20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #15 på: 13. Feb. 2012, 11:27 »
Dette er ein kamp vi BØR og MÅ vinne! Vi har ein tedens å feile i desse oppgjørene, men Wolves er så dårlige at med både Tiote og Cabaye tilbake så SKAL vi vinne denne kampen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 13. Feb. 2012, 11:59 »
Seier er noe en skal forvente her ja. Samtidig forventer jeg at vi også kan heve oss spillemessig - for det har vært ganske svakt den siste måneden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Feb. 2012, 12:26 »
Mick the dick er ikke manager når vi møtes om to uker. Dessverre, men vi satser på en lignende reaksjon som Hughes i QPR.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Christian

• Gjest
« Svar #18 på: 13. Feb. 2012, 13:10 »
19.6% - Mick McCarthy has the lowest win % of any manager to take charge of 100+ PL games. Axed

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 13. Feb. 2012, 13:15 »
Til hans forsvar har han tross alt hatt et av de mer patetiske laga i PLs historie da - vanskelig å vinne noe med de  :ler:

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Feb. 2012, 14:06 »
Drit at Mick ikke er manager, men når det er sagt så leda han dem jo når de BURDE tatt minst 1 poeng mot oss i høst. Får håpe den nye manageren ikke er like dyktig på å spille mot Newcastle. Etter lagets begredelige forestilling mot Tottenham, så regner jeg med at Pardew ikke har betenkeligheter med å sette inn Cabaye+Tiote på midten. Selv om Guthrie ikke gjorde seg bort, så en klart at han ER dårligere til å tracke opp ballen når han mister den - enn hva Cabaye er. Tiote er så viktig for laget at han bør vel nesten være selvskreven i startoppstillingen uansett. Håper: Krul, Santon, Colo, Willo, Simmo; Jonas, Tiote, Cabaye, Obertan, Cissé og Ba.

Skal forøvrig på stadion og lage liv og røre. Jomfruturen min. Fy faen som jeg gleder meg.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 13. Feb. 2012, 14:40 »
Synst no etter kvert at jonas har gått av en kamp på benken....ferguson hadde vert kjekt og sitt fra start en gang....om ikje han klara seg så veit en jo ka en får visst vi setter inn jonas....føler han har fått litt for mykje tillitt.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 13. Feb. 2012, 14:44 »
Mick the dick

Må innrømme at eg alltid har hatt sansen for McCarthy, uavhengig av at han var Sunderland-manager. Artig type, og også med ein heil del sympatiske intervju. Sistnemnde kom blant anna fram i gravferda til SBR, då han sa noko slikt som at om han berre kunne lære ein brøkdel av det SBR representerte, både som manager og som person, så ville han ha vore kjempefornøgd.

Synd at han ikkje har fått det betre til denne sesongen, og det er forståeleg at han får fyken no. Eg synest ikkje han har gjort det så halvgale tatt i betraktning kva spelarmateriell han har tilgjengeleg, og mtp. kor tett det er i botnstriden i år, men det verkar som at han betaler prisen for at han har rotert for mykje med forsvarslinja, og at det har blitt for tynt framover når kun Steven Fletcher har vore i skikkelig god form av angrepspelarane.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 13. Feb. 2012, 14:45 »
Hehe, var bare for å følge opp Daniels kallenavn. Har igrunn ikke så mye i mot McCarthy selv, jeg heller. Jobben han har gjort i Wolves vil jeg betegne som god - og de lå vel ille til i fjor også, men klarte fighte seg inn til en ny sesong.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 13. Feb. 2012, 15:02 »
Drit at Mick ikke er manager, men når det er sagt så leda han dem jo når de BURDE tatt minst 1 poeng mot oss i høst. Får håpe den nye manageren ikke er like dyktig på å spille mot Newcastle. Etter lagets begredelige forestilling mot Tottenham, så regner jeg med at Pardew ikke har betenkeligheter med å sette inn Cabaye+Tiote på midten. Selv om Guthrie ikke gjorde seg bort, så en klart at han ER dårligere til å tracke opp ballen når han mister den - enn hva Cabaye er. Tiote er så viktig for laget at han bør vel nesten være selvskreven i startoppstillingen uansett. Håper: Krul, Santon, Colo, Willo, Simmo; Jonas, Tiote, Cabaye, Obertan, Cissé og Ba.

