20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30  (Lest 47353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30
« Svar #45 på: 09. Feb. 2012, 13:45 »
Husker begge kampene godt. Men husket ikke eksakt NÅR de kampene var, og om vi har vunnet på WHL senere enn dette.

Innbiller meg, nesten sikkert(?), uten å ha sjekket at begge kampene var etter jul i sine respektive sesonger, 4-1 seieren under King Kev var på vårparten, vi spilte vel 4-3-3 med Viduka, Owen og Martins "up front". 3-2 seieren var vel under Roeder, Martins scoret utligningsmålet(?) på en kanon av et langskudd mens Butt fikk sin søte revansje med å sette inn vinnermålet etter å ha vært hetset av hjemmefansen i store deler av kampen for en episode med Chimbonda, hvorav sistnevnte selvfølgelig også var alt annet enn uskyldig. I 3-2 seieren spilte vi vel i de vinrøde og mørkeblå bortedraktene med noen gulldetaljer på. "Midtstoppertalentet" Paul Huntington, som idag spiller for Bournemouth (muligens?) spilte "out of position" som venstreback og scoret vårt første i denne kampen

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 09. Feb. 2012, 18:39 »
Tenk skulle vi ta 1-3 poeng her. Tiote og Cabaye tilbake neste kamp, samt et helt greit program fremover.

Wolves H
Shitland H
Arsenal B
Norwich H
WBA B
Pool H

Vi kommer nok til å slite mot Arsenal og WBA, men vi har jo brutt alle statistikker denne sesongen!

Frykter ingen av dem. Nå som vi har to så gode spisser trenger vi ikke mange sjanser før det blir mål. Det  blir noen tøffe kamper, men alle er fult mulige å vinne. Gleder meg spesielt til ManCity og LFC kampen. Det er 2 lag vi slet voldsomt mot i sist kamp. Med hjemmebane nå skal disse knuses. Vinne over ManCity i nest siste kamp og det fører til at de taper ligagullet ville vært fantastisk. Bare så synd det er ManU som da evt vinner.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 09. Feb. 2012, 19:00 »
Vi slet mot LFC , men var jo faktisk gode mot ManC og kunne med litt mer marginer vår vei kanskje fått noe med oss fra Manchester slik jeg husker det. Pressa de bakover ganske bra ei stund i andreomgangen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 09. Feb. 2012, 19:15 »
Må jo si at når Newcastle ikke tar serien syns jeg det er mest greit city vinner.:) men driter i det bare vi slår loserpoop og får champ league.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 09. Feb. 2012, 19:18 »
Mønsteret vårt er to seire ett tap, to seire ett tap. Så stat sier tap mot Spurs, seier wolves og sunderland. Tap mot arsenal seier mot Norwich og wba. Tap mot pool.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 09. Feb. 2012, 19:38 »
Tar fint 12 av 18 mulige poeng på de kampene der.. De 6 vi "ikke tar" er jo borte mot spurs & arsenal..

sååå 12poeng e fint på de neste 6..

åå mot liverpool så snur vi den 1tap2seiere trenden og tar 3 seiere ;)
« Siste redigering: 09. Feb. 2012, 19:40 av Rissen »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Peter

• Gjest
« Svar #51 på: 09. Feb. 2012, 19:54 »
Frykter ikke Liverpool. Vi har generelt vært brukbare de siste årene hjemme mot Pool, ser vi bort ifra Shay Given-Pool i 09, og 1-3 kampen året før(?). Vi slo dem ifjor, og kan tenke meg at Pool spillerne vil være noen nervevrak allerede etter 10 min, når vi har 50 000 gale geordies på tribunen.
Newcastle - Liverpool 3-0.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 09. Feb. 2012, 22:48 »
Frykter ikke Liverpool. Vi har generelt vært brukbare de siste årene hjemme mot Pool, ser vi bort ifra Shay Given-Pool i 09, og 1-3 kampen året før(?). Vi slo dem ifjor, og kan tenke meg at Pool spillerne vil være noen nervevrak allerede etter 10 min, når vi har 50 000 gale geordies på tribunen.
Newcastle - Liverpool 3-0.
Håper du har rett, har satt 500 på den mot sjefen min ;) Men la oss konse på lørdagens kamp. Håper på en midtane firer med Obertan-Perch-Guthrie-Jonas, så får Barfa få den siste halvtimen hvis vi trenger mål. Skal vi ta poeng i denne er vi avhengig av at 2*Demba har dagen, noe jeg har troen på. Tipper 1-1, Cisse for newcastle og Bale for Spurs :toon: Noe jeg vil være STORFORNØYD med. Bare så forbanna at jeg skal i bryllup denne dagen :grine:
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 10. Feb. 2012, 08:39 »
Sjefen din har allerede vunnet da han har lurt deg til å tippe på Newcastle til 2 i odds:) avbryt veddemålet og putt de 500 på Newcastle på eks nordicbet. Får sikkert rundt 3 i odds. Smaker like godt å gni en seier i tryne på sjefen med 1500 kr på konto, som å gni seieren å få 500 av sjefen:)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 10. Feb. 2012, 09:08 »
Jeg tror Newcastle blir ørliten favoritt i det oppgjøret. Odds på rundt 2 hadde jeg spilt lett. Aldri om vi får 3 i odds på den kampen.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #55 på: 10. Feb. 2012, 09:24 »
Sjefen din har allerede vunnet da han har lurt deg til å tippe på Newcastle til 2 i odds:) avbryt veddemålet og putt de 500 på Newcastle på eks nordicbet. Får sikkert rundt 3 i odds. Smaker like godt å gni en seier i tryne på sjefen med 1500 kr på konto, som å gni seieren å få 500 av sjefen:)

1500 kr fra nordic bet er en grei fortjeneste, 500 kr fra privat økonomien til sjefen priceless!

