20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 58301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Er det virkelig noen tvil om hva som bør være laget i dag?

Krul; Simpson(Perch), Williamson, Coloccini, Santon; Ben Arfa, Cabaye, Tiote(Guthrie), Jonas; Cisse, Ba.

Dette laget er bankers i mine øyne.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Er det virkelig noen tvil om hva som bør være laget i dag?

Krul; Simpson(Perch), Williamson, Coloccini, Santon; Ben Arfa, Cabaye, Tiote(Guthrie), Jonas; Cisse, Ba.

Dette laget er bankers i mine øyne.
Helt enig med Daniel. Ikke bare er dette laget som Pardew kommer til å velge, men jeg tror også det er det beste laget vi kan stille mot Norwich hjemme.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Må bli det laget ja. Merker forresten eg savner Best no! Nokken meldinger om han er tilbake før sesongslutt?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Burde ikke være noen tvil om laget nei. Blir overrasket om det ikke blir det der.

Noreng

• Gjest
Håper på denne 11ern:

Krul; Simpson, Willy(Dessverre), Colo, Santon; Ben Arfa, Tiote, Cabaye, Jonas; Cisse, Ba

Da har vi en rekordsvak benk, men må vel bare overleve det. Håper vi får en sikker seier idag, trenger 3 poeng nå skal vi holde oss på top 7

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
skummel kamp og husker hvor skuffet jeg ble sist vi møtte kanarifuglene. Tro shola får sjansen ifra start i denne kampen og at demba ba blir flyttet litt ned for å hjelpe midtbanen. Vi trenger virkelig forsterkninger i forsvarsrekka for neste sesong!!
Andreas Martins

Stokksy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Får Newcastle europaspill om de havner på 7.plass og Liverpool på 6.plass? Tenker på at Liverpool er jo allerede klare for europaspill ettersom de vant Carlings cup...

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Får Newcastle europaspill om de havner på 7.plass og Liverpool på 6.plass? Tenker på at Liverpool er jo allerede klare for europaspill ettersom de vant Carlings cup...

mulig hvis begge fa cup finalistene har europa cup plass at newcastle får som 7 lag.
Andreas Martins

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Avhenger av FA-cupen ja ;)

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
hva skjer med at viasat skulle vise chelsea kampen, men når en trykker på linken så står det at sendingen begynner om 52 minutter??
Andreas Martins

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
hva skjer med at viasat skulle vise chelsea kampen, men når en trykker på linken så står det at sendingen begynner om 52 minutter??

update. på ipaden fungerte det fint å se kampen på viaplay(merkelig)
Andreas Martins

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
hmm. quote pardew: trente engelsmenn mot utlendinger på trening og engelskmennene vant!! overraskende..
Andreas Martins

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
hmm. quote pardew: trente engelsmenn mot utlendinger på trening og engelskmennene vant!! overraskende..

Igrunn ikkje. Mi har vel flest utlendingar og formen vår er ufatteleg dårleg for tida.

Christian

• Gjest
#NUFC v #ncfc (4-4-2): Krul; Simpson, Williamson, Coloccini (c), Gutierrez; Ben Arfa, Guthrie, Perch, Cabaye; Ba, Cisse.

Jonas på venstreback! (Berre synd Santon ikkje vart flyttet oppover på banen pga det)

Simmi

• Gjest
hvor er santon?