20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30  (Lest 47423 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30
« Svar #316 på: 11. Feb. 2012, 23:50 »
At ett av lagene har en mann utvist er uvesentlig, i mine øyne. Det handler om at slike ting skjer innimellom, og man må ikke være en mann mindre for at det skal skje.

Det er ikke bra, men man må gjøre sitt ytterste for at det ikke skal skje flere ganger. Nå har det riktignok skjedd oss to ganger på relativt kort tid, og det er bekymringsfullt. Men vi skal ikke overdrive bekymringene heller.
Nei med seier i neste kamp er nok dette her fort glemt. Men ti mål på to kamper er ganske mye.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 12. Feb. 2012, 01:36 »
Kred til Pardew for at han tar selvkritikk etter denne kampen (til NUFCTV). Viser at han ikke er en sånn trener som alltid legger skylda på noe annet  :thumbu:

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 12. Feb. 2012, 02:18 »
så spurs vs pool her om dagen og må jo si spurs spilte ræææva og det mot et lag som er dårligere enn oss,nemlig pool. denne tar vi lett. tipper 3-0 til newcastle.
Neida, så...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 12. Feb. 2012, 03:30 »
Vi spiller som et league 1-team.... herre så dårlig vi er.............. men greit, abe er konge, saha er villmann, vi er fuckings elendige!!!!!!!!
Same old Shearer, always scoring!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 12. Feb. 2012, 09:59 »
Så jævli var vi ikke spillemessig. Var bare Spurs sin lykke dag. Putta på alt og dommeren har de også med seg. Putter vi 2-1 der så forandrer hele kampbilde seg. Men bare glemme den kampen. Er jo seier, seier, tap, seier, seier, tap så noen bombe var det ikke:) nå vinner vi to på rad. Og tiote, cabaye, taylor kommer tilbake. Vi får bare se fremover og samme faen om vi taper 30-0 eller 2-1.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 12. Feb. 2012, 10:12 »
Krul - 4
Simpson - 4
Colo - 5
Willo - 3
Santon - 5
Jonas - 3
Guthrie - 5+ MOM (prøvde i alle fall å vere positiv)
Perch - 2 Elendig. Kan takle, thats it.
Obertan - 3
Pappis - 3
Ba - 3

Dagens beste børs. Guthrie vår beste i dag også, helt enig. Den eneste som jeg vel ville gitt godkjent etter dagens kamp.

Uenig! Synes Guthrie var rett og slett elendig. Mange feilpassninger og gikk seg gang på gang fast slik at han mistet ballen. Noe han f.eks. gjorde rett før 3. eller 4. målet til Tottenham, der han roter bort ballen rett utenfor Tottenham sin 16 meter istedenfor å spille den fra seg. Tottenham går lynkjapt rett i angrep og scorer noen sekunder senere. Viser hvor viktig det er å ikke surre bort ballen når laget er i angrep mot slike lag som Spurs. Alle angrep bør avsluttes.

Om noen skal få godkjent bør det være Coloccini.
De største synderne var Obertan som på 1. målet ser at Ekotto kommer på løp men lar være å følge. Var gørr elendig den omgangen han fikk. Simpson og Willo som er involvert med svake plasseringer og markeringer på flere av målene og hadde i tillegg flere håpløse pasninger når de hadde ballen. 2 fryktlige forsvarere å ha baki der. Guthrie hadde så mange feilpasninger, balltap og tapte dueller, viser seg fra sin svakeste side igår. Jonas gjør alt veldig tungvint og var rett og slett sjanseløs mot så gode backer som det Tottenham har. Går seg fast gang på gang istedenfor å spille enkelt.

Til neste kamp vil jeg gjøre ett bytte i tillegg til at Cabaye og Tiotè kommer inn sentralt. Det er å sette Jonas over på høyrekant, så kan han hjelpe Simpson defensivt der, og så vil jeg sette inn Ben Arfa på venstrekant. På tide at Ben Arfa starter nå.

Og Toon, vi var sjanseløse mot Tottenham. Skal være glade for at det ikke ble mer og Tottenham skrudde ned tempoet i 2. omgang. Selv om de skrudde ned tempoet med 50% så skapte NUFC kun 1 sjanse på 45 min.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 12. Feb. 2012, 12:07 »
Mange lurte på hvor Santon var på det første målet. Var jo han som presset / prøvde å takle ballfører aka Adebayor)?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 12. Feb. 2012, 13:09 »
Hvilken kamp du har sett vet jeg ikke Toon, men det var ikke denne. Spurs var flere mil bedre enn oss og spilte intet mindre enn fantastisk. De lyktes med alt de prøvde seg på i første omgang og det var dems egen fortjeneste, ikke flaks. De spilte oss rett og slett dårlige.

Guthrie hadde en del feil ja, men mannen var den eneste utpå der som ga alt i 90min. Hadde også det strålende innlegget til Ba i andre, som på en eller annen måte ikke gikk i mål. Det er for meg 5 på børsen så enig med den ga han det.
« Siste redigering: 12. Feb. 2012, 13:12 av Andymag »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 12. Feb. 2012, 13:14 »
Synes ikke noen burde få godkjent i går. Den nærmeste er kanskje Santon. Synes også Perch får uforholdsmessig mye tyn, for han var virkelig ikke verre enn noen andre. Men selvsagt er det veldig lettvint å slakte han bare fordi han er James Perch.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 12. Feb. 2012, 13:23 »
Dette er jo en av de aller tøffeste oppgavene vi facer i løpet av sesongen. Så at det ble tap er jo forventet.

Men det er mot slik motstand man ser at f.eks Obertan, Perch og Simpson ikke tilhører på dette nivået. Rett og slett!

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #326 på: 12. Feb. 2012, 13:45 »
Williamson røpte seg i går, konstant på etterskudd og minst to meter fra Adebayor eller Saha. Ellers lite trøkk og dårlig over hele linja... Mange feilpasninger fra Guthrie og Perch, lite bidrag fra vingene, og uforståelig at ikke HBA får spilletid i en kamp som er tapt etter 19 min...
Black and white since 1996

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 12. Feb. 2012, 13:51 »
Synes ikke noen burde få godkjent i går. Den nærmeste er kanskje Santon. Synes også Perch får uforholdsmessig mye tyn, for han var virkelig ikke verre enn noen andre. Men selvsagt er det veldig lettvint å slakte han bare fordi han er James Perch.

Jeg syns jo at dersom Guthrie skal ha tyn for å miste ballen for mye i går, så skal jo Perch ha slakt. Enkle pasninger skusla han grusomt vekk alt for ofte. Klart det er fint å se på når han treffer på taklinger, men han var virkelig horribel i førsteomgangen spesielt. Jeg syns fortsatt Guthrie var den som utrettet mest for oss i går, men samtidig fortjener han ikke mer enn en 5er på børsen. Forsvaret gir jeg stryk hele gjengen, de hang ikke sammen for fem flate øre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 12. Feb. 2012, 13:58 »
Da kan man jo spørre om hva som var forventet av de to? Da tenker jeg at Perch skulle ta seg av det defensive og duellarbeidet, mens Guthrie skulle være den som slo pasninger og involvere seg offensivt. Da synes jeg de kommer noen lunde lie dårlig fra det, rollene tatt i betraktning.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 12. Feb. 2012, 14:02 »
Noen som nevnte at dette kunne bli en "down to earth"-kamp.

Here you go.