20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United 25. Mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 54445 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Jeg likte mya av det jeg så av Obertan mot Arsenal.
I alle dager... Er det mulig?
Hvorvidt Perch eller Santon skal spille venstreback er jeg usikker på - så jeg forbeholder meg retten til å være etterpåklok i forhold til dette.
Perch gjorde en stor kamp mot Norwich, det er sagt. Men det burde være klart nå at Perch bør holde seg langt borte fra forsvaret. Enig i at han skal ha mye creds for en god kamp mot Norwich, men skal ikke belønnes til enhver pris. Cisse spilte også godt, skal vi vurdere han på backen også, for å gi han plass? (JA, satt på spissen)

Forøvrig enig i en del av det du sier angående formasjon  og Ba/Cisse/Ben Arfa-prioriteringene. Men sitter og lurer på om Ba kanskje har godt av en kamp på benken, og la Cisse prøve seg i denne. Så det mot Norwich at han er en snik i bakrommet, og da tror jeg Ben Arfa - Cisse kan fungere ganske godt også! Vanskelig, og ikke en utslagsgivende prioritering hvem vi starter med i mine øyne.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
For meg er ingenting annet enn seier godt nok i denne kampen :)

Håper vi starter som vi gjorde mot Norwich med kanskje Tiote som ett eventuelt bytte i så fall.
Bare i denne kampen kjører vi på i 90 minutter + overtid.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
I alle dager... Er det mulig?
Hvorvidt Perch eller Santon skal spille venstreback er jeg usikker på - så jeg forbeholder meg retten til å være etterpåklok i forhold til dette.
Perch gjorde en stor kamp mot Norwich, det er sagt. Men det burde være klart nå at Perch bør holde seg langt borte fra forsvaret. Enig i at han skal ha mye creds for en god kamp mot Norwich, men skal ikke belønnes til enhver pris. Cisse spilte også godt, skal vi vurdere han på backen også, for å gi han plass? (JA, satt på spissen)

Forøvrig enig i en del av det du sier angående formasjon  og Ba/Cisse/Ben Arfa-prioriteringene. Men sitter og lurer på om Ba kanskje har godt av en kamp på benken, og la Cisse prøve seg i denne. Så det mot Norwich at han er en snik i bakrommet, og da tror jeg Ben Arfa - Cisse kan fungere ganske godt også! Vanskelig, og ikke en utslagsgivende prioritering hvem vi starter med i mine øyne.

beklager knotete quoting. blir sikkert et sant helvete å lese.

Obertan hadde målgivende mot Arsenal, og vant en del ball. Tapte også sjelden ballen. Gikk tom utover kampen, men innledningsvis synes jeg han var bra. Trenger ikke gjøre stort mer for å få høyrevingplassen i mine øyne. Vi har ikke så mange andre alternativer uansett.

Jeg mener ikke Perch skal ta venstrebacken pga kampen mot Norwich alene. Han var også bedre som venstreback mot Arsenal enn Santon var. Så å begynne å prate om at Cissé skal vurderes på backen (satt på spissen eller ei) er pur BS. Santon var faktisk krise mot Arsenal, Perch var bedre. Synes ikke Perch er et GODT alternativ, men han skal i alle fall vurderes på lik linje som Santon etter siste tids prestasjoner.

Kan til dels være enig i at Cissé bør starte fremfor Ba, men han har enda tilgode å gjøre noe fornuftig på bortebane etter at han kom hit. Alt han har prestert har vært på St. James' og han har vel heller ikke holdt en hel kamp enda? Ba scorer når Cissé ikke starter - det føler jeg meg overbevist om.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

Åssen kamp så du?

Fordi jeg så kun en totalt komplett idiot som hadde en heldig målgivende pasning og brukte resten av tiden på å miste ballen og surre rundt. Av og til er han heldig å treffer en medspiller, som regel ikke.
Det gøyeste var når han prøver på fiksfakseriet sitt og det går som det går, elendig.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
For meg er ingenting annet enn seier godt nok i denne kampen :)

Trudde det heller var finspelet du var mest oppteken av ::p

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tenk om vi kunne fått finspill OG seier for en gang skyld  :toon: :toon: :toon:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Det skjer ikke med Pardew ved roret :troll:
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Driter i hvordan bare vi sikrer 3 poeng:)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Ja. I alle fall på bortebane burde det være bra nok for de fleste.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg håper vi kan levere 2 x førsteomganger :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg håper vi kan levere 2 x førsteomganger :)

Einig med deg! For ein gong skuld, nei då:P Me må ha 90 gode minuttar her ellers verte det klart tap. Med tanke på våre siste 9-10 so er det lite sannsynleg at det skjer og dermed tape mi denne.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg frykter tap.

Men i min bok hvor vi er en toppklubb og har spillermateriale til å kjempe om en topplass er dette en sikker seier.

MAO vi taper.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sigurd - spørs selvfølgelig om du beregner at Benny skal spille spiss da - ellers er det vel ingen tvil om at Obertan bør holdes langt unna høyrevingen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Men i min bok hvor vi er en toppklubb og har spillermateriale til å kjempe om en topplass er dette en sikker seier.

Stikk den berømte fingeren i jorda...Viss du ikkje meinar toppklubb og topplass som i mellom 6 og 10 plass.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Toppklubb ja. Kjempet på midten og nedre halvdel noen år før vi rykka ned og fullført en sesong siden da. Lenge leve realismen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida