Tottenham Hotspur F.C. - Newcastle United F.C
Turnering: Barclays Premier League
Sted: White Hart Lane
Tid: Lørdag 11-Februar 18:30
På tv: Tv2 PL HD1
Dommer: Andy Mariner
Kampodds: 1.50 - 4.10 - 6.50 (Unibet)
5 siste tilsvarende kamper (Premier League):
16.10.11 Newcastle - Tottenham 2-2
22.01.11 Newcastle - Tottenham 1-1
28.12.10 Tottenham - Newcastle 2-0
19.04.09 Tottenham - Newcastle 1-0
21.12.08 Newcastle - Tottenham 2-1
Tottenham: Etter en vanvittig start på sesongen avtok formen i slutten av desember/begynnelsen av januar og poengsnittet har avtatt en del. Noe annet er imidlertidig ikke å forvente da de tok så og si alle poengene i de 15 kampene de spilte etter Manchesterkampene. Gareth Bale er blant spillerne som virkelig har vist storform i det siste. På de tre siste står de med:
Liverpool (B) 0-0
Wigan (H): 3-1
City (B): 3-2
Mulig lag:Friedel
Walker-Daws-King-BAE
Lennon-Parker-Modric-Bale
Ade-Saha
Newcastle: Vi startet på samme måte som Tottenham med en vanvittig poengfangst. Deretter fulgte et par svake resultater men også meget sterke prestasjoner (1-1 borte og 3-0 hjemme mot Man U). Alan Pardew har vist seg som en glimrende taktiker som kan sammenlignes med Harry Redknapp i måten han evner å få det beste ut av laget til hver kamp. Demba Ba har vært en frelser for NUFC og står bokført med 16 scoringer sålangt. Nysigneringen Papiss Demba Cissé debuterte med mål hjemme mot A Villa og kan bli en smashing hit. Newcastles tre siste kamper:
Aston Villa (H): 2-1
Blackburn (B): 0-2
Fulham (B): 5-2
Vi stiller en del svekket uten Cabaye og Tiote på midten. Cabaye soner sin siste kamp mens Tiote er i Afrika. Perch og Guthrie hadde deres roller sist kamp mot Aston Villa og klarte seg veldig bra, begge leverte en solid kamp. Vi får håpe at de klarer å demme litt opp for Tottenhams sin offensive slagkraft.
Rtaylor og Best er også ute. Rtaylor har vært veldig viktig for oss i det siste, har skaffet oss veldig mange viktige poeng. Det som er veldig positivt med Rtaylor er at han kan bekle de fleste posisjoner og levere en brukbar jobb! Best hadde nok slitt med å komme i startoppstillingen, men han hadde vært veldig greit å ha som backupspiss i tilfelle det skjer noe.
Mulig lag:Krul
Simpson- Willi- Colo- Santon
Obertan-Perch- Guthrie- Jonas
Ba-Cisse
Forrige oppgjør på St. James's Park ble en spennende kamp hvor Tottenham tok ledelsen på straffespark like før pause ved VdV men hvor vi utliknet like etter hvilen. Defoe scoret så mål midtveis i andre omgang før Newcastle utliknet for andre gang 7 min før slutt. Begge lag hadde muligheten til å vinne kampen med det ebbet ut i en U på tippekupongen.

Harry Redknapp er en veldig het kandidat til å bli den nye engelske landslagstreneren, men for øyeblikket så er han Tottenham trener og har sitt fulle fokus der.
Dette blir en veldig hard kamp for Newcastle og alt annet enn tap vil regnes som en stor bonus.
Håper på en veldig underholdene kamp som resulterer i at Newcastle får med seg minst 1 poeng hjem igjen! :toon:
Jeg vet dette ikke ble skrevet så veldig bra(og jeg har kopiert og limt litt fra Tottenham sitt forum) Grunnen er rett og slett at jeg hadde skrevet ferdig alt og følte selv det var meget bra, så fikk jeg blåskjerm og alt forsvant :sint:
Såååe derfor ble dette gjort på veldig mye kortere tid og har nok slurvet litt mer, men håper dere syns det er litt interessant. Jeg har lest litt på andre forum der de av og til har mye kampinfo osv, følte vi trengte det her og!