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #56 på: 10. Feb. 2012, 09:53 »
Heftig odds på Langoddsen i denne kampen hvertfall, på Newcastle seier :

18:25 90. Tottenham - Newcastle  1,38  3,70  6,45   

Sette noen kroner på Newcastle seier og cashe inn litt;) hehe..var rimelig rå odds for å være en "åpen kamp"..Har råd til å sette av noen kroner på den ja!Så får det gå som det går:)

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 10. Feb. 2012, 10:00 »
Tottenham Hotspur F.C. - Newcastle United F.C 

Turnering: Barclays Premier League
Sted: White Hart Lane
Tid: Lørdag 11-Februar 18:30
På tv: Tv2 PL HD1
Dommer: Andy Mariner
Kampodds: 1.50 - 4.10 - 6.50 (Unibet)

5 siste tilsvarende kamper (Premier League):

16.10.11 Newcastle - Tottenham 2-2
22.01.11 Newcastle - Tottenham 1-1
28.12.10 Tottenham - Newcastle 2-0
19.04.09 Tottenham - Newcastle 1-0
21.12.08 Newcastle - Tottenham 2-1

Tottenham: Etter en vanvittig start på sesongen avtok formen i slutten av desember/begynnelsen av januar og poengsnittet har avtatt en del. Noe annet er imidlertidig ikke å forvente da de tok så og si alle poengene i de 15 kampene de spilte etter Manchesterkampene. Gareth Bale er blant spillerne som virkelig har vist storform i det siste. På de tre siste står de med:

Liverpool (B) 0-0
Wigan (H): 3-1
City (B): 3-2

Mulig lag:
Friedel
Walker-Daws-King-BAE
Lennon-Parker-Modric-Bale
Ade-Saha

Newcastle: Vi startet på samme måte som Tottenham med en vanvittig poengfangst. Deretter fulgte et par svake resultater men også meget sterke prestasjoner (1-1 borte og 3-0 hjemme mot Man U). Alan Pardew har vist seg som en glimrende taktiker som kan sammenlignes med Harry Redknapp i måten han evner å få det beste ut av laget til hver kamp. Demba Ba har vært en frelser for NUFC og står bokført med 16 scoringer sålangt. Nysigneringen Papiss Demba Cissé debuterte med mål hjemme mot A Villa og kan bli en smashing hit. Newcastles tre siste kamper:

Aston Villa (H): 2-1
Blackburn (B): 0-2
Fulham (B): 5-2

Vi stiller en del svekket uten Cabaye og Tiote på midten. Cabaye soner sin siste kamp mens Tiote er i Afrika. Perch og Guthrie hadde deres roller sist kamp mot Aston Villa og klarte seg veldig bra, begge leverte en solid kamp. Vi får håpe at de klarer å demme litt opp for Tottenhams sin offensive slagkraft.

Rtaylor og Best er også ute. Rtaylor har vært veldig viktig for oss i det siste, har skaffet oss veldig mange viktige poeng. Det som er veldig positivt med Rtaylor er at han kan bekle de fleste posisjoner og levere en brukbar jobb! Best hadde nok slitt med å komme i startoppstillingen, men han hadde vært veldig greit å ha som backupspiss i tilfelle det skjer noe.

Mulig lag:
Krul
Simpson- Willi- Colo- Santon
Obertan-Perch- Guthrie- Jonas
Ba-Cisse

Forrige oppgjør på St. James's Park ble en spennende kamp hvor Tottenham tok ledelsen på straffespark like før pause ved VdV men hvor vi utliknet like etter hvilen. Defoe scoret så mål midtveis i andre omgang før Newcastle utliknet for andre gang 7 min før slutt. Begge lag hadde muligheten til å vinne kampen med det ebbet ut i en U på tippekupongen.

Harry Redknapp er en veldig het kandidat til å bli den nye engelske landslagstreneren, men for øyeblikket så er han Tottenham trener og har sitt fulle fokus der.

Dette blir en veldig hard kamp for Newcastle og alt annet enn tap vil regnes som en stor bonus.
Håper på en veldig underholdene kamp som resulterer i at Newcastle får med seg minst 1 poeng hjem igjen!  :toon:

Jeg vet dette ikke ble skrevet så veldig bra(og jeg har kopiert og limt litt fra Tottenham sitt forum) Grunnen er rett og slett at jeg hadde skrevet ferdig alt og følte selv det var meget bra, så fikk jeg blåskjerm og alt forsvant :sint:
Såååe derfor ble dette gjort på veldig mye kortere tid og har nok slurvet litt mer, men håper dere syns det er litt interessant. Jeg har lest litt på andre forum der de av og til har mye kampinfo osv, følte vi trengte det her og!  :)
« Siste redigering: 10. Feb. 2012, 10:08 av Stangi »
Winning isn't everything, it's the only thing!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 10. Feb. 2012, 10:14 »
Jeg tror at uten Tiote blir det tap dessverre.
Om vi hadde hatt Tiote så hadde saken vært en helt annen.
Tiote skinner mot god lag og gode spillere.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 10. Feb. 2012, 11:37 »
slapp av. James Perch, det beistet av en spiller, kommer til å rive Modric i fillebiter :)

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /