20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United 25. Mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 54660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Uenig med deg her igjen Igrinde :)

Foruten om Williamson, Alienen og Simpboy så har vi skrapt sammen en fantastisk 11er.

Vi bør være mer en kapable nok til å kjempe om en topp 6 med det materialet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Uenig med deg her igjen Igrinde :)

Foruten om Williamson og Simpboy så har vi en fantastisk 11er.

:spytt:

Fantastisk som i 1,2,3,4.plass? Kva er du ueinig i med meg om? At me som var nyopprykka i fjorsesongen og hadde topp 10 i år som målsetnad skal vera veldig nøgd med 6.plass denne sesongen og med ein del av spelarane me har fått inn. For so å setja seg høgre mål neste sesong og håpe på at me kan behalde dei beste spelarane og utvikle oss vidare. ?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ikke faen om spillere som Perch, Williamson, Raylor, Simpson, Best, Ameobi (sikkert glemt noe) er spillere som er gode nok for en topp 6-plassering. Skal du havne høyt på tabellen må du ha gjennomgående kvalitet utover førsteelleveren. Vi har jo år etter år lært det åpenbare - vi får ikke spille en hel sesong med vårt beste lag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
At vi med 2-3 uskiftninger hadde hatt en første-elever i top 5 sjiktet, er jo faktisk fakta.
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Førsteelleveren vinner deg ikke titler - det gjør stallen. Vi har mange alt for svake spillere å sette innpå når andre er utilgjengelige. I tillegg er vi for svake på begge backer - og vingene er også alt for lite produktive. Ta av brillene nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sa jeg noe om stallen? Nei, så du bør ta på deg brillene og LESE!

Stallen vår er jo pikk, men med våre beste spillere på banen er vi et VELDIG habilt lag.

Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg leser - og jeg prøver jo fortvilt fortelle at vi summa sumarum verken har førstellever eller stall som tilsier at vi helt uten videre skal være der vi er. Jeg argumenterer for at selv om vi har en habil førsteellever (selv om jeg også mener den har åpenbare svakheter) er ikke det alene nok til at vi skal være der vi er.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
At vi med 2-3 uskiftninger hadde hatt en første-elever i top 5 sjiktet, er jo faktisk fakta.
Om man henter inn kvalitet på stopper, back og ving så er man iallefall godt på vei..

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg leser - og jeg prøver jo fortvilt fortelle at vi summa sumarum verken har førstellever eller stall som tilsier at vi helt uten videre skal være der vi er. Jeg argumenterer for at selv om vi har en habil førsteellever (selv om jeg også mener den har åpenbare svakheter) er ikke det alene nok til at vi skal være der vi er.

Jeg er helt enig med deg altså! At vi har overprestert er jo ikke en hemmelighet overhodet. Og det at Perch faktisk blir man of the match en eneste kamp, viser jo at vi har svakheter. Men hvis vi bare får inn kvalitet, og ikke mister kvalitet i sommer, så har jeg trua neste sesong.
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jada, helt sant! Det er ikke slik at vi trenger kjøpe et nytt lag - men vi må bytte ut spillere vi har i backup med langt bedre spillere. Denne sesongen skal vi selvfølgelig uansett være sykt fornøyd dersom vi havner over LFC og på 6. plass.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mhm! Over pool hadde vært deilig. En deilig "revansj" iforhold til stjelingen av spillerne våre!
Toon till I die.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Rett og slett bare å kopiere alt Spurs gjorde. De skrev jo oppskriften ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
De lånte bare fra Sir Bobby :)

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mhm! Over pool hadde vært deilig. En deilig "revansj" iforhold til stjelingen av spillerne våre!
Er enig i at det hadde vore fint å havna over F...pool , men "stjeling" er vel i overkant ;D
Litt "lommerusk" fekk vi vel for ungutten :nikke: Hadde også vore deiligt å bevist ovenfor Enriqe at han "dreit på draget" med å grine seg til F...pool !!!!!!!
« Siste redigering: 21. Mars 2012, 09:19 av Jonny »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg frykter tap.

Men i min bok hvor vi er en toppklubb og har spillermateriale til å kjempe om en topplass er dette en sikker seier.

MAO vi taper.

Aha! Nå skjønner jeg hvorfor vi er grunnleggende uenige om Pardews prestasjoner og hva vi kan forvente av finspill. ;)