20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 12/3 21:00  (Lest 51740 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Juma

• Gjest
Sv: Arsenal - Newcastle 12/3 21:00
« Svar #270 på: 12. Mars 2012, 23:11 »
Willy er så ufattelig Fitte dårlig at jeg har ikke ord. Hva farn gjør han på 2-1 skåringen?

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #271 på: 12. Mars 2012, 23:11 »
Fy faen i helvete! Spiller jo rævdårlig, prøver ikke på noe! Å gi bort ballen slik oppe ved hjørneflagget når det er igjen 1min er helt forkastelig! Faen Simpson holder på med?!

Williamsom viser igjen hvor dårlig han er! Sattan så dårlig han er!
Obertan suger også, men idag var det på et nytt nivå! Herreguud!!

Vi roter bort poeng i hytt og pine, og det er ikke godt nok!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #272 på: 12. Mars 2012, 23:12 »
Tommyok: wææææow... ikke mye å skryte av! Obertan er ikke engang stallfyll. Helt utrolig. Jeg må også skylde litt på pardew, som bruker obertan for alt det er verd. Bytter også inn perch (som også er ganske medioker) flere ganger i år, blant annet på midten! Det er bare helt sykt i mine øyne. La heller unggutta slippe til
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 12. Mars 2012, 23:13 »
No må vi slutte å handle inn folk fra Manu, Butt, Smith, Obertan osv, Simpson er i særklasse den beste handelen vi har gjort fra dei og det seier ikkje lite!

Ellers rævva kamp igjen av Cabaye, og Santon må benkast. Synes også Ba gjer nok en svak kamp, fullstendig mangel på evne til å holde på ballen.

Så jævlig bittert...

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #274 på: 12. Mars 2012, 23:13 »
Willy er så ufattelig Fitte dårlig at jeg har ikke ord. Hva farn gjør han på 2-1 skåringen?

han suger så jævlig pikk, helt utrolig at han er proff fotballspiller

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 12. Mars 2012, 23:15 »
Pardew sin feil at vi taper 1 poeng idag? Eller var det spillerne som ikke gjorde som de fikk beskjed om?
Simpson, med andre, skal for all del ikke fly langt der oppe på overtid!!!
Same old Shearer, always scoring!

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #276 på: 12. Mars 2012, 23:15 »
Jeg synes Williamson var involvert (på den dårlig måte) i begge måla jeg, men på tross av det så gidder jeg ikke klage over han, da vi praktisk talt har null alternativer. Jeg ser mye heller Williamson der enn Perch eller en annen løsning, uheldigvis.

Klubben vet like godt som oss at vi må ha inn en til midtstopper tenker jeg :)

Men, folk har vel oppsumert det; vi spilte ikke noe bra fra 30 min og ut. Heroisk forsvaring til tider, og Jonas jobba rævva av seg gjennom hele kampen, men det har man jo begynt å forvente av mannen..

Ikke veldig mye mer positivt å dra med seg her utenom det... Hvis vi ikke drar inn 3 poeng mot Norwich er vi på meget dypt vann!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #277 på: 12. Mars 2012, 23:15 »
Forstår ikke helt hvorfor Papiss blir benka når Ba har vært ræva i hver kamp siden han kom tilbake fra Afrikamesterskapet. Som noen påpeker synes jeg også Cabaye har levert flere prestasjoner under pari de siste månedene. Han bør heve seg om han fortsatt vil være i førsteelleveren.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 12. Mars 2012, 23:16 »
Jeg synes vi prøvde å spille ballen langs bakken. Formasjonen gjennspeilet også dette. Desverre har vi ikke ferdigheter i laget til å klare det. florerer med enkle pasningsfeil.

Enig! Cabaye og Jonas var fryktelige på den biten idag. Mistet ballen altfor ofte. NUFC har ikke lag til å trille ball borte mot Arsenal pr dags dato, og jeg tviler på at de kommer til å få det de nærmeste årene heller.

