20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 58259 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle United (4-4-2): Tim Krul; Danny Simpson, Mike Williamson, Fabricio Coloccini (c), Jonas Gutierrez; Hatem Ben Arfa, Danny Guthrie, James Perch, Yohan Cabaye; Demba Ba, Papiss Cisse

Substitutes: Rob Elliot, Davide Santon, Mehdi Abeid, Dan Gosling, Haris Vuckic, Ryan Donaldson, Shola Ameobi

Sitter på benken!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Må si jeg skjønner lite...

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Er vel Perch som er back vil jeg tro. Vist ikke spiller jo Cabaye ving utifra det der.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Er også lenge siden jeg har sett en så dårlig benk på et topp 6 lag..

Christian

• Gjest
Krul
Simpson-Willy-Colo-Jonas
Perch
Cabaye-Guthrie
Ben Arfa - Ba
Cisse

Kan det være sånn Pardew stiller opp?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Tror heller det er sånn. Enkelt og greit.

Krul
Simpson-Willy-Colo-Perch
Ben Arfa-Cabaye-Guthrie-Jonas
Cisse- Ba

Christian

• Gjest
Er også lenge siden jeg har sett en så dårlig benk på et topp 6 lag..
At Donaldson sitter på benken, seier alt!  :-\

Er det to talenter som er overvudert eller holder ikkje nivået i Newcastle så er det Donaldson og Kadar.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Slik jeg forstår spiller vi slik:

Krul
Simmo-Willy-Colo-Jonas
Ben Arfa-Guthrie-Perch-Cabaye
Ba-Cisse

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vil tro geir har rett, noe annet ville vært veldig rart.

Simmi

• Gjest
På hvilken måte er Donaldson overvurdert? Har ikke sett noen her som noensinne har sagt at han kan bli noe... Da må vi bla en del år tilbake i tid, og da var han jo sett på som et grei talent. Kader er jeg derimot helt enig med deg i.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Hva i svarte? Santon har blitt byttet ut tidlig i de to siste også.. Pardew mad?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Perch should play alongside Guthrie in the middle of the park, with Yohan Cabaye asked to take up a spot on the left flank, but tucking inside, while Hatem Ben Arfa will continue on the right wing.

The changes in personnel are expected to see United line-up slightly differently from normal, with Jonas Gutierrez dropping back into a left-back role.

Kilde: nufc.co.uk

Christian

• Gjest
På hvilken måte er Donaldson overvurdert? Har ikke sett noen her som noensinne har sagt at han kan bli noe... Da må vi bla en del år tilbake i tid, og da var han jo sett på som et grei talent. Kader er jeg derimot helt enig med deg i.

Er det to talenter som er overvudert eller holder ikkje nivået i Newcastle så er det Donaldson og Kadar.
Kadar er overvudert av mange og Donaldson er ræva. (Dog begge to er ræva)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva i svarte? Santon har blitt byttet ut tidlig i de to siste også.. Pardew mad?

Santon har jo vært ganske middelmådig defensivt. Gjør veldig mye rart, så tror det er lurt å fortelle han at han ikke er selvskreven på laget.

Christian

• Gjest
Miles Starforth ‏ @milesstarforth  Reply  Retweeted  Favorite · Open
A few furrowed brows in press room over #nufc formation. Seeking confirmation, but Gutierrez expected to play at left-back.

Santon har jo vært ganske middelmådig defensivt. Gjør veldig mye rart, så tror det er lurt å fortelle han at han ikke er selvskreven på laget.
Synst Santon kunne ha blitt flyttet opp på ving eg, han minner meg litt om Bale. Itilegg som nevnt før, var han ving/høgrespiss i sin ungdom.