20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92688 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #510 på: 25. Feb. 2012, 18:40 »
Fyy faen!! Og ben arfa kan de sende i første skytterekke i afganistan. Faen så ræva. Var to rææva bytter i dag. Selg ben arfa.
Og folk lurer på kvifor eg reagerte på TooN sine ytringer?

TooN, du må gjerne meine Ben Arfa er dritt, men argumenter på ein sakleg måtte i det minste.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #511 på: 25. Feb. 2012, 18:41 »
Jeg er ikke noen fanatisk Ben Arfa fan og mener at han er et soleklart 1. valg i 11ern, men syns folk har urealistiske forventninger til han.

Dette er problemet. Folk forventer av en eller annen merkelig grunn at Ben Arfa skal gjøre det utrolig hver gang han er i nærheten av ballen. INGEN spillere bærer et lag alene. Absolutt ingen. Synes han gjør en ok figur når han kommer innpå. Han viser at han vil score og sette opp mål, dog noen dårlige involveringer og toucher.

Var mer skeptisk til Guthrie's bidrag, han var jo elendig, samt at Ba ikke var helt på hugget. Håper vi holder et høyt nivå, hele matchen gjennom, mot Mackems!

Igjen: Hvem mener at han skal gjøre det utrolige? Folk vil jo at han ikke skal prøve på det utrolige hver gang han få ballen. Folk forventer at han må spille enklere, og heller utfordre når det er naturlig. Om han evner å spille enklere og være en del av et kollektiv er en annen sak.

Og til de som sier han har dårlig selvtillit: Hva kjennetegner en spiller med dårlig selvtillit? Han prøver på egenhånd nesten hele tiden. Jeg trodde spillere med dårlig selvtillit heller reserverte seg mot å prøve på egenhånd.

Tror du misforstod meg litt her annern, eller jeg formulerte meg litt feil. Folk har kanskje ikke sagt at de forventer det direkte, men man merker jo kjapt hvor raskt man er ute og slakter prestasjonen hans.

Igjen, ingen har sagt at de forventer det, men jeg sitter hvertfall igjen med følelsen av at noen krever en smule mye ;)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 25. Feb. 2012, 18:41 »
Skjønner ikke at du ser slik på det Eriksen. Han ødela to bedre sjanser. Vi har masse folk i feltet hver gang og ikke klare treffe mål fra det holde. Sykt tjene så mye penger og ikke treffe mål fra 20 meter. Han er ego og det ødelegger mer enn det gir oss løft.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #513 på: 25. Feb. 2012, 18:42 »
Ben Arfa spiller så ego at jeg blir kvalm. Tre ganger kunne han sentret utover slik at vi kunne fått innlegg i boksen der hele laget står, men i stedet bestemmer han seg for å løpe den utover sidelinja eller gå rett inn i en mur av motspillere. Greit nok for meg om han blir benka framover. Pardew har gjort rett i det hele tiden.

På skuddene hans slurver Wolves-forsvaret. At han feier alle skuddene utenfor, er egentlig ikke så imponerende, og fortjener ikke skryt. Han kastet bort mer enn han skapte.

Tidemes dårligste innlegg? Totalt uenig i 120% av det du skriver.
« Siste redigering: 25. Feb. 2012, 18:44 av Eriksen »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 25. Feb. 2012, 18:42 »
Fyy faen!! Og ben arfa kan de sende i første skytterekke i afganistan. Faen så ræva. Var to rææva bytter i dag. Selg ben arfa.
Og folk lurer på kvifor eg reagerte på TooN sine ytringer?

TooN, du må gjerne meine Ben Arfa er dritt, men argumenter på ein sakleg måtte i det minste.

Enig at det er over streken. Obertan fikk også samme angrep mot seg. blir litt for drøyt. men han bør få lov til å mene at han bør selges. Akkurat som enkelt mener at simpson må dra.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #515 på: 25. Feb. 2012, 18:43 »
Ben Arfa spiller så ego at jeg blir kvalm. Tre ganger kunne han sentret utover slik at vi kunne fått innlegg i boksen der hele laget står, men i stedet bestemmer han seg for å løpe den utover sidelinja eller gå rett inn i en mur av motspillere. Greit nok for meg om han blir benka framover. Pardew har gjort rett i det hele tiden.

På skuddene hans slurver Wolves-forsvaret. At han feier alle skuddene utenfor, er egentlig ikke så imponerende, og fortjener ikke skryt. Han kastet bort mer enn han skapte.

Tidemes dårligste innlegg?

Hvorfor det?

Ben Arfa er et friskt pust enkelte kamper, men han klarer jo faen meg å sette seg selv foran laget som feks i dag. Den der "zlatan-tunnel-finten" han drar 3 minutter på overtid når både Cabaye, Shola og Ba er inne i boksen og han kan legge inn gjorde meg bare flau.

Jeg digger fyren, men han klarer virkelig ikke se på fotball som en lagsport per dags dato.

Herregud så irritert jeg blir over at vi klarer å sløse bort en 2-0-ledelse mot et lag vi egentlig er mye bedre enn.

Peter

• Gjest
« Svar #516 på: 25. Feb. 2012, 18:45 »
Skjønner ikke at du ser slik på det Eriksen. Han ødela to bedre sjanser. Vi har masse folk i feltet hver gang og ikke klare treffe mål fra det holde. Sykt tjene så mye penger og ikke treffe mål fra 20 meter. Han er ego og det ødelegger mer enn det gir oss løft.

