20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 58283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Da blir det Perch  :feiring:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor?
Fordi de er skada.

Bare lurte på om du visste hva de var ute med?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tiote og Simmo fikk seg knocks men mest sannynlig klar ifølge nufc.com, men det er vel da slik at de kanskje ikke er så nær klar enda som vi hadde håpet. Raylor sliter vel med samme problemet som holdt han ute av Arsenal-kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor?
Fordi de er skada.

Bare lurte på om du visste hva de var ute med?
Skjønte det, skulle være litt tett bare :) Cheicken ble jo bytta ut mot Arsenal. Gikk vel og holdt seg på baksiden av låret. Simpson er jeg mer usikker på.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Cheik viste jo ganske tydelig at han hadde fått seg en strekk da han gikk av mot Arsenal. Viste med knyttnevene hvis noen husker det, kan ikke skjønne hva annet han kan ha ment med det...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Skal klare oss hjemme mot Norwich uten Tiote. Bør feie de av banen.
Alt utenom 3 poeng er rett og slett ikke bra nok.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
Nå har ikke jeg sett altfor mye av Norwich, men de slår meg som et mye bedre hjemmelag enn bortelag. Dessuten spiller de vel mye på entusiasme og hard jobbing. Håper virkelig Newcastle spiller ball og kontrollerer banespillet i denne kampen, da vinner vi greit. Blir det en krig og Norwich får pumpa mange baller inn i feltet, kan det fort bli tap.

Tiotet og Cabaye har fått mer tid sammen, og det er tidsspørsmål før relasjonen mellom dem er på topp. jeg ser for meg at duoen dominerer Fox og Johnson eller hvem nå kanarifuglene stiller med. Ba og Cisse bør stille i stand MASSE trøbbel for Whitbread og Ward eller Martin. Hatem Ben Arfa bør absolutt starte og jeg tror venstrebacken til Norwich, Drury/Martin, skal få kjørt seg. Vi må snart vinne igjen, og jeg er rimelig sikker på at det skjer i denne. Blir det en storseier denne sesongen, kan den komme nå. Tror vi nøyer oss med 3-1.
Black and white since 1996

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Norwich hjemme skal være overkjøring, forventer høyt press og mye ballinnehav.

Men tiden vil nok vise at det ikke blir det :D

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Ser at kampen ikke er satt opp på Livesport247.com ........ herrejesus så elendig opplegg.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Forventer seier her! Alt annet vil være svært skuffende! Vi MÅ nesten ha 3 poeng nå og få litt selvtilit, hvis ikke tror jeg det blir vanskelig å komme topp 6-7.
Så håper på bra spill, mange sjangser og mange mål til Nufc! :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Håper virkelig vi får oss en komfortabel seier, men med unntak over hjemmekampen mot Scum så har vel ikke det skjedd denne sesongen. Norwich er ganske OK borte, så det blir ingen enkel kamp. Spissene deres må vi nøytralisere, og Tiote hadde vært veldig viktig hvis vi skal temme Hoolahan som etter det jeg har sett er mye av drivkraften i midtbaneleddet til Norwich.

Vi må snart vise en form for planlagt angrepsspill, det er veldig mye tilfeldig for tiden. Cabaye må bli mer involvert offensivt, og forhåpentligvis får Ba + Cisse + Ben Arfa skapt en del sjanser. Tipper 2-1 (Ba x 2 + Holt).
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Tipper på denne.

Krul
Perch -willy - colo -santon
Obertan-Guthrie-cabaye- jonas
Barfa-ba.

Vucick er jokeren som kan klemme seg inn i laget.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Hva med å putte cisse på vingen?