20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30  (Lest 47356 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30
« Svar #330 på: 12. Feb. 2012, 14:09 »
Glad jeg var i bryllup og aldri fikk sett denne kampen :wink:
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 12. Feb. 2012, 14:10 »
Beundra optimismen her inne :) frykter dog en down-to-earth kamp her ! Spurs med spillere tilbake tror eg blir for sterk, og vi går på et greit 3-0 tap...

Han her var jo ganske nære. :)

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #332 på: 12. Feb. 2012, 16:45 »
Greit å tape for Tottenham, men dette er noe av det slappeste jeg noen gang har sett  :sint:

Å la en venstreback score etter 80 sekunder i Premier League skal ikke kunne gå ann!

Det SKAL være mulig å holde nullen en liten stund, men her lekker det fra første sekund.

ALLE får stryk, fullstendig uakseptabelt, 4 mål på 30 minutter igjen.. det er Non-League nivå!

Endelig ser det ut som Ferguson får spilletid igjen og det er på HØY tid!!
La Simpson gå til store klubber som vil ha han ( hører Fulham,QPR og andre fantastiske klubber er intressert) Please put me out of my misery!!!! makan til dritt back har jeg ikke sett siden John Beresford! Les beskivelsene av målene http://www.nufcblog.com/2012/02/11/tottenham-5-newcastle-0-appalling-and-embarrassing-display/? det begynner eller ender alltid hos Simmo
Santon på høyre og Ferguson på venstre, BINGO!

Hvorfor i all verden låner man ut Vuckic, når de 2 faste midtbanespillerene er uaktuelle?? Hva var grunnen til å la han være i første 11. mot LFC, hvis man så ikke skal bruke han videre???

Hva tenker Pardew om Spurs midtbane 3'er når han stiller Perch og Guthrie mot de????

Vi får 1 jævla gult kort i en kamp vi slipper inn 5 jævla mål! hvor i all verden er aggresiviteten og innsats!
Gosling kommer inn å pådrar seg det, når han stopper nok en Spurs kontring etter horrible feilpasninger vel plasserte fra våres alle Perch som har spilt 150 minutter med OK fotball.

Nei nå gidder jeg ikke dra frem mer dritt fra denne møkkakampen, jeg sa til meg selv før kampen at alt under 6-0 tap hadde vært greit, men nå overbetalte idrettsmenn ikke gidder å vise innsats blir jeg steik forbanna! det er kun 1 kamp i uken nå og det bør være overkommelig!

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #333 på: 12. Feb. 2012, 17:08 »
 :gp:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #334 på: 12. Feb. 2012, 17:33 »
 :gp:

Sykt bra sagt! Vi lar jo Spurs kjøre over oss, forferdelig! INGEN får godkjent.
Vet ikke hva jeg synes om spissene ettersom de få NULL baller og er HELT alene.
Pardew; To på midten mot Modric, Parker samt Kranjar og Bale som vandrer?!?!

Staten burde straffet dem for å ikke ha gjort jobben sin! De prøver jo faen meg ikke!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 12. Feb. 2012, 17:56 »
Greit å tape for Tottenham, men dette er noe av det slappeste jeg noen gang har sett  :sint:

Å la en venstreback score etter 80 sekunder i Premier League skal ikke kunne gå ann!

Det SKAL være mulig å holde nullen en liten stund, men her lekker det fra første sekund.

ALLE får stryk, fullstendig uakseptabelt, 4 mål på 30 minutter igjen.. det er Non-League nivå!

Endelig ser det ut som Ferguson får spilletid igjen og det er på HØY tid!!
La Simpson gå til store klubber som vil ha han ( hører Fulham,QPR og andre fantastiske klubber er intressert) Please put me out of my misery!!!! makan til dritt back har jeg ikke sett siden John Beresford! Les beskivelsene av målene http://www.nufcblog.com/2012/02/11/tottenham-5-newcastle-0-appalling-and-embarrassing-display/? det begynner eller ender alltid hos Simmo
Santon på høyre og Ferguson på venstre, BINGO!

Hvorfor i all verden låner man ut Vuckic, når de 2 faste midtbanespillerene er uaktuelle?? Hva var grunnen til å la han være i første 11. mot LFC, hvis man så ikke skal bruke han videre???

