20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 58310 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Da er vi enige, Christian :)

Christian

• Gjest
Da er vi enige, Christian :)
Det var me. Burde nok ha spesifisert bedre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Fikk ihvertfall viljen min med Jonas på backen. Uansett hvor dårlig han er der så regner jeg med at han faktisk er vår beste i den posisjonen.
Skulle gjerne sett noen andre for Williamson og liker ikke den sentrale midtbanen med Perch og Guthrie. Den er meget svak.

Offensivt blir det vel Ben Arfa, Ba og Cissè som må ordne mål........

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
Fantastisk rar startoppstilling, hvis det TV2 melder er korrekt... Jeg har mine tvil dog! Utrolig om Santon er satt ut til fordel for Perch.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Santon har noen middels kamper og blir plassert på benken. Simpson har vært ubershite i lange tider nå, men er bankers i laget :yao:

At du kaller Santon middels og Simpson ubershite sier vel alt om hvilke kriterier du legger til grunn. De har vært omtrent like svake i en lengre periode nå, dog synes jeg Simpson var bedre både mot Sunderland og Arsenal.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Reknar med Perch skal markera Holt og Morrison:-D

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Obertan var ekstremt ræva i 20 kamper, men startet neste helg like herlig. Simmy har vært ok-ish og har klippekort. Santon, som har et meget stort potensiale, gjør et par kamper under pari og blir plassert på benken til fordel for PERCH!!?!?? are u fcking kidding me?!?!?!?!

Mulig det er hodepinen som snakker, men ser for meg 1-3 tap idag.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Reknar med Perch skal markera Holt og Morrison:-D

Holt spiller ikke. :)

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Noen som kan fremdrive en bra gratis stream som ikke krever sopcast?

Christian

• Gjest
Noen som kan fremdrive en bra gratis stream som ikke krever sopcast?
http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=4354.0

coolsports t.d

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=4354.0

EDIT: Christian snøt meg for den der...... :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Christian

• Gjest
 :happy:

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Obertan var ekstremt ræva i 20 kamper, men startet neste helg like herlig.

Obertan har kun R. Taylor foran seg over spillere i NUFC med flest assists, og han tar verken frispark eller cornere.
Riktignok har Ba og Cabaye like mange assists som Obertan, men de står faktisk registrert med 2 kamper mer til nå denne sesongen.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Meget merkelig laguttak/oppstilling idag! Liker lite at Santon er plassert på benken, mens Perch stller fra start! Synes absolutt ikke Davide har gjort seg bort på v.back, og han har hvertfall ikke vært noe dårligere enn Simpson!

Ellers digg at Cissè og Ba starter på topp! Håper det løsner for Ba idag..

Selv med snodig lagoppstilling, så skal vi vinne denne! HOWAY!!  :D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Obertan var ekstremt ræva i 20 kamper, men startet neste helg like herlig.

Obertan har kun R. Taylor foran seg over spillere i NUFC med flest assists, og han tar verken frispark eller cornere.
Riktignok har Ba og Cabaye like mange assists som Obertan, men de står faktisk registrert med 2 kamper mer til nå denne sesongen.

Men både Ba og Cabaye bidrar meg så utrolig mye mer enn hva Obertan gjør. Som å være tredje eller fjerde sist på ballen, sette opp et angrep, jobber mye bedre defensivt osv.
Nei.