20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 58356 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Men hvorfor klarer Wolves det? Wigan? Swansea? Har de bedre fotballspillere enn Newcastle?

No var no Wolves et elendig eksempel, og eg tror ingen hadde vert fornøyd om vi hadde spilt kampers om Wigan. Forsvaret til Swansea er bedre over heile linja med ball enn det hvertfall Willo er og til dels Simpson.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Men hvorfor klarer Wolves det? Wigan? Swansea? Har de bedre fotballspillere enn Newcastle?

This! Minus Wolves, de klarer nå ihvertfall ikke spille fin fotball for ein krone.
Toon till I die.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Men hvorfor klarer Wolves det? Wigan?

??
Så du ikke kampene mot Wolves og Wigan? I 2omg trilla Wolves ball i hatt med oss mens mot Wigan ble vi spilt rundt med i omtrent 90min. Det samme kan også sies om WBA hjemme.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Men hvorfor klarer Wolves det? Wigan?

??
Så du ikke kampene mot Wolves og Wigan? I 2omg trilla Wolves ball i hatt med oss mens mot Wigan ble vi spilt rundt med i omtrent 90min. Det samme kan også sies om WBA hjemme.

Er bare gi opp :D
Mange som lever i fornektelse for det dem ser her inne :)

Men jeg klarer virkelig ikke få det til å stemme at Cabaye var vår bestemann i matchen som Pardew selv mener.
Noe rart må jo foregå oppi hodet på mannen.
Hva er det han ser som jeg ikke klarer få med meg?
« Siste redigering: 19. Mars 2012, 22:14 av snkz »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vet ikke, men det er en grunn til at du sitter her på et Newcastle forum og at han er manager for en stor PL klubb. Han har garantert 100 ganger mer peiling enn noen av oss jyplinger.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Men jeg klarer virkelig ikke få det til å stemme at Cabaye var vår bestemann i matchen som Pardew selv mener.
Noe rart må jo foregå oppi hodet på mannen.
Hva er det han ser som jeg ikke klarer få med meg?

Jeg synes Cabaye var dritgod i går, og spesielt første omgangen var meget, meget solid.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

This! Minus Wolves, de klarer nå ihvertfall ikke spille fin fotball for ein krone.

Bare mot oss. Vi lot dem spille fotball, og hadde svært lite press på ballfører. De fleste spillerne våre lå inne i boksen og ventet på innlegget.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Vet ikke, men det er en grunn til at du sitter her på et Newcastle forum og at han er manager for en stor PL klubb. Han har garantert 100 ganger mer peiling enn noen av oss jyplinger.

Så da må hans ord lydes og godtas blindt, siden han mest sansynligvis har mer peiling enn alle oss andre?

Grei innstilling.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jepp, da kan vi jo like godt legge ned forumet i kveld. Alt Pardew sier og gjør er det rette fordi han er manager i PL. :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg synes Cabaye var dritgod i går, og spesielt første omgangen var meget, meget solid.

Jeg synes han var helt ok, men både PERCH og Jonas synes jeg hadde en minst like god eller bedre forestilling. Colo og Krul gjorde også jobben sin.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil

Så da må hans ord lydes og godtas blindt, siden han mest sansynligvis har mer peiling enn alle oss andre?

Grei innstilling.

Mest sannsynlig? Selvsagt er det lov til å diskutere og kverrulere så mye man vil her inne, men man kommer ikke bort fra at han har langt mer peiling enn det vi har.

Og ja, før noen nevner det - jeg er lei av all denne klagingen på Pardew og at vi ikke spiller festfotball!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Jepp, da kan vi jo like godt legge ned forumet i kveld. Alt Pardew sier og gjør er det rette fordi han er manager i PL. :)

Amen!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

Grei innstilling.

Mest sannsynlig? Selvsagt er det lov til å diskutere og kverrulere så mye man vil her inne, men man kommer ikke bort fra at han har langt mer peiling enn det vi har.

Og ja, før noen nevner det - jeg er lei av all denne klagingen på Pardew og at vi ikke spiller festfotball!

Men hva om en annen manager mener noe helt annet? Hvem har da rett?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Vi kunne jo begynt å spille oss ut av forsvaret, la Williamson forsere fremover ned ballen og slå en herlig stikker til Simpson som raider ned høyresida. Det kunne blitt festfotball det, men ikke sikkert for oss supportere av NUFC, mest sannynlig for motstanderne.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Finnes jo en midtbane også da. Men det har Pardew tydeligvis glemt. For han er det bare forsvaret og spissene som skal involveres. :)