Hva tenker Pardew om Spurs midtbane 3'er når han stiller Perch og Guthrie mot de????

Vi får 1 jævla gult kort i en kamp vi slipper inn 5 jævla mål! hvor i all verden er aggresiviteten og innsats!
Gosling kommer inn å pådrar seg det, når han stopper nok en Spurs kontring etter horrible feilpasninger vel plasserte fra våres alle Perch som har spilt 150 minutter med OK fotball.

Nei nå gidder jeg ikke dra frem mer dritt fra denne møkkakampen, jeg sa til meg selv før kampen at alt under 6-0 tap hadde vært greit, men nå overbetalte idrettsmenn ikke gidder å vise innsats blir jeg steik forbanna! det er kun 1 kamp i uken nå og det bør være overkommelig!
Enig i det meste du sier, men Pardew hadde ikke så mange valg på midten. Det beste vi kunne stille med i denne kamper var de to. Blir sefølgelig noe annet å få tilbake Tiote og Cabaye. Takk for det.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #336 på: 12. Feb. 2012, 18:46 »
Han var stort sett spilt 4-5-1 på bortebane mot "storlagene" og blir litt Fotball Manager å bruke Cissé med engang da.. Obertan-Gosling-Perch-Guthrie-Jonas kunne like gjerne vært Pardew's valg før kampen..
Jeg hadde satt Obertan-Abeid-Jonas-Guthrie-Ben Arfa..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 12. Feb. 2012, 21:31 »
Men ville egentlig Gosling eller Abeid gjort noen forskjell fra eller til? Jeg tviler STERKT på akkurat det. Jeg synes hovedproblemet her var at midtbanen aldri greide å slå de enkleste pasninger.

Jeg føler det beste vi kunne stille med, var det laget vi gjorde. Det var manglende prestasjoner og svak innsats som felte oss. Ikke selve lagoppstillingen. Guthrie og Perch var ikke dårlige fordi vi var fire på midten. De var dårlige fordi de ikke greide å slå en eneste vellykket pasning. Det ville neppe forandret seg med en ekstra midtbanespiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #338 på: 12. Feb. 2012, 22:12 »
første omgang satt jeg i et venterom på legevakten med en skokk med unger som hadde øreverk, gla jeg satt der og ikke hjemme i godstolen... har nettopp fått ny telefon etter fulham kampen, har ikke råd til å kjøpe ny allerede.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 12. Feb. 2012, 22:51 »
Da kan man jo spørre om hva som var forventet av de to? Da tenker jeg at Perch skulle ta seg av det defensive og duellarbeidet, mens Guthrie skulle være den som slo pasninger og involvere seg offensivt. Da synes jeg de kommer noen lunde lie dårlig fra det, rollene tatt i betraktning.

Perch skal også distribuere ballen enkelt videre - og det maktet han jo heller ikke. Flere pasninger som var av svært enkel stort skusla han vekk gang på gang. Og det var jo heller ikke slik at firern der bake fikk ekstrem støtte fra Perch heller da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 12. Feb. 2012, 22:54 »
Gosling har vel forøvrig ikke bevist noe som tilsier at han bør starte PL-kamper for oss. Syns han har vist nada, null og niks annet en en evne til å komme seg i scoringsposisjoner for oss. Men spillmessig er han jo langt unna hva en bør forvente av en PL-spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #341 på: 13. Feb. 2012, 14:02 »
Går ikke an å kritisere Pardew for å ikke ha spilt 4-5-1 når vi faktisk ikke har midtbanespillere til å spille formasjonen. Håpet vårt var at Cissé og/eller Ba skulle få til noe eksepsjonelt der fremme. Det gjorde de ikke, og da blir vi most. Jada: Gosling er en midtbanespiller, og det er også Abeid, men ingen av dem holder et nivåv som tilsier at de er i stand til å kjempe ned Parker-Mordic, som ganske åpenbart er ligaens beste midtbaneduo.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 13. Feb. 2012, 15:37 »
Parker, modric<tiote, cabaye

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 13. Feb. 2012, 15:40 »

No f... way!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 13. Feb. 2012, 15:47 »

???