20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 12/3 21:00  (Lest 51779 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle 12/3 21:00
« Svar #255 på: 12. Mars 2012, 22:59 »
fy faen! Williamson er så jævlig dårlig at jeg blir kvalm! Tungt å være castlefan om dagen

enig der,, blir bra og få tilbake taylor neste sessong, han holder rett og slett ikke mål

Taylor? joda, han har vært god, men dersom vi skal kjempe i toppen, så trenger vi ENDA bedre stoppere. Det bør handles. Når vi ser gjennom hva vi har i troppen, så kan vi bytte ut noobertan, simpson, williamson og sikkert flere. Men ingen av disse er gode nok i mine øyne
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #256 på: 12. Mars 2012, 22:59 »
HERREGUD så irriterende. faen  :grine:

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 12. Mars 2012, 23:01 »
Faen altså...........Stygge Van persie og. jævla barnslig
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 12. Mars 2012, 23:02 »
Hadde vi en avslutning 2 omg?
lt;3 Newcastle <3

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #259 på: 12. Mars 2012, 23:02 »
åååå sugen på en newcastle seier snart !! Ble bare forbanna på slutten der.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #260 på: 12. Mars 2012, 23:04 »
fy faen! Williamson er så jævlig dårlig at jeg blir kvalm! Tungt å være castlefan om dagen

enig der,, blir bra og få tilbake taylor neste sessong, han holder rett og slett ikke mål

Taylor? joda, han har vært god, men dersom vi skal kjempe i toppen, så trenger vi ENDA bedre stoppere. Det bør handles. Når vi ser gjennom hva vi har i troppen, så kan vi bytte ut noobertan, simpson, williamson og sikkert flere. Men ingen av disse er gode nok i mine øyne

Obertan beviste idag at han ikke har noen fremtid i denne klubben, en utfordrer til simpson, og en ny stopper hadde vært gull..
Nå er vell kampen om CL plass over, ingen tro på at vi henter inn arsenal eller tottenham nå. Det gjelder å holde sunderland og liverpool bak seg for å sikre seg europa league (ikke at det er så viktig å møte de nest beste i eurpoa) men er mulig det fører med seg mer penger i kassa og en bredere tropp.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #261 på: 12. Mars 2012, 23:05 »
Tragisk forestilling av Newcastle. Vi spilte bra helt til vi scora, så var vi rævva i resten av kampen med noen svært, svært få unntak. Hadde vært et ran om vi hadde tatt ett poeng. Og hva faen gjør Simpson med flere helt der oppe når vi har ett poeng i lomma på Emirates? Dette skjedde også flere ganger forrige sesong når vi hadde det for vane å slippe inn mål på overtid.

Hadde ikke forventa at vi skulle komme unna med noe annet enn tap på Emirates, men måten det skjer på irriterer meg. Vi kunne i det minste ha gjort et ærlig forsøk på å spille fotball. I stedet ble det bare lange baller på Ba og fyrstikken Obertan.

I tillegg så bør man kanskje ta noen pund av klubbkassa for å sponse en italiensk tolk for Santon. Fyren tror jo han spiller OMV når han faktisk er venstreback!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Simmi

• Gjest
« Svar #262 på: 12. Mars 2012, 23:06 »
Sjelden jeg har sett en mer lost person ute på fotballbanen... Tror dere vet hvem jeg mener.

Hvorfor ikke Guthrie for Obertan istedet? Da hadde vi hatt en knallhard, hardtarbeidene midtbane! Okei, det hadde ikke blitt mye offensivt, men jeg vil ikke påstå at Obertan bidro stort der heller.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 12. Mars 2012, 23:06 »
Tommyok: Obertan har aldri bevist en dritt i newcastle. Ikke beviste han noe i scum heller. Han har nada å gjøre i pl. Obertan er rett og slett helt utrolig dårlig.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 12. Mars 2012, 23:08 »
Jeg synes vi prøvde å spille ballen langs bakken. Formasjonen gjennspeilet også dette. Desverre har vi ikke ferdigheter i laget til å klare det. florerer med enkle pasningsfeil.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 12. Mars 2012, 23:09 »

Den duellen der burde vært enkel for Williamson med sin hodestyrke. Men hele laget gjør elendig i forkant også,  rygger og rygger.
Faen så bittert!!

Dette viser hvor NUFC trenger forsterkninger! Forsvaret er tragisk fra ende till annen bortsett fra Coloccini. Simpson gjør en god kamp, men må ta skyld i sistemålet. Han hadde også en skikkelig blemme på et tidligere tidspunkt. Ikke til å stole på. Santon tapte det som var av dueller i luftrommet og slet voldsomt i sin omgang. Perch var ikke stort bedre og Williamson er en vandrende katastrofe. Du verden å dårlig han er. Håper Thomas/Inspector har sett de siste kampene, for der kommer klasseforskjellen mellom Williamson og S. Taylor tydelig til syne. KLASSEFORSKJELL!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #266 på: 12. Mars 2012, 23:09 »
Tommyok: Obertan har aldri bevist en dritt i newcastle. Ikke beviste han noe i scum heller. Han har nada å gjøre i pl. Obertan er rett og slett helt utrolig dårlig.

han kontra inn ett mål mot blackburn;) hehe

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 12. Mars 2012, 23:09 »
Ja obertan, Simpson, Willy kan selges/ gis bort. Cabaye spilte ræææva i dag. Og Barfa var dårlig fra 30 min og inn. Er bare ei kjegle de runder. Eier ikke deff fiber i kroppen så forstår godt hvorfor pardew egentlig vil bruke han som hengende spiss. Klønete Willy sammen med halv solgt kaptein skaffer de 1-1 og 2-1 målet må Simpson, cabaye ta på kappa si. Med tiote på banen ville vi fått 1 poeng og rødt kort. Nå har vi norwith hjemme. Der skal det bli seier!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #268 på: 12. Mars 2012, 23:10 »
Herregud, hadde Krul vært Arsenal-spiller i dag ville dere forstått hvor irriterende han er. Er så ubegripelig lei av å se han slenge med leppa på cornere, forsøke å psyke ut motspillere på straffer, løpe langt ut av feltet bare for å krangle og annet dritt. Ja, han spiller for Newcastle og han spiller godt, men han er fortsatt en kødd.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 12. Mars 2012, 23:10 »
Williamson gjør nok en utrolig dårlig fotballkamp.

Hva skjer med Cabaye i dag? Helt usynlig?'

Og Simpsons beviser nok en gang hvilken Einstein han er....

Jeg har ikke ord på min skuffelse for øyeblikket...
« Siste redigering: 12. Mars 2012, 23:12 av snkz »