20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United 25. Mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 54589 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Europa er usikkert enda pga 6 plass ikke gir Europa . Pool kan tape mot alle så ikke utenkelig de taper semi FA mot everton eller sunderland. Men slår vi pool til helga vil jeg påstå vi er med i kampen om 4 plassen.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hahaha. Herlige smilet til Benny i intervjuet. For en gladgutt han har blitt.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Eriksen: jeg har bursdag rundt hjørne. Dama kjøper alltid gave fra barna til meg. Og denne gang blir det ei ny hjemmedrakt og Eriksen. Jeg kjører ben arfa nr 10 :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Hahaha. Herlige smilet til Benny i intervjuet. For en gladgutt han har blitt.

Enig. Tror han har utviklet seg i riktig retning både som person og spiller det siste året.

Peter

• Gjest
Cisse så ut til å ha pådratt seg en strekk, så jeg vil tro han er ute 1-2 kamper. Colo tipper jeg er tilbake neste kamp. Så mest ut til at han hadde en føling til strekk.

HATEM BEN ARFA ER MIN GUD <3
Fytti for en fotballspiller! Danser seg rundt WBA forsvaret gang på gang, og strør om seg med silkepasninger. Herregud for en spiller vi har i ham!
Cisse er banens nest beste. Jobber og sliter og scorer to herlige mål.
Hele laget er legender untatt Super Mike! Tidenes drittspiller!  :lol:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Colo ute i 2-3 kamper?!?!  :grine:
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Eriksen: jeg har bursdag rundt hjørne. Dama kjøper alltid gave fra barna til meg. Og denne gang blir det ei ny hjemmedrakt og Eriksen. Jeg kjører ben arfa nr 10 :)

Helt seriøst? :P Forandret totalt mening om han, eller?

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
FUCK!
Søte, søte blekkspruter.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Colo ute i 2-3 kamper?!?!  :grine:

?? Hvor har du det fra?

Juma

• Gjest
Pardew sa det nettopp:(

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Pardew sa det nettopp i post match interview. Når det er sagt, så er det vel bare noe han sier.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Om Collo er ute vet jeg ikke om jeg orker å se de neste kampene engang. Det blir garantert skandale.
FVM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Pardew sa det etter kampen. Men håper han mindfucker king kenny :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg tar det ikke så alvorlig før han har blitt undersøkt mandag/tirsdag. En skade kan virke verre rett etter at den er pådratt, så krysser heller fingrene og venter på en offisiell uttalelse.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Jepp seriøst. Alltid skap likt han litt men vært mye frustrert på han for jeg har høye forventninger. Og bestemte meg i dag for å være nr 10 ben arfa:)