likevel at Liverpool etter alle solemerker(før sesongen) burde gjort en bedre sesong enn oss. Og når argumentene er så usaklige som "Suarez er ikke god, Daglish er gammel, Carragher scorer selvmål, Adam er feig"(altså, meninger som er gjennomsyret av hat for at Liverpool jakter våre spillere) osv, og de samme argumentene som blir brukt, ikke har noen sammenheng med hvorfor Liverpool har prestert som de har, syntes jeg det blir litt feil å si "hva var det jeg sa?".
For å ta en banal sammenligning, om jeg sikter nede i høyre hjørne, men sleiver ballen opp i venstre kryss, vil hvertfall ikke jeg skryte nevneverdig av det målet :)
Men de som faktisk hadde realistiske argumenter som "de mangler en klar målscorer, Henderson er ikke klar for ansvaret(enda), Daglish er en manager som motiverer til enkeltkamper men ikke kan etablere og bygge et lag som leverer stabilt over tid" osv, skal jeg med glede være den første til å ta av meg hatten for.

Men over til kampen; DEILIG! Ben Arfa var stor, er nesten rørende å se at han endelig viser hva han kan! Må bare ikke forvente slike kamper av han hver gang, han kommer til å mislykkes mange ganger fremover i det han gjør, men så fantastisk flott og effektivt det er når han klarer det. Magisk!

Cisse er også stor idag! Han bommer to store, men håper dette er tilfeldigheter, 50% uttelling er uansett meget sterkt!
Håper Ba eksploderer mot Liverpool igjen, men syntes han legger ned en upåklagelig innsats likevel, og er nok litt vanskelig å opprettholde målsnittet sitt tidligere, når han tydeligvis har litt andre arbeidsoppgaver nå som Cisse også er her.
Williamson får stryk som vanlig, og syntes også Guthrie var svak idag.
Ellers godkjent av de fleste andre, nok en gang faller vi i 2. omgang, men denne gangen av helt akseptable grunner.