20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92559 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #615 på: 26. Feb. 2012, 16:00 »
Må nok begynne konse på å holde 6 plass. Topp 4 blir vanskelig nå. Hvertfall når gunners snur 0-2 til 3-2 mot Spurs.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 26. Feb. 2012, 16:03 »
Tror dere virkelig alt hadde raknet om vi hadde prøvd Santon og Benny sammen på venstresiden? At det er DER problemene hadde liggi? Ikke simmy, ikke willy, nei de to.. Ja ok
« Siste redigering: 26. Feb. 2012, 16:06 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

Christian

• Gjest
« Svar #617 på: 26. Feb. 2012, 16:08 »
Geir: Det er jo sagt med eit glimt i auge da.  ;)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 26. Feb. 2012, 16:11 »
Var vel Beckenbauer som sa; "angrep vinner deg enkeltkamper, men det er forsvaret som vinner deg titler".

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 26. Feb. 2012, 16:40 »
Tror dere virkelig alt hadde raknet om vi hadde prøvd Santon og Benny sammen på venstresiden? At det er DER probleme hadde liggi? Ikke simmy, ikke willy, nei de to.. Ja ok

Det kunne funket det og er jo noe som kanskje skulle vært prøvd. Satt over Jonas på høyresiden da.
Det innebærer at Cabaye, Tiotè og Jonas må løpe for en mann mer sammen da jeg ikke tror at Ben Arfa jobber noe særlig tilbake. Det kan bli litt baktungt men samtidig mer giftig på hurtige overganger å ha et alternativ nærmere spissene.

Samtidig så skal man ikke ta for enkelt på noen kamper i PL. NUFC står med 4 poeng mot ManU på 2 kamper denne sesongen. Sett fra ManU supportere sitt ståsted skulle dette vært 2 forholdsvis enkle kamper og 6 komfortable poeng. Nå fikk de akkurat en sliteseier mot Norwich, nok et lag de er vesentlig bedre enn og som de skulle avgjort mot tidligere.
Slipper du motstanderne til vil de utnytte det. På det nivået PL er vil det være selvmord å ikke kjøre en safety first, ihvertfall for NUFC. De er ikke så gode at enkelte kamper er som "walk over". Det er det ikke for ManU eller ManCity heller.

Skal NUFC ta over mer av banespillet må man ha spillere med bedre teknikk, overblikk og hurtighet, ikke bare offensivt men også defensivt. Har vi et godt forsvar kan man stå høyere med laget og det vil gjøre at man kan ta mer styring på kampene.
At NUFC ligger så høyt på tabellen som idag vitner om ett lag som fungerer strålende kollektivt og som jobber for verandre. Spiller for spiller er ikke NUFC i nærheten av lagene som ligger rundt dem, men kollektivt er det ikke mye som skiller om man ser på tabellen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 26. Feb. 2012, 16:48 »
Geir: Det er jo sagt med eit glimt i auge da.  ;)

Joda, jeg burde kanskje skjønt det i og med at det var du som sa det. Dette er likevel the internetz og du slutter aldri å la deg overraske over hva folk faktisk kan få seg til å si. ;)

Christian

• Gjest
« Svar #621 på: 26. Feb. 2012, 16:51 »
Det er sant, internett kan få fram det rare i folk.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 26. Feb. 2012, 16:59 »
Om vi bare får inn en ekte ving eller to, så er jeg fornøyd  :toon:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 26. Feb. 2012, 17:07 »

Men kommer til stadighet over kommentarer forskjellige steder om hvor stor en gudegave Pardew er osv.

Og en manager som nekter gå bort fra den slitne 4-4-2en er ikke en manager jeg ser noen fremtid i.

Jeg vil heller havne 10-15 med noe nytt og spennende enn 7-10 med 4-4-2 uten utviklingspotensiale.

Eg lurer fortsatt på kor folk tilber Pardew som ein gud? ::p

Pardew går for det sikre. Korleis du ikkje kan sjå  ei framtid med Pardew ilag med det klubben har på gong no, det skjønnar eg ikkje.

Det er vel lenge sidan me har hatt noko sopass nytt og spennande på gong i Nufc.

Om vi bare får inn en ekte ving eller to, så er jeg fornøyd  :toon:

Godt, då er me vertfall einige om ein ting. Me treng 1-2 vingkjøp type Tiote, Cabaye, Ba og Cisse -kjøp. Marv er den "nye Dyer" , Obertan er stallfyll og Jonas treng konkurranse. Dette ilag med at me ikkje invisterte i ein rask stoppar no i Januar kostar oss ein del poeng.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 26. Feb. 2012, 17:08 »
Se på United i dag!

Til og med på en elendig dag, har de den tullingen Giggs som klarer å redde 3 poeng for dem..........
Hvor er vår Giggs?

Simmi

• Gjest
« Svar #625 på: 26. Feb. 2012, 17:11 »
Det er latterlig å sammenligne oss med Man Utd. Dette er vår 2.sesong i PL ffs.

Ja, vi spiller dårlig fortiden. Men å si at vi ikke har noe på gang blir bare for dumt. Bare se på spillerne vi besitter! Hvis Pardew klarer å finne tilbake til en taktikk som gjør at vi ikke ser ut som et drillo-lag, kan dette bli veldig, veldig bra.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 26. Feb. 2012, 17:11 »
Hvor er vår Giggs?

:shola:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 26. Feb. 2012, 17:12 »
Ben Arfa kom innpå i går og hadde to store muligheter. Allikevel er han den så får mest tyn. Hadde han scora på et av forsøkene(Noe han har gjort tidligere), så er han plutselig Supermann. Jeg forstår det virkelig ikke :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 26. Feb. 2012, 17:12 »

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #629 på: 26. Feb. 2012, 17:29 »
Mot lag som Man.Utd osv er eg enig.

Men mot lag som Wolves skal 4-4-2 Diamant funke, sidan det er kamper der me SKAL STYRE. Problemet i år, er jo at lag som Norwich, W.B.A, Swansea, Fulham og Wolves har styrt kampene mot oss.

WBA styrte ikke mot oss, og i alle fall ikke Swansea. Men poenget ditt står, vi sliter til tider med å styre spillet mot svakere lag. I går var det det som skuffet meg mest, at Wolves fikk lov til å ha så mye ball og så spillerne var så passive og mangel på initiativ.
Black and white since 1996