Regner med at Ronaldo og Messi også burde settes på første fly til Afghanistan da, ettersom de har bomma fra 20 meter og har en brukbar lønn?
Jeg er enig i at Ben Arfa var svak når han ble byttet inn, men ser man bort fra det svake han gjorde gjorde han mye bra også. Han hadde 2 store sjanser. Mere enn f.eks Ba hadde gjennom hele kampen.

Han gjorde noe bra - noe dårlig. Sånn er Ben Arfa. Deal with it.

Christian

• Gjest
« Svar #517 på: 25. Feb. 2012, 18:47 »
Heilt utruleg, diskuterer Ben Arfa sine finter, balltap, manglende innlegg osv. når resten av laget var møkk ræva i heile kampen. Me var gode som fekk to mål, men Wolves var på høgde med oss i heile kampen.

Det virker som Ben Arfa er syndebukken. Det var spillere som spelte 90 min, som gjorde ein langt dårligere jobb enn Hatem. Guthrie som vart byttet inn sammen Ben Arfa, kva gjorde han? Ingen som skriver om balltapene hans osv.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #518 på: 25. Feb. 2012, 18:50 »
Skulle ønske jeg overdrev Anders, men gjør nesten ikke det. Obertan har omtrent ikke bidratt med noe som helst på de x antall opptredene han har mens Ben Arfa viser seg farlig i hver eneste kamp han spiller. Raylor bør ikke tas med i betraktning når det kommer til en høyrekant rolle, da han har bevist at han ikke kler en slik rolle. Når det da kommer til en Obertan uten selvtillit vs Ben Arfa uten selvtillit bør svaret si seg selv. Obertan bidrar ikke med annet enn støttepasninger, mens Ben Arfa har potensialet til å dra av mann etter mann, slå de avgjørende pasningene, samt curle den opp i lengste, altså alt Obertan ikke er i stand til.  Men han trenger jo spilletid for å komme opp det nivået han er i stand til. Derfor håper jeg for guds skyld at Ben Arfa får sjansen fremover!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #519 på: 25. Feb. 2012, 18:53 »
Guthrie var faktisk (som Christian nevner) den dårligste av innbytterne, og kanskje den dårligste av samtlige på banen da han var innpå! Og det er litt skremmende! Han som har vært så god!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 25. Feb. 2012, 18:54 »
Samtidig - når Ben Arfa sprang ballen utover sidelinja, HVOR VAR BEVEGELSENE FRA MEDSPILLERNE? Ba og Ameobi sto som saltstøtter og så på Ben Arfa. Helt håpløst å se på. Og igjen - Ben Arfa kommer inn og vi slipper da inn 2-2. Alle forventer at han skal gjøre det da. Det er en fæl situasjon fordi han mangler tillit og føler at han må skape noe hver gang han får sjansen.
Og igjen - han er den eneste som skaper noe som helst av farligheter der utpå i andreomgangen. Frustrerende når det går til helvette, men han var som sagt nær helt i dag. Små marginer.

:gp:!!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 25. Feb. 2012, 18:57 »

Ja, han ødelegger virkelig to store sjanser med å skyte like utenfor, istedenfor å la Simmo legge innlegg, som går over alt og alle...

Har ikke tall på hvor mange sjanser som ble ødelagt av dårlige innlegg og dårlige bevegelser i boksen. Hva med de to skuddene til Cabaye i mye bedre posisjon? Det ene sleiva han utenfor, men det ignorerer de fleste her inne. Skuddene til Benny strøk stolpen. Cabaye sine gikk langt utenfor og midt på keeper.
« Siste redigering: 25. Feb. 2012, 18:59 av Eriksen »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 25. Feb. 2012, 19:02 »
Guthrie var faktisk (som Christian nevner) den dårligste av innbytterne, og kanskje den dårligste av samtlige på banen da han var innpå! Og det er litt skremmende! Han som har vært så god!

Er vel det som er en del av problemet til NUFC, at de ikke har gode og jevne nok spillere som kan komme inn å sette litt ekstra "sprut" på laget når det stanger imot. Alle de andre lagene som ligger rundt NUFC på tabellen har spillere som kan komme inn å gjøre en forskjell i så og si alle posisjoner. Det har ikke NUFC.

Over til Guthrie så har vi sett det før fra den kanten. Spiller veldig bra i perioder og fryktelig i andre perioder. Er ikke en spiller å stole på og en som man skal være veldig forsiktig med å fornye kontrakten til. Ikke er han vanskelig å erstatte heller. Trenger mer hurtighet sentralt i banen synes jeg.

Simmi

• Gjest
« Svar #523 på: 25. Feb. 2012, 19:05 »
Guthrie var dårlig i dag, men samtidig så har han prestert jevnt over godt denne sesongen, og derfor mener jeg han fortjener en ny kontrakt.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #524 på: 25. Feb. 2012, 19:08 »
Heilt utruleg, diskuterer Ben Arfa sine finter, balltap, manglende innlegg osv. når resten av laget var møkk ræva i heile kampen.

Haha, du mener at laget var "møkk ræva" hele 1.omg?

Eller var det ironi?