Enkelte må ta en titt på NUFC laget og innse at spillere som Simpson, Williamson, Perch ikke er spillere som er gode nok om NUFC skal kunne trille ballen langs bakken. Når flere av de antatt beste også ikke har dagen blir det helt umulig!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 12. Mars 2012, 23:17 »
Willy er faktisk klart nest beste stopperne vi har tilgjengelig for øyeblikket. Syns ikke santon var så ræva som enkelte av dere mener. Men obertan er håpløs selv om han får assist i dag. Fælt å si det men med raylor inn for Barfa i 60 min hadde vi hatt poeng.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 12. Mars 2012, 23:18 »
No må vi slutte å handle inn folk fra Manu, Butt, Smith, Obertan osv, Simpson er i særklasse den beste handelen vi har gjort fra dei og det seier ikkje lite!

Ellers rævva kamp igjen av Cabaye, og Santon må benkast. Synes også Ba gjer nok en svak kamp, fullstendig mangel på evne til å holde på ballen.

Så jævlig bittert...

Ikke faen. Butt får ikke den kreditten han fortjener - var slettes ikke så dårlig for oss.

Ellers - så bare de siste 30 - sprang fra jobben og rett på nærmeste pub. Slapp jo heldigvis se Obertan - men ut fra stemninga her var han på sitt vante nivå. En svak, svak spiller er det uansett - på tross at at han tydeligvis fikk med seg en assist.

Ellers, basert på de 30 siste syns jeg Ben Arfa, Colo og Ameobi i særklasse var bra. Ameobi har Sholadinho-touchet inne, og da er han faktisk tidvis en fryd å se på. Syns Cabaye og Jonas var veldig svake - de evnet ikke holde på ballen eller avlever gode nok pasninger. Det gjorde derimot Tiote og en Ben Arfa jeg syns var ganske positiv. Det lille han hadde ballen viste han at han i større grad evner å slippe når han skal. Mye kjekt en-touch-spill. Vær så snill å la han få flere kamper fra start nå - vi trenger en slik ballspiller.
Ellers syns jeg mye rakna når Tiote gikk ut. Guthrie var ganske anonym når han kom innpå og klarte ikke hjelpe oss nevneverdig med å holde på ball.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #281 på: 12. Mars 2012, 23:18 »
Synd at rottene vinner på slutten. Som vanlig er oppførselen deres under enhver kritikk, og van persie viser hvilken søppelfyr han er. Synd ikke voldtektsanmeldelsen mot ham gikk gjennom for noen år siden, hadde vi sluppet å se denne patetiske slasken noe mer. Også som vanlig feigt av kanskje seriens dårligste, sanssynynligvis verdens mest oppskrytte dommer, coward webb, å ikke vise ut koscielny.

Spot on, en  på Dagbladet som skrev det.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 12. Mars 2012, 23:18 »
Newcastle prøver ting de ikke kan: Spille forsvar!

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #283 på: 12. Mars 2012, 23:19 »
FULLT fortjent at arsenal vinner....vi spilte grusomt. Slapp arsenal til og vi ville ikje prøve og sette dei undet press engang. Simpson, tiote, krulnog perch etter at han kom inn får godkjent. Cabaye med en av de dårligste kampane eg har sett. Men lemping av ball har vel litt og sei der.

Peter

• Gjest
« Svar #284 på: 12. Mars 2012, 23:19 »
1. gangen i Simpsons karriere er han over på motstanderens banehalvdel... og selvfølgelig måtte det være i det 94. minutt på stillingen 1-1 på Emirates mot et Arsenal lag som har putta på overtid i sine 3 siste ligakamper? Piss!

Williamson er rett og slett så dårlig at jeg har ikke ord... hva faen har han som ikke Kjetil Whæler har? Neste sesong har han 3 alternativer: Stikke, Benke, eller betale klubben en 10 sifret sum hver gang han spiller en kamp... Drittlei den mannen, delvis Simpson og Obertan, som så mer halshugga ut enn han pleier å framstå!
Sorry, lite konstruktivt, men er ufattelig forbanna nå!