Skal forøvrig på stadion og lage liv og røre. Jomfruturen min. Fy faen som jeg gleder meg.

Godt å høre at jeg ikke blir den eneste der. Jeg og en kompis skal også over, gleder meg. Blir den 3 turen min til St. James'. Looking forward to it!!!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. Feb. 2012, 15:44 »
Dette laget her får vi aldri i verda, men eg kunne tenkt meg å sjå desse 11 mot Wolves:

Krul

Simpson - Williamson - Coloccini - Santon

Cissé - Cabaye - Tioté - Gutierrez

Ben Arfa

Ba

-
Cissé på høgrekant er ein long shot, for å seie det mildt. Men eg synest han verkar til å ha bra work rate, evne til å dukke opp i boks (ein slags svart Nolan frå høgre?) og innleggsfoten var i alle fall tidvis brukbar mot Spurs. Det defensive ansvaret kan vere eit spørsmålsteikn, men så framt vi ikkje blir rundspelt så har eg relativt god tru på at Simpson kan takle det ekstra ansvaret. Eg trur Cissé ikkje er eit dårlegare alternativ enn HBA i alle fall, og sånn som Obertan spelte sist er det utilgiveleg å la det resultere i ny startplass om to veker. På venstresida er Gutierrez ein garantist for hard jobbing og minimalt med matnyttig distribusjon, men vi treng hans arbeidskapasitet framfor ein Santon som er håplaust variabel i det defensive spelet. Offensivt synest eg derimot italienaren er spennande, og det er også heilt nødvendig med ein så lite farleg kantspelar offensivt som JG.

Eg gir Ben Arfa tillit i den posisjonen han bør spele i, og eg trur han kan linke godt opp med Ba som, gitt at han bruker desse to vekene til å sharpe seg opp, er eit bra oppspelspunkt og med evne til å spele fri folk som kan skape ting frå djupare i banen (Cabaye og HBA, spesielt). HBA bør også kunne få bra med spelerom i mellomrommet mellom forsvar og midtbanen til Wolves. Uavhengig av om Karl Henry spelar, bør dette vere ein fin kamp å gi han sjansen frå start i.

-
No har eg overbevist meg sjølv om at dette kan gå, men eg kan garantere at Pardew ikkje satsar på denne formelen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 13. Feb. 2012, 16:37 »
En kamp som skal vinnes. Skal også vere en av de letteste kampene vi har på hjemmebane denne sesongen. Noe annet vil vere en gedigen fadese. Forventer at vi dominerer veldig og ikke noe feigt spill der vi må gjøre alt for å holde unna de siste minuttene. De har det vert mange av i år! På tide å vise seg fram igjen etter fire-fem kamper der vi har vert heldige og ikke har vert overbevisende i det hele tatt. Samt at forsvaret slutter å vere så varierende og usikkert. Håper at med den faste midtbanen tilbake vil forsvaret også bedre seg litt.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 13. Feb. 2012, 16:44 »
Jeg er enig i laget, men tror at Ryan Taylor starter i stedet for Ben Arfa.

Er han ikke skadet da? :P

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 13. Feb. 2012, 16:56 »
Jeg er enig i laget, men tror at Ryan Taylor starter i stedet for Ben Arfa.

Er han ikke skadet da? :P

Større sjanse at vi ser en skadet Raylor i startoppstillingen, enn en frisk Hatem.
Same old Shearer, always scoring!

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 13. Feb. 2012, 17:06 »
Etter begredelige kamper er det på tide å riste opp i systemet litt!
Spillere tilbake etter ANC og suspensjoner :)

Laget som BURDE drilles de neste 12 dager:
                         Krul

Santon-Willie(dessverre)-Colo-S.Ferguson

Tiote
       Guthrie               Cabaye
                    Ben Arfa

Ba - Cissé