20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 12/3 21:00  (Lest 51791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle 12/3 21:00
« Svar #285 på: 12. Mars 2012, 23:20 »
Vår bestemann idag : Jonas.

Uten den mannen hadde vi tapt 1-6. Helt utrolig hvor lite cred han for, med tanke på han ene og alene redder venstresida vår.
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 12. Mars 2012, 23:21 »
Synes det er latterlig dårlig stemning her til at vi er såpass nære en bra gjennomført bortekamp. Hadde absolutt ikke forventet poeng borte mot PLs formlag nummer 1, og hadde heller ikke forventet at vi skulle stå imot såpass brukbart som vi gjorde. Selvsagt er det bittert å få den i sekken 4 min på overtid, men jeg mener nå i alle fall at dette var langt mer hyggelig å se på enn de to siste turene våre til London.

Skuffelsene i dag er Ba og Cabaye. Williamson må tåle pepper, i alle fall for førstemålet. Simpson synes jeg jevnt over var god, og var en halvvolley opp på rad Z unna bestemannsprisen. Den går i stedet til Ben Arfa, som ser ut til å være på vei mot formen. Jonas, Colo, Krul, Perch, Tiote, Obertan synes jeg var helt på pari.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #287 på: 12. Mars 2012, 23:21 »
Vår bestemann idag : Jonas.

Uten den mannen hadde vi tapt 1-6. Helt utrolig hvor lite cred han for, med tanke på han ene og alene redder venstresida vår.

Enig Cheik!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 12. Mars 2012, 23:21 »
Willy er faktisk klart nest beste stopperne vi har tilgjengelig for øyeblikket.

Usikker! Og om han er det så er han også den dårligste vi har tilgjenglig for øyblikket.
Det må da være en eller annen unggutt som holder Williamson sitt nivå, minst...........

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #289 på: 12. Mars 2012, 23:22 »
Forstår ikke helt hvorfor Papiss blir benka når Ba har vært ræva i hver kamp siden han kom tilbake fra Afrikamesterskapet. Som noen påpeker synes jeg også Cabaye har levert flere prestasjoner under pari de siste månedene. Han bør heve seg om han fortsatt vil være i førsteelleveren.

Sant, Ba har ikke lyktes etter han kom tilbake. og Cabaye har spilt skuffende i alle fall siden Fulham kampen. Men så skal det sies at Papiss var elendig mot Sunderland. 
FVM

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 12. Mars 2012, 23:23 »
Bestemannsprisen deles mellom tiote og colo. Verstemannsprisen deles mellom Willy og obertan med cabaye på finfin 3. Plass.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 12. Mars 2012, 23:27 »
Sett i vakuum, så skulle det da bare mangle at vi taper borte mot arsenal, når vi spiller med Simpson, Williamson og Perch i den bakre rekke. Tror du må til Wigan for å finne en like svak 3er av en 4er..

Når det er sagt, så spiller simpson absolutt over evne idag! Han er jo egentlig ekstremt ræva. Idag var han bare litt ræva..
Same old Shearer, always scoring!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 12. Mars 2012, 23:28 »
En positiv ting jeg kommer på er at vi ikke ble rundspilt på høyresiden med Simpson og HBA. Vi slet mer på venstresiden. HBA ble rundet alt for lett, men han jobbet fortsatt tilbake. Synes det funket greit. Jeg tror han starter mot Norwich til helgen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Juma

• Gjest
« Svar #293 på: 12. Mars 2012, 23:29 »
Bestemannsprisen deles mellom tiote og colo. Verstemannsprisen deles mellom Willy og obertan med cabaye på finfin 3. Plass.

Du kan ikke mene at den prisen står mellom obertan og willy. Willy tar den prisen uten tvil!!!

Peter

• Gjest
« Svar #294 på: 12. Mars 2012, 23:29 »
Ba trenger en pause nå. Vi kan ikke la ham spille kamp etter kamp, selvom han spiller elendig, bare fordi han var god for 3 måneder siden. At Shola kommer inn etterhvert kan jeg forstå, men at Cisse IKKE kommer inn er for meg uforstålig.
Cabaye var søppel idag, og var det mot S'land og Wolves også. Guthrie skal inn for ham neste kamp.
Ingen skal ha klippekort, bare pga de har prestert tidligere.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 12. Mars 2012, 23:29 »
Ba presterer heller ikke i dag men de lange ballene i andre-omgang, Ba fikk jo nakkesleng stakkar,  Pardew har blitt funnet ut og går nå på det eneste han vet, hoof it to uansett om mannen er bedre med ballen i beina.

Simmi

• Gjest
« Svar #296 på: 12. Mars 2012, 23:30 »
snkz prøver ting han ikke kan: skrive konstruktive innlegg!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 12. Mars 2012, 23:31 »
Klønete Willy sammen med halv solgt kaptein

?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 12. Mars 2012, 23:32 »
snkz prøver ting han ikke kan: skrive konstruktive innlegg!

Er ikke noe konstruktivt å si om det forsvaret vårt :)

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #299 på: 12. Mars 2012, 23:33 »
HBA jobber mye tilbake men dårli kvalitet på jobbingen. men alt jobbing bakover hjelper. han skaper de
vi har idag og bør være fast på dette laget.. hadde en nydelig stikker til Ba helt i starten og som ba
rotet bort. kampen taper vi når tiote går ut... arsenal hadde ikke fått kjørt den kontringen på en slik
måte med han på banen. guthrie er jo helt på bærtur stopper opp når innlegget kommer å ser etter folk bak seg
isteden for å følge arsenal spillerene inn i boxen.... men men... er ikke på emirates vi har mistet 4plassen...